Landal Marina Lipno

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,

wij willen dit jaar naar Landal Marina Lipno. Is iemand hier wel eens geweest? We zitten te denken aan begin of eind februari. Iemand een idee wat de beste tijd is qua sneeuwcondities?? Verder vroeg ik me af of het goed te doen is naar het Hochficht gebied in Oostenrijk???
confused.gif
 
Ben van de zomer in Slupecna geweest (ligt op de heuvel boven Lipno). Erg Nederlandse appartementen kolonie incl. fricandellen speciaal.....je moet er van houden. Zag er mooi uit, maar ik hoef er niet te zitten. Heb nog wel een adres van de eigenaar van het huisje (8 personen) in Slupecna. De skilift en -gebied in Lipno stelt niet veel voor btw.....
 
Wij zijn er vorig jaar oktober geweest, toen sneeuwde het al. De omgeving is heel mooi. Leuk zwembad op het park en erg nette huisjes. Over ski mogelijkheden kan ik niets zeggen, waren toen nog niet in bedrijf.

Naar Oostenrijk rijden valt tegen, hemelsbreed niet ver maar de wegen zijn daar wat minder en kronkelig.
 
Landal Marino Lipno

Hallo allemaal.

Wij gaan met het gezin naar Lipno (landal greenpark) wat zijn jullie ervaringen met kinderen daar. En weet iemand nog een leuk hotel voor onderweg.

Hoe lang is het nou precies rijden. En is er wel sneeuw met de kerst. Wat een vragen he...
En natuurlijk... is het er leuk.

Dank jullie wel

Groetjes
Raymonde
 
Re: Lipno... 3 vraagjes..

Als je een zoekopdracht geeft met het woord Lipno of Landal dan kom je al meerdere berichten hierover tegen. Ik ben er zelf 2 x geweest en heb hierover geschreven. Was heel leuk. Hele verhaal is te vinden via zoekknop.

Suc6 en heel veel plezier daar. Ben niet bang dat dat niet gaat lukken.
 
Re: Lipno... 3 vraagjes..

Hoi,

Ik wil zo graag je verhaal over Lipno (Landal) lezen maar kan het niet vinden heeelp!

Groetjes, Jitty
 
Re: Lipno... 3 vraagjes..

Ik heb zelf geen kinderen maar ik kom er al jaren en zie dat de kinderen op het park (er zijn veel jonge gezinnen) het erg naar de zin hebben.

Wij doen er gemiddeld een uurtje of 9 a 10 over, maar dat is afhankelijk van de drukte op de weg (dus de tijd die je vertrekt) het weer en of er kleine kinderen in de auto zitten (dat laatste is bij ons niet het geval dus we kunnen doorrijden)

Bekijk de volgende links eens:
www.landal.nl
www.marinalipno.nl
 
Kan iemand mij vertellen hoe duur de skipassen zijn voor de piste bij marina lipno? En het huren van skies?
 
landal green park

hallo wij gaan van 7januari tot 14 januari naar lipno landal green park
het is de eerst keer in tsjechie hebben er veel zin in
groet ons
 
hallo mensen!

ik ben net een paar uur terug uit tsjechie, marino lipno
ik baal heel erg dat we maar een weekje zijn geweest
het was zo geweldig!
veel sneeuw (zakte tot mijn knieen weg)
wel koud (wat wil je met sneeuw)
het was voor ons voor het eerst dat we er in de winter waren en dit was echt een succes
we hebben snowboard les genomen (kunnen er niets van!!)
maar mensen die nog gaan, geniet ervan!!!
 
PuNkEnStEiN schreef:
Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, Misty! Tja, en je weet het: leuke vakanties duren altijd te kort... :snik:

Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar volgend jaar zal me dat niet gebeuren want ik ga dan lekker 3 wk!!! (oke moet nog boeken maar dit zijn mijn plannen)

Moet alleen nog leren skien of snowboarden hier in nederland voor we weer gaan!!:D
 
HaaY Mensen
Ik Ben Vorig jaar naar Marina Lipno Gewees!..Eind Februari..en in 1 woord:GEWELDIG Haha!..Het is egt super daar..! Ik ga Eind Februari Weer Een weekje.en heb der echt super veel zin In!..maar het is echt een aanrader..Nu ook voor kleinere Kinderen,hebben ze een begiinners Weide!.. oVer de sneeuw TjaaH..Vorig jaar Eiind Februari..HAdden we goed sneeuw!..Voor vragen kan je mailen !!:D
 
Marino Lipno

Wij gaan met kerst 2006 naar Marina Lipno. Kun je ski's/snowboarden, skiles, skipas ter plekke op het park huren of moet je dit van te voren regelen? Hoe moet je rijden? Het is onze eerste wintersportvakantie en vooral de kinderen kijken er erg naar uit. Alle info is welkom.
Oh ja, iedereen natuurlijk nog een gelukkig 2006 toegewenst.
Groetjes,
Agnes
 
Bovenaan