Sterke drank Becherovka

Topic in 'Eten & Drinken' gestart door riekie, 20-01-2006.

1. Ik ben een beetje laat met reageren op dit bericht maar beter laat dan nooit.
    Ik ben al een tijdje uit de roulatie wegens mijn gezondheid en dan ben je ook niet zo met de P.C. bezig
    Ook ik ben een beetje erg verliefd op Becherovka en daar moet je ook heel erg van genieten wat ik ook doe
    Ik hoop er nog een hele boel te nuttigen maar ben nu aan de laatste liter bezig dus in de vakantie maar weer een voorraadje meebrengen

Wat er allemaal in zit daar maak ik me niet zo druk over het is gewoon heel lekker
    Vanavond even eentje nemen of eh twee of

Iedereen het allerbeste

Groetjes Spits:cheers:

2. Vertrekken volgende wek naar Pilzen, zullen weer onze voorraad Becherovka aanvullen, hopelijk vinden we hem ergens in aanbieding!
    Bij ons ligt er steeds een fles in de diepvries, anders lusten we hem niet zo.

3. Beste krob

Jij schrijft dat jullie de Bech niet zo lusten alleen uit de vriezer maar zo smaakt ie ook heel lekker gewoon blijven proeven en proberen
    Ik lust dat spul koud en warm ook

Iedereen nog een goed 2011

Groetjes Spits Nazdravy!:cheers:

4. Ank

Ank

Hallo allen ik zal ook eens even reageren.
    Toen ik in 2005 in Tsjechie (harrachov) was heb ik voor mijn vader een fles Becherovka meegenomen.
    Hij vind dat zo ontzettend lekker - weet niet waarom maar hij noemt het pepernotendrank!!
    Misschien moet ik het dan zelf ook maar es proberen als ik dit jaar in Tsjechie ben.
    En natuurlijk neem ik dan ook weer een fles voor mijn vader mee!!!
    Ik heb hem 1 x tussendoor nog weten te verassen voor zijn verjaardag, wist ook niet van tevoren dat dat zou gebeuren.
    Zou een ander drankje halen in de slijterij (mitra) - maar zag tot mijn verbazing ineens Becherovka staan, wel echt een hele grote fles - die kostte zo'n 20 euro!!

Groeten Ank

5. blijven proeven

Met een diepgekoeld glaasje becher bij de hand moet ik zeggen dat wij bijna 20 jaar becher "proeven" en dat steeds uit de vriezer zoals wij dat geleerd hebben van onze inmiddels overleden Tsjechische vriend Evžen Krob wiens naam ik nu gebruik op dit forum en die ik weer zal missen volgende week!

6. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

Was dit de volleybaltrainer ?

7. Inderdaad!!

8. Ik heb/had hem altijd in huis alleen nu is hij even op :(

Over drie weken gaan we weer naar cz....en nou is de vraag die ik me stel.......kan ik nog drie weken wachten :denk:

Met verzendkosten komt hij op bijna 24 euro
    concl. Ik doe het 3 weken zonder

Ps Hier online inlc verzendkosten slechts 16,30

9. Vodnik

Vodnik † In Memoriam

uh uh, je zal echt moeten wachten! "versand Deutschland" betekent niet naar andere landen!

10. Ik had me er al bij neergelegd ;)

11. kuurgast

kuurgast Donateur

12. Over 2 weken maar weer een voorraadje halen voor de winter.
    En uit de vriezer of uit de kelder, het smaakt ons altijd.Becherovka!!!

Groetjes Spits :romantiek:

13. Het is al een ouder nieuwsbericht - de nieuwe fabriek draait inmiddels op volle toeren - maar toch zet ik het nog neer, omdat aan de bouw is meegewerkt door het Nederlandse ingenieursbureau Tebodin, onderdeel van de Koninklijke BAM groep.
    Becherovka heeft dus tegenwoordig een Nederlands bijsmaakje! flesje.gif

14. Becherovka drink je overal en altijd ijskoud of kamerwarm, het maakt niet uit hoe, het is altijd lekker, met grote of kleine maten Na zdravy

Groetjes Spits:cheers:

Ad Verschoor vindt dit leuk.
  15. Ik sluit mij geheel aan bij de vorige spreker!:yess:

16. Heel mooi verwoord, en hoe verder als je niets meer in huis hebt?

17. Voor jou mag dat geen probleem zijn, Baan. De Duitse grens bij Denekamp-Nordhorn (en dus de drankenwinkels met pivo en Becherovka) is vlakbij. ;)

18. Het voorraadje van Okt. vorig jaar is alweer bijna open we gaan pas weer in april naar de CZ om nieuwe te halen.
    Maar volgens PuNkEnStEiN hebben ze misschien wel genoeg voor ons.

Groetjes Spits :cheers:

Deel deze pagina