Werk meenemen, vinden, wonen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

helaas is t ver weg van mij, maar is wel leuk hoor, hoe oud zijn de kinderen?

Ik koop elke jaar een aantal gebouwen en andere onroerendgoed alleen in deze regio, af en toe krijg ik aanbiedingen in de omgeving van plzen, misschien een idee voor de toekomst om daar iets te kopen
 
Doel is al 2 jaar geleden vastgesteld (en als we verder kijken al 20 jaar geleden) maar we zijn er bijna ;) Koopcontract getekend, bank heeft al ja gezegd en momenteel worden de papieren in orde gemaakt voor overdracht. Meer nieuws als ik de sleutel heb :D

Het kostte een hele uitleg, bank kent onze doelen al langer dan vandaag, en wat telefoontjes naar Praag en een week heen en weer gemail voor extra papieren ect. maar het was het helemaal waard.
Bij deze toch al gefeliciteerd
 
Thx, hopelijk gaat alles goed met de schatter van de bank, dat is namelijk wat ze nu aan het doen zijn. Vandaag toevallig weer mail over gehad dat dit voor eind van de week in orde moet zijn, dan gaat het nog 1 x terug naar Praag en dan zou het rond moeten zijn......ben nog steeds bang dat er iets mis gaat is dat normaal?
 
Thx, hopelijk gaat alles goed met de schatter van de bank, dat is namelijk wat ze nu aan het doen zijn. Vandaag toevallig weer mail over gehad dat dit voor eind van de week in orde moet zijn, dan gaat het nog 1 x terug naar Praag en dan zou het rond moeten zijn......ben nog steeds bang dat er iets mis gaat is dat normaal?
dat is vrij normaal ,over het algemeen geeft een schatter weinig problemen.
vroeger gaf je hem gewoon wat ,dan schreef hij op wat je wilde .....
 
Ja zeker spannend, donderdag avond kregen wij nog een mail dat normaal de schedule mortage (neem aan planning) en de contracten 24 mei volledig rond moeten zijn, dat verder alles goed was. Als ze dit allemaal binnen zouden hebben 24 mei (wat soms een dag of zo uit zou lopen) dan zou ze even bellen of mailen wanneer wij konden komen om te tekenen.
Zou het dan echt echt echt allemaal in orde zijn/komen?
 
Bovenaan