Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ben ook nog steeds aan het zoeken,maar die algen van het zoute water komen niet in het meer voor,en daarbij nog algen drijven en vormen geen bol,het is zeer zeer vreemd.
ik denk toch dat we zo langzamerhand die camping maar moeten gaan boeken voor het volgende jaar zodat het raadsel daar dan wordt opgelost
 
Pelhřimov schreef:
Wat betekent "Blob" eigenlijk? de afkorting van Blubberend Object? :confused:
Vind het wel goed gevonden Blubberend object:) Mijn kinderen kwamen ermee, is uit een een of andere film.

PuNkEnStEiN schreef:
Bestaat er misschien een (universitaire) website, waar men vragen over biologie, dier- en plantensoorten kan stellen? Dat zou ons dichter bij een antwoord kunnen brengen...
Heb ook op dat soort website's gezocht en iedere keer als ik dacht:"Nu ben ik er" en ik zoek het plaatje erbij krijg ik heel iets anders. Ik krijg er onderhand een sik van. Kan het ook niet uitstaan dat we het niet kunnen vinden. En zoveel mensen zoeken al. Ben ook erg blij dat ik er foto's van heb gemaakt anders was ik al lang opgeborgen geweest. Ergens bij Marcel in de buurt:D
 
Tja wat is er niet verkeerd met me :snik:

Maar ondanks alles ben ik toch ook wel erg benieuwd. En wat ik zeker weet dat ik eerst t hele meer naloop voor ik er in ga zwemmen.
 
OK dan. Raadsel van de blob opgelost.
shit.gif
:lmfao:
 
Nee natuurlijk meent hij dat niet, bekijk de foto's eens!! Zijn dat drollen?? Nou dan ben jij zeker een olifant!!! :kwaad: (Ik kan toch zo boos worden van dit soort domme reakties hé!!)
:kwaad:

Maar ik word toch zo onderhand wel een beetje wanhopig!!
 
sorry ik wist niet dat je kwaad werd,je kan de zin in twee begrippen lezen,volgens mij heb jij de zin die ik schreef verkeerd gelezen.
daarbij komt nog dat als mensen kwaad worden ik mij afzonder dus ik ben weg,jammer heb veel tijd in dit onderwerp gestoken om samen met mede foremleden tot de oplossing te komen,en die helaas niet gevonden.
groet jullie allen en dank jullie zeer voor alle info die ik van dit forum heb kunnen halen
 
ik heb er zelf geen behoefte aan om op deze manier aangesproken te worden,omdat dat mijn manier van aanspreken ook niet is tegen andere mensen.
voel mijzelf dus ook zeker geen olifant en houd de eer aan mijzelf de mug
 
wachtwoord69 schreef:
sorry ik wist niet dat je kwaad werd,je kan de zin in twee begrippen lezen,volgens mij heb jij de zin die ik schreef verkeerd gelezen.
daarbij komt nog dat als mensen kwaad worden ik mij afzonder dus ik ben weg,jammer heb veel tijd in dit onderwerp gestoken om samen met mede foremleden tot de oplossing te komen,en die helaas niet gevonden.
groet jullie allen en dank jullie zeer voor alle info die ik van dit forum heb kunnen halen

Ik ben nu heel erg geschrokken, ik hoop dat ik dit nu verkeerd heb begrepen. Ik zou het heel erg vinden als je boos bent of teleurgesteld.
 
wachtwoord69 schreef:
ik ben niet boos maar wel teleurgesteld dat er mensen zijn die zo reageren

Ik vind het echt heel jammer dat je je zo voelt en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Corrie het zo bedoelt heeft:confused:.
Help alsjeblieft mee verder zoeken, we gingen zo goed!
 
ik heb net een mail van corrie ontvangen waar ik erg blij mee ben.
we zullen dus proberen om het misterie van de olifanten drolen op te lossen
mayca is er misschien een circus daar in de buurt zomers ??
 
wachtwoord69 schreef:
ik heb net een mail van corrie ontvangen waar ik erg blij mee ben.
we zullen dus proberen om het misterie van de olifanten drolen op te lossen
mayca is er misschien een circus daar in de buurt zomers ??

Jeetje, gelukkig, ik zei toch al dat ze het niet boos bedoelde;), we gaan dus lekker verder. Een circus.....?:confused:

Oh, wacht even...Olifanten:deuk:
 
Bovenaan