Eerder thuis dan gepland door longontsteking

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hai jol@nda.
wat marcel zegt is helemaal waar.
je werk is niet het belangrijkste in je leven.
je ziet het nu,gezondheid je naaste familie en vrienden,daar gaat het om.
een baas vervangt een werknemer,maar voor jullie is hij niet te vervangen.
vertel hem dat maar vaak genoeg.
sterkte en groetjes.anna:bloem:
 
Hoi Jolanda het allerbeste toegewenst Straks als hij opgeknapt is kom je er samen beter doorheen je gaat meer genieten van de kleine dingen die het leven te bieden heeft,zelfs ik nu in een moeilijke periode weet ik als ik vanmiddag naar mijn lievelingsland ga ik toch nog ervan kan genieten.Veel sterkte en praat veel met elkaar dan komen er straks weer gelukkige tijden waar julie meer van genieten als voorheen.
cees fijneman
 
Bart is thuis!
Gistermiddag kreeg hij te horen dat zijn bloedwaarden goed genoeg waren om weer naar huis te mogen. Hij heeft toch nog 8 dagen in het ziekenhuis gelegen.:ziek: Hij moet nu om de paar dagen naar de trombosedienst en waarschijnlijk een half jaar (of langer) bloedverdunners blijven slikken. Hij kan nu zijn conditie weer op gaan bouwen. Daar is hij nog niet mee begonnen want hij ligt nu nog heerlijk te slapen. Maar hij ligt natuurlijk op ontbijt te wachten net als in het ziekenhuis. Ik laat hem maar even in die waan.........
Allemaal nogmaals bedankt voor het meeleven met ons
:top: :clap: :kus: :bloem:
 
Toppie toppie dat Bart weer thuis is.
Maar 1 tip laat hem niet te lang in de waan dat ie nog in het ziekenhuis is.
Laat hem alvast rustig beginnen om zelf zijn ontbijtje klaar te maken dat is tevens goed voor zijn conditie.

Maar alle malle fratsen op een stokje het is fijn om te lezen dat hij in ieder geval weer thuis is, scheelt voor jouw een hoop heen en weer gevlieg.

:bloem: :bloem: :bloem: en verdere beterschap
 
jol@nda schreef:
Bart is thuis!
Gistermiddag kreeg hij te horen dat zijn bloedwaarden goed genoeg waren om weer naar huis te mogen. Hij heeft toch nog 8 dagen in het ziekenhuis gelegen.:ziek: Hij moet nu om de paar dagen naar de trombosedienst en waarschijnlijk een half jaar (of langer) bloedverdunners blijven slikken. Hij kan nu zijn conditie weer op gaan bouwen. Daar is hij nog niet mee begonnen want hij ligt nu nog heerlijk te slapen. Maar hij ligt natuurlijk op ontbijt te wachten net als in het ziekenhuis. Ik laat hem maar even in die waan.........
Allemaal nogmaals bedankt voor het meeleven met ons
:top: :clap: :kus: :bloem:

Kijk dat zijn goede berichten.
Van harte beterschap en ik ken ook nog wel een bloedverdunner.
:proost: :proost:
En sukses met de conditie :zweep:
Albert
 
Vanmiddag gaan we naar een verjaardag. Hij is van plan die bloedverdunner uit te proberen, dan pak ik wel een pilletje minder was zijn kommentaar. :deuk:
En die zweep is verhuist van zijn nachtkastje naar de mijne........
 
Hé Jol@nda wat heerlijk om te horen dat Bart weer uit het ziekenhuis is, het heeft al met al lang genoeg geduurd vind je ook niet?
Het allerbeste met Bart maar ook met jou, blijf ook een beetje aan jezelf denken hé!! Vrouwen zijn redelijk wegcijferig!!

:kus: :kus: :kus: :bloem: :bloem: :bloem: :troost:
 
Super dat Bart weer thuis is. Goed de bloedverdunners gebruiken en kijken wat hij er wel en niet bij mag gebruiken. En wie weet hoeft hij net als ik na een tijd geen bloedverdunners meer te slikken. Wel altijd in de gaten houden.

Nou gelukkig weer een beetje rust in huize Jol en Bart :top:
 

Macek

Geroyeerd Lid
jol@nda schreef:
Vanmiddag gaan we naar een verjaardag. Hij is van plan die bloedverdunner uit te proberen, dan pak ik wel een pilletje minder was zijn kommentaar. :deuk:
En die zweep is verhuist van zijn nachtkastje naar de mijne........
Hoe is het afgelopen met die "bloedverdunner", maar blijf voorzichtig en allert, want een terugslag kunnen we niet gebruiken, sterkte en succes met het zweepje.
 
Bart heeft 2 pilsjes gedronken. En hij vond het denk ik jammer dat hij het daarbij wilde/moest laten. Hij is nu naar de trombosedienst en dan zal hij wel vragen hoeveel zij denken dat verantwoord is. Hopelijk valt het hem niet tegen want hij lust hem ook wel graag.
 
Mijn man heeft twee keer een trombosebeen gehad door medisch falen en heeft dus ook ervaringen met de trombosedienst. Bij hem was het zo dat ze bij de trombosedienst vroegen hoeveel alcohol hij gewoonlijk drinkt en daar stellen ze de medicijnen op af. Dus als je elke dag twee biertjes wil drinken dan kan dat hoor.
Na een half jaar was hij van de bloedverdunners af en kon het "gewone" leven weer doorgaan.
Sterke ermee, het komt vast allemaal weer goed.
 
Sas schreef:
Goed de bloedverdunners gebruiken en kijken wat hij er wel en niet bij mag gebruiken. En wie weet hoeft hij net als ik na een tijd geen bloedverdunners meer te slikken. Wel altijd in de gaten houden.
Zo is dat. Ook ik kon na een half jaar stoppen met medicijnen. Er is mij overigens nooit gezegd hoeveel ik mocht/moest drinken, dus dat was (gelukkig) een kwestie van zelfmedicatie. :D
 
Waardoor wordt er bepaald dat je na een half jaar weer kunt stoppen met de medicijnen? Dan is er toch weer kans op een bloedprop omdat je bloed de stof fibrine te veel aanmaakt waardoor je bloed niet dun blijft? Leef je dan niet constant in angst?
 
Bovenaan