Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vol verwachting klopt mijn hart

telkens kijk ik even gauw of het er al is

maar iedere keer wordt ik teleurgesteld.

Jammer denk ik dan, en met een zucht ga ik weer verder

Voor ik naar bed ga nog eens snel polshoogte nemen

zou het er al zijn?

Ik kijk nog eens goed of ik het toevallig over het hoofd heb gezien..

maar nee hoor.... het is er nog steeds niet.

Ik krijg waanideeen;

zou het er wel neergezet zijn?

heeft een engerd het misschien weggehaald en in de prullenbak gegooid?

Een zoektocht levert niets op.

Van alles spookt er nu door mijn kop,

gek wordt ik er van,

ik kan me nu niet langer inhouden,

ik moet het nu gewoon hebben,

waar blijft het toch?






waar blijft deel 6 :snik:
 
Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK. Deel zes.

Vanuit de woonkamer is links een ferme opstap met daarop 2 deuren naar slaapkamers.
Enige privacy heb je niet, als je vroeg naar bed wilt, ziek of zielig bent heb je last van de mensen in de woonkamer.
Oh ja, vergeten te vertellen. Er was nog een schemerlamp in de kamer: een verlichte globe.
De twee slaapkamers zijn voorzien van elk drie bedden.
Die van mij was een soort slaapbank.
Het matrasje is heel kunstig gemaakt, harder dan beton.
De kwaliteit was dus knudde.
De dekbedden waren te kort voor Nederlanders met een lengte langer dan 1. 80 meter.
Het vertrek was van minimale afmetingen voor drie bedden.
Beetje kruip/sluip door.
Als je nou als vent met twee andere meiden de kamer moet delen is het perfect.
Maar heb je als man zijnde wel eens schurende witte, behaarde mannenbillen gevoeld?
Nee?
Terstond een huis huren bij Huiselijk Geluk.
Uw leven wordt als weelde ervaren.
De gordijnen waren te klein, de….ach ik hou op over de slaapkamers.
Je moest wel verschrikkelijk opletten als je ‘s nachts naar het toilet wilde vanwege de afstap.
Maar eigenlijk was je al wakker door het geluid van de koelkast.

Wordt vervolgd.
 
Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK. Deel zeven.

Aan de ander zijde van de woonkamer is de toegang naar een sanitaire unit.
Af te sluiten middels een schuifdeur.
Links kan je douchen, afsluitbaar middels een douchegordijn.
Tegenover de schuifdeur een wastafel.
Rechts daarvan, geplaatst onder het schuine gedeelte van het dak een toiletpot.
Het spoelreservoir paste daar niet boven, dus die plaats je dan boven de wastafel.
De ruimte tussen het reservoir en wastafel is te klein voor een normale spiegel.
Dus de spiegel was een klein driehoekje waarvoor je diep door de knieën moet om je zelf te zien. Ik ken mijzelf redelijk goed, maar verrassend is het om een klein onderdeel te aanschouwen. Je ziet je zelf als het ware in detail.
De toiletpot was een klein formaat pot.
Als je lekkere drol draait voel je jezelf omhoog komen.
Uiterst curieus.
Maar dan gebeurt het. Doortrekken die hap.
Het water komt met zoveel kracht in de pot dat de boodschap als het ware eerst tegen de achterwand geknald wordt, spectaculair rond draait, en daarna naar voren gaat, omkeert, en in het gat verdwijnt. Verbazingwekkend.
Een mooi stukje natuurkunde.
Als je doortrekt begint trouwens de wasbak vrolijk te roggelen.
De schuifdeur sluit niet af, de luchtjes verspreiden zich door de woonkamer.
Voortaan maar naar beneden voor de grote boodschap.


Wordt vervolgt.
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Je wou toch niet zeggen dat je dit soort zaken nog nooit ben tegengekomen in Tsjechië Spooky :confused: Dat maakt het verhaal juist zo leuk, ik moest eens voor een reisorganisatie accommodaties gaan bekijken voor een week, laat ik het zo zeggen, ik heb heeeeeel wat gezien waardoor mij tegenwoordig weinig meer verbaasd, maar verwonderd zal ik altijd blijven, heerlijk beschreven Kukel, ga verder! :D
 

spookycat

† In Memoriam
Estertje,we hebben geluk gehad mischien maar wij zijn met de huisjes die we huurden altijd te vreden geweest en prima tot goed in orde:)
Maar we hebben inderdaad andere verhalen gehoord van vrienden,en ja als je moet inspecteren zoals jij toen dan weet je het zeker wel;)
Het bericht naar Kukel was als grap bedoelt :deuk: maar fotos zou wel leuk zijn toch;)
 
Misschien dat ik jouw verhaal deel 7 ,Kukel, uitprint en geplastifiveerd als leeslectuur bij het toillet hang.:lees:
Met daaronder de uitleg waar een wc-borstel voor kan dienen. Die kwam ik tegen op een Duitse camping. Want het gebruik blijkt niet voor iedereen duidelijk te zijn.
wc-borstel.jpg
Dit is niet de bedoeling. En alle andere afbeeldingen die ik vind van wc-borstels tonen er een in de standaard,:(

Misschien :?: dat dat de groot-gebruikers van het toillet kan uitlokken tot een terugblik. En nog beter het eigenhandig verwijderen van remsporen.

Hilde
 

Tabe

† In Memoriam
Je hebt toch niet jouw " huiselijk geluk" in Ujzd (Planice) gehuurd? Want dan schaam ik mij rot.
Alhoewel.... hier kunnen wij als forumleden wel om lachen. Leedvermaak, maar toch. :D
 
Bovenaan