Rokytnice nad Jizerou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goede restaurants in Rokytnice

Hee,

Wij gaan met de kerst met een groep van 10 personen richting rokytnice natuurlijk hopen we op veel sneeuw. Ik heb de vraag waar je goed kunt eten en waar je terrecht kunt met 10 personen voor een redelijke prijs.

Groetjes
 
Goed eten is natuurlijk heel persoonlijk. Wij eten altijd goed in Snekoland (restaurant naast een disco). Deze is bij ons ook befaamd om zijn mixjes. De shooter is hier topper. Verder kun je ook goed eten bij Ladja. Dat is de naam van de eigenaar, de naam van het restaurant ben ik ff kwijt. Aan de buitenkant is het lichtblauw. Direct ernaast, onder één dak, zit een bakkerswinkeltje.
Afhankelijk van de drukte doe je er goed aan om bij grote drukte een dag van tevoren te reserveren, wil je met 10 man plaats hebben. Wij gaan altijd met ongeveer 20 man (voorjaarsvaakntie) en reserveren is dan altijd een must).
Ook goed eten kun je in de Music-club in het centrum, maar daar kun je niet reserveren.
 
albatros1 schreef:
weet iemand of je van te voren skies moet huren of is er ter plaatsen ook nog genoeg te huur
Hahaha, dat is jaren geleden wel anders geweest: Alles was te huren, maar ik kon echt nergens meer skischoenen huren in maat 39 (ook geen 38 of 40 meer, waardoor ik met schoenen maat 41 de berg af ging). Maar moet nu wel anders zijn! :deuk:
 
Als je gaat huren zorg dan dat je een verzekering erbij (diefstal en beschadiging) afsluit!!!
Bij ons werd vorig jaar 1 paar huurski's gestolen en toen zijn wij voor een behoorlijk bedrag afgezet bij P-sport.
Overigens goed materiaal daar en prima skiles (Hradek bedankt).
dit jaar gaan we kijken of dezelfde skies er weer terug zijn en als dat zo is dan :kwaad:... :au:.... :agent:
skidj
 
hallo,

hartelijk bedankt voor al jullie info
rest mij nog een paar vraagjes hoe zit het eigenlijk met ski les
kan dat ook daar terplekke
zijn er ook nederlands sprekende leraren voor de kinderen

vriendelijke groeten,
 
Trouwens lekker eten kun je bij hotel Krakonos.
Van te voren wel afspreken en dat kun je gezien de kwaliteit rustig voor de hele week doen.
De keuken van Michal Hak staat bekend als erg goed (grote of kleine pivo?)

Grote natuurlijk


Surfdj
 
Ja, wij zaten in het hotel.
Maar het kwam wel vaker voor dat gezelschappen dachten te kunnen aanschuiven, maar dat kon dan niet omdat hij op bepaalde tijden zijn hotelgasten van eten moest voorzien.
Op een ander moment was dit wel mogelijk, gezien veel terugkerende niet-hotelgasten als eters.
En voor het geld hoef je zijn 3 gangenmenu niet te laten, ruim voldoende (en wij zijn grote eters) en keuze uit meerdere menu's. En dan die pivo's natuurlijk :fluit:
 
Krakonos is inderdaad een prima eetgelegenheid, wij zijn er een paar jaar geleden ook elke dag wezen eten.
Je kunt ook helemaal aan de linkerkant van het gebouw naar binnen om te eten, dit is meer het tsjechiese deel en is goedkoper dan het hotel maar komt wel uit de zelfde keuken.
je moet er wel reserveren.
 
Ik heb geen zin om 17 pagina's door te spitten, dus als ik iets zeg dat al genoemd is. Don't blame me ;)

Ik heb er 4 jaar geleden geweest en vond het wel aardig. We zijn nog uitgeweest 's avonds in een idioot barretje met allemaal jongelui op de eerste verdieping beetje roken (vanalles) en spelletjes spelen. Na een snelle tequila zijn we daar ook weer vertrokken. En we hebben in een restaurantje Olifantenoor gegeten en dat was superlekker, maar iedereen die dat had zat te kotsen een dag later. Lekker dus !!!!

Snel terug naar het westen :p
 

Maria

Geroyeerd Lid
Mads schreef:
Snel terug naar het westen :p
Ik heb een keer heerlijk carpaccio gegeten in een behoorlijk gerenommeerd restaurant in Amersfoort, en ben daar ook ziek van geworden. Shit happens :) en dat maakt volgens mij niet uit waar je zit. Ik ga ervan uit dat niemand je bewust iets voorzet wat niet (meer) goed is.
 
Bovenaan