Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben u nog verantwoording verschuldigd over Huiselijk Geluk.

De organisatie heet Happy Home.

De voorlichting die zij geven klopt niet, maar dat had u al begrepen.

Mocht u in zee willen gaan met Happy Home raad ik u aan om niet het hele bedrag te betalen, of anders clausules in te bouwen zodat u datgene krijgt waar u recht op heeft.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat happy Home niet zo snel de info zal veranderen.

Immers, dan zullen ze elk huis moeten controleren.

Ik ben er niet voor om Happy Home plat te krijgen, maar eerlijke voorlichting is wel het minste wat je kan verwachten.

Doe uw er voordeel mee met deze info.

Groet van Kukel.
 
Ik zie dat happy Home onderstreept is en dat je direct de vakantiehuizen kan bekijken.

Wordt dit forum gesponsord door Happy Home?

Ik vind het wel leuk dat je in een keer doorgelinkt wordt naar een organisatie die in mijn ogen niet correct handelt.
 
Toch heb ik hier op het forum gelezen dat een heleboel mensen via happy home hun vakantie regelen en daarover tevreden waren.
Een misser betekend nog niet dat de hele organisatie niet deugd
heb je ook contact met hun gehad hierover?
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, heb je contact met ze opgenomen toen je bij aankomst niet tevreden was, heb je hun de mogelijkheid gegeven iets voor jullie op te lossen of eventueel andere accommodatie te zoeken.
Ik denk dat dit bij elk reisburo zo'n beetje hetzelfde is, de ene keer heb je mazzel, de andere keer pech. Soms worden na een klacht de omschrijvingen aangepast, soms ook niet. Soms worden huisjes na vele klachten gewoon niet meer verhuurd. Meestal zijn alle huisjes die verhuurd worden wel bezocht door een medewerker.

Wordt alles in deze wereld trouwens niet mooier voorgedaan dan hij werkelijk is. Of denk je dat Cillit bang echt in 1 handomdraai de meest hardnekkige vlekken verwijderd. Misschien is Kukel door al zijn dromerijen de realiteit een beetje uit het oog verloren, maar dat geeft niet, da's heerlijk, lekker achterover liggen in het gras. Volgende keer gewoon lekker naar je eigen huisje gaan Kuuk! En we hopen met zijn allen dat iedereen vanaf nu alleen maar hele mooie, fijne huisjes huurt en anders, ja anders moet je gewoon lekker naar een pension gaan, ik weet er nog wel 1 met echt huiselijk geluk :deuk:
 
Wij huren al 5 jaar via Happy Home. En tot op vandaag is dat ons prima bevallen. Ook hebben we 1x een huisje in Tsjechië gehuurd. En dat klopte qua beschrijving wel. Dat het gedateerd is(in onze ogen)....ja daar kun je gewoon niks aan doen. We zijn dan ook gruwelijk verwend in ons westers landje.
Ik denk ook dat als er 1x een huis niet goed is bevallen, dat je dan niet er van uit kan gaan dat zo'n organisatie niet goed is. En ja, misschien had je toch bij aankomst direkt contact op moeten nemen met Happy Home.....
Maar ondanks alles: ik heb erg van je verhaal genoten!
Groeten :) :groet: :zwaai:
 
Ik heb geen contact gehad met de verhuurder.
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik het naar mijn zin gehad.
Ik heb op geen enkele manier geld van ze nodig, of anderzins.
Ik behoefde ook geen andere accomodatie.
Neem geen contact met ze op.
Zij zijn de veroorzaker, ik niet.

Ik droom ook niet.

En als het huis 1 x niet goed bevallen is, is inderdaad die organisatie niet goed. Niet verschuilen van: ach, het is maar 1x.

Gewoon voor alle duidelijkheid:

De verhuurder moet de zaak correct weer geven.
En dat heeft ook niets met verwennen te maken.

En geef mij nou nergens de schuld van als die verhuurder de zaak niet op orde heeft.

En de volgende keer huur ik weer een huis.
Niet doen wat je beloofd?
Ze krijgen een verhaal op dit forum.

