Horeca Je favoriete restaurant of kroeg in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Dit is de website van het restaurant: detaillo.cz

statenice-08.jpg
 
In de buurt van Klatovy een geweldig restaurant zelfs de grootste vleeseter in ons gezelschap is gestrand in z'n steak,de eigenaar grilt zelf in op open vuur,ook goed overnachtings mogelijkheden
Country Saloon Beňovy 8
33901 Klatovy, Česká republika
en in Jablonne v Podjestedi
Pension u Salvatora, het eten was daar gewoon super lekker,zo lekker dat we er elke avond voor in de auto stapten om naar toe te rijden.
Maar ik vind in de meeste restaurants het eten wel lekker,maar het moet wel een Tsjechische inslag hebben.
 
eten

Wij vonden het eten in Pension u Salvatora zeer slecht. We hebben het in de vier jaar dat we er woonde meerdere malen geprobeerd.
Wij zullen het met enkele weken opnieuw gaan proberen.
Misschien een nieuwe eigenaar ?

Chinto
 
Wij vonden het eten in Pension u Salvatora zeer slecht. We hebben het in de vier jaar dat we er woonde meerdere malen geprobeerd.
Wij zullen het met enkele weken opnieuw gaan proberen.
Misschien een nieuwe eigenaar ?
Voor mij is het al een paar jaar geleden maar toen was het voor ons uitstekend, we hebben er zelfs al een paar keer geslapen en doen dat dit jaar weer, ik heb geen idee hoe het nu is. En zoals Baan al zei: "smaken verschillen" en das maar goed ook want anders zaten wij hollanders allemaal in dezelfde restaurant en dan is het straks net lipno. Wanneer gaan jullie? en ik hoor graag hoe het nu is, wij gaan in augustus.
 
eten

Janta,
Wanneer wij gaan weten we nog niet precies maar zeker voor eind juli.
Wij hebben altijd een huis van onze oud buren tot onze beschikking en
als de heimwee te groot is gaan we weer een weekje.

Chinto
 
Koliba nad Vlcinou!!!!!!!! Frenstat p.R.

http://www.kolibanadvlcinou.cz/

Absoluut toprestaurant! De gastheer brengt je terug in de tijd van het traditionele tsjechie. Het personeel geheel gekleed in volkskleding serveren de lekkerste gerechten. Vergeet vooral de kip niet te bestellen!
Echt een aanrader.

Het is gevestigd in Frenstat, 15 minuutjes rijden vanaf Roznov!
 
Restaurants in Opava

Beste mensen, vlakbij het voetbalstadion van FC Sleszky Opava zit een uitstekend restaurantje, weet nu nog de link niet, maar zal t zeker opzoeken. Ook in de stad zelf zit er ergens een erg leuk restaurant, met voortreffelijk eten. Mocht je ooit in dit kleine stadje zijn met zijn 60,000 inwoners en zijn mooie binnenstad, probeer dan eens het eerstgenoemde restaurant, echt een aanrader:kok:
 
Mijn favoriet is Tropical. Naast camping Roskoz, in Ceska Skalice.
Enorme borden, waanzinnig veel keus en alles kakelvers.
Hoop dat het er nog is, ben er jaren niet geweest.
Is er iemand die hier onlangs nog is geweest?
 

char

† In Memoriam
Mijn favoriet is Tropical. Naast camping Roskoz, in Ceska Skalice.
Is er iemand die hier onlangs nog is geweest?

Ahum!!... Krul,..Sorry!!.. Je zult het misschien niet geloven, maar ik was er vorg jaar nog!!.. We waren daar met onze goede vriend Barend en zijn meer dan lieve vrouw Gerda!!...
Inderdaad!!..KLASSE!!...

Char.
 
Ahum!!... Krul,..Sorry!!.. Je zult het misschien niet geloven, maar ik was er vorg jaar nog!!.. We waren daar met onze goede vriend Barend en zijn meer dan lieve vrouw Gerda!!...

Inderdaad!!..KLASSE!!...

Char.

Ik had 't kunnen weten! Mijn bijna buren!
Maar ik zie ze bijna nooit, want ze zitten zo ongeveer altijd in Zacler, vandaar.
Maar fijn dat het eten nog net zo goed is. Ik hoop deze zomer weer een bezoek te brengen aan Roskoz en Tropical. Als alles meezit natuurlijk.
 
Bovenaan