Nieuws van de Nederlandse ambassade in Praag

Topic in 'Diversen' gestart door kuurgast, 03-09-2012.

1. kuurgast

kuurgast Donateur

Kan Ed Hoeks niet terugkomen als ambassadeur in Praag? Ik mis zijn verhalen en accuraatheid.
    Kees is denk ik al in winterslaap gegaan, net zoals zijn feestboek.

2. kuurgast

kuurgast Donateur

Nederland heeft Tsjechië op de no-go lijst gezet, maar de ambassade in Praag vindt dit niet belangrijk zo te zien.
    Nog 2 jaar dan komt er hopelijk een accuratere ambassadeur...

dennuzzz vindt dit leuk/interessant.
  3. Ja, die facebook ambassade. Jammer dat het kennelijk niet interessant is om hun informatie via dit medium te delen.
    Ok. Status quo.
    10 oktober trouwt onze zoon. In Amsterdam. Code Rood. Dat doet íe gewoon, na 3 mislukte pogingen in dit jaatr.
    Dan moet je echt wel willen.
    We gaan dus terug. Vanuit oranje naar rood. Op 27 september.
    Bizar.
    Zojuist de buren geïnformeerd en voor het komende half jaar een dikke vooraad kattenvoer vast gedoneerd.
    Life goes on.
    De "dames" hier, vinden het nu nodig om op de laatste vrijdag hier, om toch nog maar een "Oma-uurtje" te organiseren.
    Reken er maar op dat het gezellig wordt.

Er zijn nu Nederlanders in Tsjechië die nu hun Ding moeten doen. Die zitten er al lang, of hebben een weekje gepland voor onderhoud of om puur administrative redenen.

Sterkte!
    Volg de Echte informatie en bereid je voor, voor de reis terug naar Nederland.
    Naar mijn mening kan je nu beter in Sumava zitten dan in Amsterdam Nieuw West. of Amsterdam Zuid Oost.
    Man, man,man.

We gaan dus weg.
    Helaas.

Maar,..........
    Straks zien we iedereen weer. Met of zonder mondkapje,Max. 50 personen in de leukste brouwerij van Amsterdam;
    De Prael.
    U hoort van mij.

Olivier en Pelhřimov vinden dit leuk/interessant.
  4. kuurgast

kuurgast Donateur

Tsjechië heeft Nederland op de groene lijst gezet.......Nederland heeft Tsjechië op oranje gezet.
    Klik op de quote om geheel te zien.
    Wat een rare beschrijving en iemand was een beetje dom......

Deel deze pagina