Cervena Hora, een sprookje!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik heb net je laatste dagen gelezen Mayca, je hebt een heerlijke week gehad zo te lezen! Een week is kort, maar toch kun je zoveel zien en beleven in één week. Op naar de volgende! :D
 
ook ik pink altijd een traantje weg :lmfao: want ik laat daar heel veel bijzonders achter.albert esther lukas en mijn kanjer krystof zelfs nu ik dit schrijf komt er een traan maar we mogen ons gelukkig prijzen want we gaan er zondag weer naar toe met margret haar anton en haar kanjers en als ik weer terug ga nemen we die weer mee en genieten hier dan dubbel van ze moby
 
Ik kan me voorstellen dat je een traantje wegpinkt Moby, jij laat heel veel moois achter.....Gelukkig neem je Margret met haar man en kinderen weer mee terug. En natuurlijk je herinneringen aan de heerlijke feestdagen in Tsjechië. Ga heel erg genieten en geef ze een knuffel van mij!
 
Het was voor ons echt een sprookje....het begint te sneeuwen de ochtend nadat we aangekomen zijn, er staan herten in de achtertuin....een prachtig huis met geweldige buurtbewoners.
Ik teer er nog steeds op.
 
Dank je wel voor het heerlijke reisverslag!!
het herkenbaarheidsgehalte steeg bij mij zoals
bij vele andere forumbezoekers ten top...
Mayca, jij hebt de wonderbaarlijke gave in alle eenvoud
de nostalgie in een mens los te krijgen...:ja:
dikke nieuwjaarszoen
Pét'a
 
Ik ben vrijdag begonnen om een fotoboek te maken van onze vakantie in het prachtige huis in de sneeuw. (weer mijn dank aan Maria) .
Ik heb het boek gemaakt bij de Hema en volgens mij gaat het er prachtig uit zien. Ik kan er bijna niet op wachten. Jammer dat ik het niet aan iedereen kan laten zien, maar ik kan het natuurlijk meenemen naar de meeting in Tsjechië. Het zal een heel dierbaar album worden.
 
Leuk Mayca, dat belooft nog wat!
Ik zag laatst zo'n boek van iemand die naar Rome was geweest, ook van de Hema, het was werkelijk prachtig.
Het zag er allemaal heel professioneel uit. Heb je het boek thuis achter de computer op de hema-site gemaakt? Dat lijkt me nog een intensief werkje.
Jammer dat we je boek straks niet kunnen bewonderen, maar ik weet zeker dat het er prachtig uit zal zien!
Kun je lekker lang nagenieten van je heerlijke verdiende vakantie.
 

char

† In Memoriam
Mayca, ik weet niet of dat kan. Maar het zou mooi zijn, als er achterin een paar "blanco" bladzijden zijn. Gewoon voor mensen, die van jullie houden, Rens gekent hebben, familie, mensen van je werk, of van dit forum,.. gewoon mensen dus, die nog even hun "ei" kwijt kunnen!...Daar,.. waar het hoort.

Char.

______________________________________________________
Char. ...alweer zonder handtekening...
 
Bovenaan