Voor herhaling vatbaar: Tsjechië, Opatov en Vidlak

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hilde, ik heb ontzettend genoten van je verhaal, ik was iedere keer weer blij als er weer een stukje "bij" was.
Het einde voor jullie vakantie was droevig maar ik kan me voorstellen dat jullie er ook "vrede" mee hadden.

Dank je wel voor dit "pareltje"!!

Wij hebben ook een keer op Vidlak gestaan, dat was het eerste jaar dat de camping open was, vroeg in het voorjaar en koud!!!!
De vogellijst (die er waarschijnlijk nog is) daar is mijn man (Jan) mee begonnen. We willen dit jaar als het enigszins kan, nog een keertje naar Vidlak gaan.
 
hallo iedereen,
ik ben de dochter van hilde en kees (die zo verslaafd was aan winkelen tijdens de vakantie) ik kan tegen iedereen vertellen waar van hun kinderen rond de leeftijd van 0 t/m 20 zijn of nog ouder kom naar vidlak, het is er geweldig leuk, gezellig. er is waarschijnlijk tegenwoordig ook nu een speciale plek voor de jeugd voor hun kampvuur. vidlak is echt een aanrader voor alle leeftijd, ook dit jaar zal ik er weer met veel plezier heen gaan.
groetjes,
charlotte
 
dat zou je zeker moeten doen, het is er echt heel leuk. jur en lilian waren heel erg blij met mijn reclame hadden ze gemailt naar mijn ouders. maar het is gewoon de waarheid wat ik zelf daar het leukste vond is pernstein (of hoe je het schrijft) als je uit het kasteel kwam zag je een gril staan met lekkere dingentjes zoals mijn moeder al eerder heeft verteld. dit jaar zal ik met veel bewondering naar de zwanen kijken en er veel foto's van maken vanwege mijn oma zoals jullie hebben kunne lezen. er zijn ook nog dingen die ik graag zou wille zien in znojmo bijvoorbeeld schijnt een overdekt winkelcentrum te zijn dat heel erg leuk is om te bezoeken het had wat weg van disney zijden de vriendinne van mij die er waren geweest ik hoop veel nieuwe mensen te zien die dank zij mijn reclame naar vidlak zijn gekomen
iedereen is welkom
groetjes
charlie
 
dat zou je zeker moeten doen, het is er echt heel leuk.
iedereen is welkom
Ik heb de site van de camping nog eens bekeken en ik had hem vorig jaar op mijn lijstje staan, maar toen was het voor ons "De eerste keer in Tsjechië", dus vonden we het te ver weg. Maar inderdaad een hele mooie camping en prachtige omgeving. Mijn Tsjechische juf komt uit Olomouc en heeft ook steeds gezegd dat we daarheen moeten.
Dit jaar bijven we nog in Bohemen, maar volgend jaar willen we naar Moravië en dan gaan zeker een kijkje nemen. Ook prachtig zwemwater zag ik.
 
Dank je Macek.

Ik heb het met genoegen geschreven.:)

En er veel napret aan beleefd. En ook al een beetje voorpret, want we hebben voor augustus weer 3 weken gereserveerd.
En als we terug zijn van ons weekje Dolni Lanov ga ik voorzichtig een lijstje maken van wat we in augustus willen zien/doen.


Hilde
 
hallo iedereen,
even aanvulling van mijn moeder...
bij dat lijstje komen Pernstein en Znojmo natuurlijk bovenaan!
he mam, in Znojmo schijn je goed te kunnen winkelen, ieder geval in die buurt.
 
Bovenaan