Werk meenemen, vinden, wonen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Zo, het gaat allemaal heerlijk voorspoedig nu!
Mijn papa heeft de verhuiswagen klaar staan. Beter gezegd, wordt nu gevuld ;) Wij nemen zelf vast een aanhanger mee want......morgen krijgen wij de sleutel! Precies op tijd want mijn papa moest zijn sleutel vandaag inleveren :p

De kids moeten eigenlijk nog 4 dagen naar school, maar wij nemen ze al mee. Zo kunnen wij woensdag even met ze bij de scholen gaan kijken voor ook de Tsjechen vakantie nemen. Geeft ze toch een rustiger gevoel. 1 juli wel weer even terug in België. Of ja even. Voor 13 dagen.....een van onze kids moet nog een operatie hebben en daarna 4 dagen rusten, er moeten hier nog papperassen gedaan worden en daarnaast begint de bouwvak van de man 11 juli pas. Zo verliezen wij niets.

Voordeel: Mijn vader en onze oudste van 14 vertrekken 2 juli weer terug om alvast te klussen en de internet te regelen :D Luxe! Want wil echt zelf niet zonder werk op de gok daar gaan wonen.
 
Zijn afgelopen dagen weer op en neer geweest. Sleutel in de pocket, papieren en vergunningen allemaal netjes in een map, mooie service gehad en vriendelijke dorpsbewoners die al willen helpen met het gras ect. Allemaal heel fijn ;) De hele huisraad van mijn vader en een deel van onze is meteen meegekomen....dat scheelt.
Elektriciteit en gas geregeld.
 
Bovenaan