Forumleden omg. Krasna Lipa-Rumburk-Sluknov-Mikolasovice?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zullen er niet zijn....We gaan dit jaar, in tegenstelling tot voorgaande jaren, in December niet naar Brtniky. Henk heeft gezondheidsproblemen, is gelukkig al wel enigszins herstellende. Maar een reis en verblijf, naar en in Tsjechië, zit er helaas nog niet in....En op de 2e Januari hadden "onze bazen"ons al zeker weer terugverwacht, haha...Groeten, Yolanda.
 
Is er inmiddels al een datum bekend? We hebben namelijk voor die week al behoorlijk wat afspraken staan en het zou jammer zijn als die dan samenvallen met deze ontmoeting. Wij kunnen van maandag tot en met vrijdag volgende week. Ik weet dat er in diezelfde week nog meer Nederlanders aanwezig zullen zijn in Brtniky en die hebben er denk ik ook wel belangstelling voor. Henk en Yolanda.
 
Wij kunnen wegens familie-omstandigheden (voor het eerst in 17 jaar) niet naar Rosa gaan, deze meivakantie.

Iedereen veel plezier gewenst en tot een andere keer dan maar.

Groetjes,
Frans & Janneke
 
We zijn gisteren aangekomen na bijna 2 uur oponthoud (file) in Dresden. Alle snelwegen waren afgezet rondom de stad en je kon echt geen kant meer uit. Daarom werden we dwars door het centrum (de buitenwijken) heen gestuurd wat achteraf gezien geen straf was, want het is echt een hele mooie oude plaats met veel groen (parken) en oude gebouwen. Geweldig om hier (na 7 maanden) weer te kunnen zijn in Brtniky en het wordt ook nog eens fantastisch weer vandaag (27 graden). Dus wat wil een mens nog meer. Tot donderdag! Henk
 
Wij zijn in het bezit van een mooi huis in Sluknov en willen graag met andere Nederlanders in contact komen die in de buurt wonen.
Het zou leuk zijn om misschien kennis en andere dingen uit te wisselen over Tsjechie.
Wij zijn ongeveer om de drie weken in Tsjechie een aantal dagen
 
Hallo S.Jorritsma,
Als je nu in šluknov bent dan kun je aanstaande donderdag om 10.30 andere forumleden uit de omgeving ontmoeten bij Venezia. Ik heb zelf ook een huisje in de buurt maar heb helaas geen vakantie nu. Lijkt me heerlijk om elke 3 weken te kunnen gaan!:top:
 

Ad Verschoor

Donateur
Jorritsma, welkom op dit forum. Sluknov ligt dus echt in het uiterste puntje van Noord Tsjechie.
Mogelijk heb je in mijn reisverslagen en m'n nieuwe reisprogramma voor dit jaar gezien dat het gebied me niet onbekend is. Ik woon er echter niet, maar vind wel dat je je geen mooiere streek had kunnen uitzoeken.
Leuk, dat je ondanks de zaak regelmatig enkele dagen kunt vrijmaken om van je huis en streek te genieten.
Ik hoop dat je ons over je ervaringen in Tsjechie laat meegenieten. Mooi, dat je al zo snel andere forumleden kunt ontmoeten. Succes !!!!!!!!!!!!!!!!
 

Vodnik

† In Memoriam
in jirikov (6 km van sluknov zijn inmiddels 4x2 NLders neergestreken, hoogstwaarschijnlijk 3x2 van 4 zullen in Venezia zijn (wij niet, zitten nu even voor verplchtingen in Praha)

BTW, de camping aan de weg naar Rumburk (net over het spoorlijntje, achter benzina) is in nederlandse handen!
 
Een andere (Nederlandse) camping, waar ik recht tegenover woon is in Zlatniky (Camping Oase) . Als iemand onverhoopt op die camping terecht komt, is een ontmoeting altijd leuk!
 
Bedankt voor alle reactie's, Wij kennen Camping de Regenboog in Sluknov maar hebben er nog geen contact mee.
Helaas zijn pas volgende week weer in Sluknov dus de ontmoeting in Venezia zit er niet in.
 
Hallo,

Hé wat grappig, afgelopen donderdag was er toch iemand uit Sluknov op de koffie bij Venezia, maar dat was jij dus niet?
Wij hebben een huisje in Jirikov en zijn hier bijna de hele zomer.
 
Bovenaan