Groet.
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
En geef mij nou nergens de schuld van als die verhuurder de zaak niet op orde heeft.
Lieverd, ik zou niet durven :bloos2: Maar als nou niemand die dit huis huurt hun klachten laat horen, verandert er ook niks aan de omschrijving... :oeps: Ik weet wel dat jij het naar je zin hebt gehad en dat je met je mannen-vrienden de grootste lol erom gehad hebben. Wij hebben hier de grootste lol om je verhalen gehad, je kan het heerlijk omschrijven, kortom ik kan niet wachten tot jij weer een huisje huurt :D
 
Een veroorzaker moet ook weten dat hij veroorzaakt want anders zitten de volgende huurders met hetzelfde probleem.
Als iemand in jou ogen iets fout doet moet hij zich ook kunnen verdedigen of het gemaakte probleem herstellen, die kans geef je hun niet. Fouten maken is namelijk iets menselijk, gebeurt iedereen en ook elke organisatie.
Ik zag laatst op radar een stukje over KPN dan zou je ook denken die doen niets goed, terwijl ik persoonlijk er dik tevreden over ben.
 
Hij zij doet iets fout
jij constateert
hij zij doet het nog steeds fout want ze weten het niet
zo kun je steeds verder gaan en wordt er niets opgelost.
het gaat er niet om of je een vergoeding krijgt of niet.
het gaat er om dat je een fout meldt, je kunt niets meer leren dan van je fouten, maar dan moet je ze wel weten.
 
Wij huren al jaren huisjes bij 2 verschillende organisaties, nog nooit klachten gehad over de huisjes.
Maar nog nooit 'n helemaal goede beschrijving gekregen van de route naar zo'n huisje.
Elk jaar weer vul ik netjes het formulier in wat we na onze vakantie krijgen met vragen of er iets niet goed was of niet helemaal klopte.
En elk jaar kan ik weer hetzelfde invullen, maar of het ook echt helpt???
Zo huurde we ooit 'n huisje waar 'n winkeltje zou zijn op 'n paar meter van ons huis, niet dat me dat nou zo veel kon schelen, maar dat winkeltje dat was blijkbaar al 'n enkele jaren terug opgedoekt, dus ook de routebeschrijving naar ons huisje klopte niet.
" sla na het winkeltje de eerste weg links in".
Zo lullig dat je helemaal naar Tsjechie rijd, moe bent, eigenlijk altijd alles zonder moeite weet te vinden, en dan eenmaal daar gekomen je rot zoekt naar dat vedomde winkeltje wat er dus helemaal niet meer is.
En ik ben dan nog heeeeeeel erg rustig maar geloof me op dat moment is manlief echt niet zo lief meer.
Dat is nu 3 jaar terug en volgens het boek is er nog steeds 'n winkeltje vlak bij het huisje.
Als ik dat lees, zie ik steevast de volgende gasten alweer zoeken naar dat winkeltje, stiekem lach ik erom.
Ik heb het netjes doorgegeven en blijkbaar word er niets aan gedaan.
Ik weet het dit is maar 'n kleinigheidje, maar ik erger me er ieder jaar weer opnieuw aan, die route beschrijvingen.
 
Hij zij doet iets fout
jij constateert
hij zij doet het nog steeds fout want ze weten het niet
zo kun je steeds verder gaan en wordt er niets opgelost.
het gaat er niet om of je een vergoeding krijgt of niet.
het gaat er om dat je een fout meldt, je kunt niets meer leren dan van je fouten, maar dan moet je ze wel weten.

Beste Cor,

Denk je nou echt dat ze niet weten dat de waarheid geweld wordt aan gedaan?
Nogmaals, ik ben niet de veroorzaker.
Ik laat de problemen daar waar ze horen: bij de verhuurder.
 
Natuurlijk ben je de veroorzaker niet, en het probleem moet ook zeker bij de verhuurder blijven maar ik zou toch erg benieuwd zijn naar de reactie van happy home op zo'n klacht, ik bedoel hoe ze er mee om gaan
want er staan toch meer positieve dan negatieve berichten over happy home.
de kwaliteit van de organisatie is sterk afhankelijk van hoe ze met hun klachten omgaan
en dat weet je nu niet omdat je geen klacht hebt ingediend
 
Bovenaan