Sterke drank Becherovka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Becherovka.

Tjonge jongen, wat maakt de prijs nou uit voor een heeeeeeeeeeeeel :lekker: drankje.
Vandaag weer maar een fles gekocht,dit keer voor me schoonmoeder.. Want zij vind hem ook heeeeeeeeeeeeeel :lekker:.
 
Patrick Kroon schreef:
Tjonge jongen, wat maakt de prijs nou uit voor een heeeeeeeeeeeeel :lekker: drankje.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, Patrick. :ja:

Peter Polling schreef:
Als ik een en ander doorreken, is het dus ongeveer dezelfde prijs, daar rijd ik niet voor naar Duitsland.
Peter Polling schreef:
Jammer dat ik Fernet Stock (en dan vooral de citrus-variant) wel lekker vind, in tegenstelling tot dat hoestdrankje waar het hier over gaat...
Jij rijdt dus sowieso nergens heen voor Becherovka. ;)

PS. Wat ben ik toch een geluksvogel: ik vind zowel Fernet als Becherovka lekker! :hehehe:
 
voor de mensen die niet zo dicht bij de grens wonen is kopen via ebay wellicht ook een interessante optie ?

Ik ga straks eens kijken op de jaarlijkse Europese markt in Heerlen, hopend dat er een Tsjechische kraam staat.
 
Vorige week onze voorraad aangevuld in de Hypernova van Vyskov.
We hebben voor 0,5 ltr. 115 kronen betaald.
Maximaal 5 flessen per klant.

Het is ons gelukt de voorraad op peil te brengen.
 
We zijn net weer terug van vakantie en hebben de kelder weer lekker aangevuld met Becherovka,Fernet (citrus) en Stara Myslivecka.
Kan ikweer eens met buurman Kees een lekker drankje nemen en op naar de volgende werkvakantie want steeds het busje laden en lossen is erg vermoeiend maar wel plezierig werk.

Groetjes Spits:lekker::lekker: !!!
 
Ik hou enorm van Becherovka, maar weet jammer genoeg in Belgie niet direct hoe eraan te geraken. Ik ga binnenkort gelukkig voor enkele dagen naar Tsjechie, en ben van plan een voorraadje mee te brengen. Waar koop je de Becherovka best? Gewoon in een supermarktje? Ik zit in't Reuzengebergte...
 
Is verkrijgbaar in elke willekeurige supermarkt en de prijzen ontlopen elkaar niet noemenswaardig, tenzij je natuurlijk een winkel neemt op een zeer toeristische plek.

Ga maar uit van ongeveer 285 kronen (zeg maar 12 euro) voor een literfles.
 

Vodnik

† In Memoriam
De vroegere "tax free" shops die nu "travel free" heten en bij verschillende grensovergangen actief zijn (met mooie moderne winkels) hebben gooede prijzen (235 czk vor een liter), die prijs kom je overigens ook bij hypernova tegen als er een aanbieding is.

P
 
Bovenaan