Cervena Hora, een sprookje!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Dank je wel, Mayca!!.. Voor de mooie verhalen.... Ik ben zo blij ,dat jullie het naar de zin gehad hebben!!
Deze week, kan niemand jullie meer afpakken.

En Rens was erbij, en veel Forumleden ook!!

Char.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Daarstraks om 02h30 waren er hier nog vier "nachtridders", ik heb dan ook als één der eersten dit nieuwe stukje "avontuur" gelezen en via pm met mayca erover "gebabbeld". Ik heb even de andere reakties afgewacht van deze morgen maar ik kan alleen zoals de anderen schrijven: "mayca, afnemen kunnen ze niet meer en ik ook ben blij er "bij te kunnen geweest zijn"".
 
Mayca, heel erg bedankt dat je ons zo hebt laten meegenieten. Blijf de herinneringen vast houden en telkens weer even beleven. Ik lees af en toe alles vanaf het eerste bericht. Blijft prachtig en misschien toch een goed idee om daar een boek over te maken ?
Heel veel knuffel van Dick en Gerda
 
Weer een leuk om te lezen hoe jullie alles intens beleefd hebben. Wij hebben ook altijd zo'n dergelijk gevoel als we in ons huis zijn. 's Ochtends met de hond wandelen en dan de dartelende herten in het land er naast. Of de kleuren in de herfst en in de lente het geel en frisse groen. Altijd weer geeft dat ons een super gevoel.

Komt er nog een klein verhaaltje, als afscheid, over het weggaan, de reis terug en weer thuiskomen?
 
Mayca, als ik in Tsjechië ben dan geniet ik net zoals jij, je schrijft op zo'n leuke manier, ook ik had het idee een beetje te zijn meegeweest met jullie. Door jouw verhalen mis ik de fijne tijden in Tsjechië nog meer en verlang ik erg naar weer een fijne vakantie in dat prachtige land.
Ik ben heel blij dat jullie het zo fijn hebben gehad, het is je echt gegund en ik hoop dat je nog heel vaak zulke leuke vakanties mag beleven.
 
Bovenaan