Landal Marina Lipno

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

N-ico schreef:
Verder was de vakantie wel leuk alleen een puntje.. ze kennen daar geen apres ski.
Huh geen apres ski??? Wij hebben na het skieen alleen maar ge-apres-skieed, heerlijk...en midden op de pistes:oeps:
 
Ha N-ico...dan raad ik toch eens aan om lekker het dorpje in te lopen om daar naar Hotel Maxant (poolen, bowlen etc) te gaan of naar Markus (lekker een budweisertje drinken), of natuurlijk het avond skieen..jaja- het is wel even ondernemen maar toch is er echt wel wat te doen s'avonds. Waar zaten jullie ongeveer? Wij zaten in Frymburk dus misschien dat jullie net wat verder hier vandaan zaten??
 
wij zaten in het landal park.. in lipno. mijn broer en ik hebben alles doorzocht maar nergens echt iets behalve de musicbar boven.. een nederlandse eigenaar had zn eigen restaurant/muziekbar opgericht met een tsjechische vriendin. het was wel gezellig maar er was bijna niemand..
 
De MusicBar is wel leuk, toen wij er waren begin Januari zaten er best nog wat mensen.

Verder heb je in Lipno ook nog een discotheek/jeugdhonk, namelijk "Club Exil". Deze zit naast de Spar. Helaas is deze alleen vaak gesloten en als het wel open is, dan is het er vaak erg rustig. (In de hele week rond kerst was ie wel geopend). Als je in Lipno bent op Oudjaarsdag dan is het wel aan te raden om hier naartoe te gaan, want dan is het er namelijk erg druk.
 
:D Nog 23 Nachtjes En dan is het eindelijk zover..!;) Voor de 2x Weer naar Landal Marina Lipno..:D Lekker weer Snowboarden..

Tjaah Over dat ApresSkiien..Wij gingen Savonds Lekker Uiiteten,,
En tooen Verlangdee iik wel naar me bedje Daarna ..:lmfao: Na hele dag Boarden...Haha..Maar ik snap als je wat ouder bent,dat je dat wel mist!:D

Liefss!
 
Wij zijn vorig jaar april in Marina Lipno geweest en waren zo enthousiast dat we een appartement hebben gekocht! We zijn toen in september weer gegaan en hebben voor het eerst dus in ons eigen huisje gezeten. Heerlijk!

Ik heb een site met foto's en info over het appartement. Als je interesse hebt, stuur dan een PM.
 
Ik heb diverse postings gelezen over het kindvriendelijk zijn van het park. Even kort onze ervaringen. Wij hebben zelf 2 kleine kinderen (1,5 en 2,5) en ze hebben heerlijk genoten op het park. Het is +/- 12 uur rijden, inclusief tussenstops. We zijn 's nachts vertrokken rond 03:00 uur. De kids sliepen in hun autostoeltjes lekker verder. Tegen de tijd dat ze wakker werden waren we al op de helft!

Op het park kunnen ze lekker spelen. Er is onlangs een groot speeltoestel geplaatst bij het Zwembad en je hebt een super groot grasveld waar ze kunnen rennen en spelen. Het zwembad heeft een speciaal peuterbad.
 
Gaaf he? Ik heb er naar staan kijken, maar ben er niet in geweest. Het is het hele jaar open en +/- 10 minuten lopen vanaf het park. Je loopt richting de stoeltjeslift en dan is het nog een stukje verder omhoog.
 
Landal Lipno

Hallo,
Wij kome al jaren `zomers in Lipno al voor dat Landal er was.
Wij vinden het daar erg mooi ook de rest van de omgeving.
Maar het is daar s`winters niet sneeuw zeker ondanks er een skibaan is.
Dus ik advieseer om goed na te gaan of er dan ook sneeuw ligt als u wilt gaan skieen.
 
Eliisa schreef:
Haay!..Die rodebaan Ziet der leuk uit!(Vlak bij Lipno),Is het wat?,wie heeft het nog meer gedaan in de winter?
Dit is die site http://www.slideland.cz/
X elisa
Hoeveel Min.Is het vanaf het Landal Park?..
helemaal geweldig wij zij er 5 keer vanaf gegaan
we hadden een 5 ritten kaart gekocht dus konden we elke dag een keer het gaat ongeveer 50 kilometer per uur en is best lang ik heb het zelf geflimd
veel plezier groet
 
Leuk,Leuk,Leuk,heb der nu al zin in haha :) En hij gaat nog hard ook ;) :D Dus vannaf de tunnel,Nog een stuk doorlopen?!..

Nog 8 Nachtjes..:D

Het heeft weer lekker gesneewd!..Al 115 Centimeter..!



GreetZ..Eliisa..:-)
 
Wij gaan 10 maart voor de eerste keer naar Tsjechie/ Landal Lipno, weet iemand of er ook sleetjes te huur zijn op het park of nabije omgeving?
 
Jaa..! Bij de receptie zijn diverse Sleedingne te huur!..
Fijne Vakantiie!
Wij vertekken vanavond!
Greetz
 
Wij zijn net terug gekomen, de huisjes op het park zijn prima. Er ligt een hoop sneeuw en in het zwembad is het warm.

Voor de rest is er niets meer te huur en moet je overal wachten, wachten en nog eens wachten. De Tjechen zijn inderdaad alles behalve vriendelijk het eten is er goedkoop, vooral als je een dorpje verderop gaat. Maar de prijs die je betaalt is wachten, wachten en nog eens wachten!

Neem vooral je eigen ski´s mee en reserveer de ski-lessen het moment dat je aankomt! Reserveer ook alle restaurants een paar dagen vooruit want anders moet je toch zelf koken.

Oh ja, het zwembad heeft een limiet van maximaal 91 bezoekers (!), die natuurlijk het einde van de dag snel bereikt wordt. Dus wees op tijd anders moet je .... wachten!

Wij hebben uiteindelijk geen ski uitrusting voor onze kinderen kunnen krijgen maar we vonden ook dat de ski-lessen zeer masaal gegeven werden en dat het van tijd tot tijd erg druk is bij de liften.

Oh ja, neem ook voldoende Tjechische kronen mee want alles moet je contant betalen en binnen 24 uur was de enige aanwezige flappen tap al leeg ....
 
kinderopvang

We gaan aanstaande vrijdag naar Landal. leuk leuk leuk

Even een vraagje . Is er bijhet park of in de omgeving een soort kinderopvang waar je de kids even onder kan brengen voor een ski afdalinkje

hoor het graag

groetjes roba
 
Wij zijn in de voorjaarsvakantie (25 feb. t/m 4 mrt. 2006) naar Marina Lipno geweest.
Er was een groot probleem met huren van ski's en snowboard, vooral voor kinderen.
Beter dus om dit van tevoren via Internet te regelen.
Kijk op www.kramolin.cz daar vind je ook de info van de verhuur en lessen en kun je dit online regelen.

Ja, als je in het landal-park verblijft, kun je sleetjes huren bij het Bollo-huis (dit is het kinderactiviteitencentrum en het zit in het gebouw van het zwembad.)
Ze hebben zowel van die plastic dingen waar je zelf mee naar beneden kunt zoeven, maar ook de ouderwetse houten (waarvan sommige met een soort rugleuninkje erop).

Ze zijn wel gauw 'op', dus ik raad aan om ze direct bij aankomst te huren. De houten kosten 90 kronen per dag (ongeveer 3,25 Euro).
 
Bovenaan