Forumleden omg. Krasna Lipa-Rumburk-Sluknov-Mikolasovice?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Henk en Jolanda,

ja het lijkt ons heel leuk om de veel besproken Otto eens te ontmoeten.
Laat maar weten welke datum het wordt, tot nu toe hebben we geen verdere afspraken dus dat is erg makkelijk.

Groeten,

Wim en Carla
 
Hallo Henk en Jolanda / Wim en Carla
We weten niet welke datum er uit komt maar het ljkt ons ook heerlijk om daar eens te kijken.
We willen ons niet opdringen maar het lijkt ons heel gezellig. We horen graag nog iets van jullie.

Groeten
Sjirk en Thea
 
De voorlopige datum staat op zondagmiddag 23 december voor de Kerst. Ik heb Otto (hospoda Ota, Kopec) zojuist een mailtje gestuurd, dus even afwachten of dit ook echt lukt. Zodra ik meer weet, dan horen jullie weer wat van mij. Iedereen is welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Henk
 
Ik heb inmiddels bericht gehad van Otto en de tafels zijn voor ons gereserveerd. Laat nog even weten of jullie met of zonder kinderen komen. We spreken af bij ons thuis in Brtniky (huis bij het station) op zondagmiddag (23 december) omstreeks een uur of twee. We kunnen dan gaan wandelen of vertrekken gewoon gezamenlijk naar Otto toe met de auto (afhankelijk van het weer). C+W vragen jullie het ook nog even aan Mila en Pieter? Cor en Gea zijn er dan helaas niet. Ik zal Rosana en Rudi (de Belgen) ook nog zelf even benaderen. Misschien zijn Ellen en Rob er dan ook, maar dat zien we wel als we weer in Brtniky zijn. En verder is een ieder (uit onze omgeving) die dit leest natuurlijk welkom. Nu maar hopen dat dit berichtje niet meteen uitmondt in een enorme Facebook rel, want daar zijn we in Brtniky niet echt op ingesteld. Dus graag wel eerst even een berichtje of je wel of niet komt!

Groeten,

Henk
 
Bedankt voor je tip kuurgast, maar dit was mij natuurlijk ook al veel langer bekend. Dit is inderdaad vaak een probleem. Want lang niet iedereen leest helaas zijn conversaties heb ik in het verleden al eens gemerkt. Bovendien leest lang niet iedereen dit forum regelmatig of krijgt automatisch een berichtje op zijn privé email-adres (dit moet je nl. instellen) dat er nieuwe informatie voorhanden is op het forum. Op deze wijze bereik je gewoon een grotere groep mensen denk ik en er staan daarom ook geen achternamen (tenzij men deze zelf vermeld), telefoonnummers, of privé email-adressen etc. bij dit bericht vermeld. Iemand die ik niet ken maar wel in de buurt woont en daarom ook van harte welkom is, kan ik toch echt moeilijk een PMtje (ik ken hun namen dan niet) gaan sturen of ik moet dit forum eerst daarvoor helemaal gaan doorspitten want dan lukt me dit uiteindelijk wel. Misschien dat de moderator daar een hele mooie technische oplossing voor ons in gedachten voor heeft. Een soort van "regionale brievenbus" die wel voor een bepaalde selecte groep mensen uit de regio leesbaar is die ook echt een huis bezitten in deze regio, maar niet voor de hele grote groep forum bezoekers bereikbaar is. Maar dan nog. Iemand die echt kwaad wil kan zich kinderlijk eenvoudig aanmelden bij dit forum en vervolgens alle persoonlijke profielen gaan doorspitten, berichten gaan bijhouden en zelfs vrij eenvoudig achterhalen waar iemand een huis heeft in Tsjechië via het openbare kadaster wat via internet gewoon voor een ieder vrij toegankelijk is. Dit heb ik zelf namelijk ook wel eens gedaan. Misschien is dit wel een mooi nieuw topic voor dit forum (veiligheid), want het is inderdaad zoals eerder gezegd een probleem.

Henk
 
Hallo lieve mensen
Door zakelijke omstandigheden kunnen wij helaas niet in Tsjechie zijn rond de 23 ste.

Voor iedereen alvast een heerlijk avond en een geweldige jaarwisseling

groetjes Sjirk en Thea
 
Hallo Peter en Ria
Tegen die tijd zullen wij jullie op de hoogte houden van de datums dat wij in Sluknov zijn.
Wij weten nooit van te voren wanneer we daar zijn.
jullie kunnen ook reageren op onze email. *****@gmail.com
Lijkt ons gezellig om mensen te ontmoeten die Tsjechie mooi vinden.

groetjes
Sjirk en Thea

[EDIT] E-mailadres verwijderd; zie dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan