Cervena Hora, een sprookje!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nee, er zitten geen blanco bladzijde's in, alleen kaders voor foto's en teksten. Maar er kan natuurlijk altijd nog iets bijgemaakt worden aan de binnenkant van de kaft. Dat vind ik wel een mooi idee!!

Heb je het boek thuis achter de computer op de hema-site gemaakt? Dat lijkt me nog een intensief werkje.
Het was inderdaad een heel intensief werkje. Ik was vrijdag om half negen begonnen en 's nachts om 01.00 uur liep de p.c. vast. Ik kreeg niets meer voor elkaar. Maar ik dorst ook niet naar bed te gaan, dus om 03.00 uur zat ik er nog. Toen maar naar bed gegaan en de p.c. aangelaten. De volgende ochtend bleek dat ik een fout had gemaakt waardoor alles vast zat. Alles is opgelost en het boek richting de Hema.
 
Zaterdag hebben we het fotoboek opgehaald. Het is zo geweldig mooi geworden...ik ben er zo ontzettend blij en trots mee.

Op de eerste bladzijde meteen een foto van het prachtige huis in de sneeuw, omringt door zonnebloemen, mijn lievelingsbloem. De rest van het boek ademt echt de sfeer uit van deze fantastische week.

Op de buitenkant van het boek komen nog foto's van Rens en er is binnenin nog ruimte voor teksten. Dus het idee van Char kan ook nog.

Ik heb er twee, dus eentje is voor Roy! Ik kan het iedereen aanraden......vooral als het een hele dierbare en bijzondere vakantie is geweest.
 
Wow Mayca, het is volgens mij een prachtig boek geworden! Jammer dat wij het niet kunnen zien.:slik:
Wat ontzettend goed van je dat je dit hebt gedaan, het lijkt me heerlijk om iedere keer wanneer je daar zin in hebt om het boek te pakken en weer de sfeer te proeven van die fijne week in Tsjechië.
 

char

† In Memoriam
Mayca, het is al laat/vroeg. De blauwe sleutel ligt nog steeds op onze tafel... Precies daar, waar jij 'm hebt neergelegd... Als jullie willen, kunnen jullie deze sleutel zo weer ophalen. (mits het huis niet verhuurd is).

Char.

_________________________________________________________
Char. ...bewaart al een hele week zijn laatste Bechertje tot morgen...
 
Ja Char...de blauwe sleutel!
Mijn Becherovka en jouw Becherovka is op...het is wel heel verleidelijk!

Je weet ook hoe graag ik terug zou willen en ook wat ik toen zei...

Maar ja....die blauwe sleutel! We spreken elkaar toch nog, want het fotoboek is af!
 

char

† In Memoriam
Lieve Mayca.
Mijn aanbod staat nog steeds. De blauwe sleutel.. Ik hoop dat jullie 'm op komen halen!!..Het is natuurlijk wel in mei.. en de kans is nog groot dat er nog een boeking komt via www.uphill.nl , Maar ik gun jullie best nog een leuke tijd in Cervena Hora... Ik weet, dat hetgeen jullie afgelopen winter overkomen is, in de toekomst nooit meer zo intens zal zijn..
Maar toch...

Char.

_______________________________________________
Char. ...helpt een schaap over de dam...

( Dit is eigenlijk wel mijn mooiste Handtekening, tot nu toe )
 
Ja Char....het schaap is weer een beetje aan de wandel.
Ik weet dat het nooit meer zo zal worden als de afgelopen winter....dat kan ook niet. Ik kan het nog steeds terughalen, dat gevoel, het huis en het samen genieten.

Ik weet zeker dat we altijd kunnen genieten van Tsjechië en het huis in de sneeuw, wat nu in de zon zal staan. Ik hoop dat de sleutel er nog ligt.........!
 

char

† In Memoriam
Hoi, Mayca!!!... Ik heb al gelezen dat jullie je met 3 personen, voorlopig, hebben ingeschreven voor de Forummeeting in Dolni Lanov...De sleutel ligt klaar!!.. Alleen... 3 personen?..Beetje weinig!!..Ik zou minimaal, Lina meevragen.. Over Gorrit, zal er door jullie, begrijpelijkerwijs, nog even serieus nagedacht moeten worden!!..
Hahhaha,..Uche, uche. Sorry!!..
Mayca, je hebt mijn nummer. En anders via PM..

Char.

En hoe is het jullie lerares Tsjechisch?
 
Ja, Lina mag altijd mee........., maar zoals je al zegt....:tomaat:
Voor de meeting staan we met z'n drieën, maar we gaan met z'n vijfen naar Tsjechië, zoals het er nu voorstaat.
We komen snel paella eten:lekker:!
 
Bovenaan