Forumleden omg. Krasna Lipa-Rumburk-Sluknov-Mikolasovice?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Het idee van een ontmoetingsplaats voor mensen van dit forum lijkt mij een goed idee.
Zijn er mensen in de buurt van Krasna Lipa- Rumburk- Sluknov-Mikolasovice, in ieder geval in het linker oortje van de Tsjechische hond, die hier ook iets voor voelen? Bijvoorbeeld in de zomer maanden?
 

char

† In Memoriam
Het idee: Helemaal Goud!! Maar dat oor, van die Tsjechische hond, daar snapt Char dus helemaal niets van!!!...

Char.
__________________________________________________
Char. ...Niet in kennel(ijke) staat...
 
Lijkt ons een goed idee zo'n ontmoeting, wij hebben een huisje in Mikolasovice. graag zouden we anderen mensen ontmoeten die net als wij een vakantiewoning in deze omgeving hebben.
 
Leuk Zandra, wij hebben een huisje in Jirikov en ik weet dat bij jou in de buurt, maar ook bij ons, meer Nederlanders zijn.
Misschien komen er meer reacties nu de vakanties voorbij zijn. Het lijkt mij leuk om zoals in Praag, een leuk kroegje of zo op een vaste dag als ontmoetingsplaats te maken.
Dan kan iedereen er heen als hij/zij zin heeft zonder iets af te spreken.
 
Ik wilde heel graag rustig wonen in Tsjechië en niet bij de supermarkt omringt worden door nederlanders.
Nou dat is gelukt! Buiten Pieter die wij al kennen heeft alleen Zandra van dit forum gereageerd.
 
hallo,
Ik wilde ook graag reageren op de oproep voor een ontmoeting,wij zouden het leuk vinden om nederlanders te ontmoeten uit de noordelijkste streek.Wij wonen nl. sinds een half jaar in Vorklebice dat ligt tussen Liberec en Turnov,en zijn een pension begonnen.Het lijkt ons een goed idee voor een ontmoeting word vast gezellig!:cheers:
 
Leuk die reacties. We zouden misschien een ontmoetingsplaats kunnen afspreken op een vaste datum/tijdstip, b.v. de eerste dinsdag van de maand? Wie dan in Tsjechië is en het leuk vindt kan komen zonder af te spreken. Wat denken jullie daarvan? Misschien heeft iemand suggesties?

En inderdaad het moet geen cluppie van Nederlanders worden, maar misschien kunnen we elkaar helpen met informatie over bedrijven, bezienswaardigheden, restaurantjes etc.

We hebben bij Venetia wel eens gesproken met mensen uit Velky Senov, iemand met een adviesbureau, komt jullie dat bekend voor?
 
Gedeelde pret = dubbele pret !

Hallo hier Frans (1952) & Janneke (1955) ,

Wij hebben in de buurt van Rumburk sinds 13 jaar een huis waar we in de zomervakantie mini-camping :sos: spelen (ooit een droom voor Frankrijk ...).
We hebben in de buurt ook nog wat familie/vrienden die er een huis hebben.
We zitten beide in het onderwijs :wijs: en zijn er dus alleen in de vakanties (voorjaar, zomer en herfst).

We schuiven graag eens aan ! :zwaai:
 
Hallo Willem en Nardy,

Of het een villa is weet ik niet, maar het is wel Rosa inderdaad.
Jullie zitten in Krasna Lipa of zijn jullie die hollanders die er vanaf ons gezien een eindje voorbij wonen ?
Wij gaan er in de herfstvakantie weer heen ; zijn jullie er dan ook of zitten jullie er permanent ?

Groeten, Frans
 
Bovenaan