Eerder thuis dan gepland door longontsteking

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

jol@nda schreef:
Hij moet nu veel rusten, dat doet hij vanzelf wel want hij is al moe als hij naar de koffiepot kijkt zei hij.
Was hij voorheen ook al moe als hij naar de koffiepot keek??:koffie: :(

Pas op Jolanda , hier schuilt een groot gevaar van langdurige koffiepotteritis.
Dat betekend dus minimaal een half jaar revalideren.
Maar laat je niet te lang uitbuiten.:deuk:

Verder erg jammer dat jullie vakantie letterlijk en figuurlijk in het water is gevalllen.

Van mijn kant ook heel veel beterschap en sterkte.
 
Hallo Jolanda

De longontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie of virus. Ik denk dat je man anti biotica heeft gekregen. Hiermee wordt de bacterie of virus aangepakt. het hoort gelukkig weer beter te gaan. Jammer dat je vakantie zo is afgelopen. Beterschap en sterkte.
Misschien kun je later in het jaar nog even op vakantie, zou wel lekker zijn.
Groetjes Margriet
 

spookycat

† In Memoriam
beste mensen volgende keer beter zou ik zegge,wat een verhaal en wat een ellende
vertroetel hem maar goed maar ook niet te veel want ze zijn het snel gewoon en dan denken die mannen dat het zo altijd moet zijn
een voorspoedig herstel en op naar de volgende vakantie
 

Freddy2005

† In Memoriam
Te is nooit goed spooky, ook niet te veel bohemian........ook niet te veel op het forum langskomen.........:deuk: en zeker te veel pivo kan wel eens verkeerd aflopen.....alhoewel wanneer is hier van te veel..........
 
Even een korte update.
Met Bart gaat het stukken beter. Sinds gisteren geen medicijnen meer. De kuur antibiotica is nu klaar/op! De pijn op zijn borst is er nog wel maar gelukkig alleen als hij bv moet gapen of niezen enz.
Bart is nog wel snel moe en ligt nog veel op de bank te rusten. Gisteren zei hij wel dat hij niet wist of hij nu moe was of lam...... Dus het gaat weer beter maar wel langzaam aan. Bart is een erg harde werker, hij leeft eigenlijk voor zijn werk, maar nu heeft hij toch wel door dat zijn gezondheid toch wel belangrijk is. Hopelijk denkt hij ook nog daaraan als hij weer aan het werk gaat........
 
Hoi Jolanda,

Ik lees net pas je treurige verhaal. Jeetje wat erg voor jullie. Gelukkig is je man weer wat beter en misschien is hij nu wel op de been. Ik vind het heel erg sneu voor jullie allemaal. Hier kan je echt niets tegen doen. Dan kan je maar beter in de regen zitten. Heel veel sterkte nog en ik hoop zo dat jullie snel weer kunnen gaan en genieten.
 
Vanmorgen is Bart naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag. Het was geen legionella. Wat het nu precies geweest is wat de longontsteking veroorzaakt heeft konden ze eigenlijk aan het afgenomen bloed al niet meer zien omdat Bart in Tsjechië al medicijnen had gekregen en gebruikt. Helaas is zijn long niet "schoon". Er is nog een vlek op te zien. Om zeker te stellen wat dit is krijgt hij a.s dinsdag een ct-scan. De arts probeerde ons (lees: mij) gerust te stellen en niet meteen aan het ergste te denken. Het kan een rest-littekenweefsel zijn van de longontsteking. 11 september (fijne datum) krijgt hij dan de uitslag van de ct-scan. Het gaat verder wel heel goed met hem!!!
 
Hee, Jolanda fijn dat Bart weer is opgeknapt,hoop dat de ct-scan goed mag zijn, sterkte hoor en we duimen voor positieve berichten, en idd de arts kan best wel gelijk hebben! we horen vast wel van je hoe het verder gaat. We leven met je mee! Grz Katootje.
 
Bovenaan