Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK. Deel acht.

‘s Morgens vroeg uit de veren.
8 man staan klaar om te douchen.
Na 3 man rest er alleen koud water.
We gaan op onderzoek en vinden de boiler.
Staat te koud afgesteld en heeft wel een inhoud van wel 50 liter.
50 liter!!!
Dat is dus ruim 6 liter per man!
Nou we hebben er van genoten hoor.
Dat kunnen wij u verzekeren.
Je wordt heel energiebewust ervan.
En: vroeguh douchte mannen zich, afdrogen en aankleden.
Klaar.
Maar vandaag de dag spuiten die mietjes zich in met de meest wanstaltige geurtjes die er zijn.
De lucht leek wel te komen uit een oud en nooit gelucht bordeel met opgetutte ouwe wijven.
Maar daar kan de verhuurder niets aan doen. Helaas.
Die mannen zagen er altijd wel stralend uit.
Zo is het leven nou eenmaal.

Wordt vervolgd.
 
Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK. Deel negen.

De tuin was op orde, zag er goed uit.
Werd netjes onderhouden door een oudere vrouw.
Het was droog zodat we ook de planten tussendoor van water hebben voorzien.
Onze goedheid kent geen grenzen!
Gesjeudeboelt in de tuin.
Een prachtige worp resulteerde in een gebroken potje.
Er stonden er genoeg, dus het missen ervan viel niet mee.
Van een houten stoel was de leuning verrot, maar een kniesoor die daar op let.
Achter het huis in de tuin lag een groot kleed.
Vermoedelijk lag daar het beloofde zwembad onder.
Eerlijk is eerlijk, HUISELIJK GELUK zegt dat er een zwembad aanwezig is, maar niet dat het gevuld zou zijn.
We hebben er heerlijk gebarbecued, maar we moesten er wel 3 jaar aangekoekte rotzooi van het rooster afschrapen.
Wat geeft het, we hadden toch niets te doen.
Lekker spek uitbakken, smikkelen en smullen met een klein biertje.
De buurtsnol (hond) at heerlijk mee.
En de zon scheen elke dag!
Wat zou je je nog meer wensen?

Wordt vervolgd.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Nou nou Kukel, je maakt er wel een lang verhaal van. Ga zo door en je kunt het verfilmen :top: ;)

Oh, by the way, over dat zwembad he? Wij hebben ook weleens ergens een huisje gehuurd met zwembad. Komen we daar, staat er zo'n opblaasbaar poedelbadje in de tuin...:lmfao:
 
Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK. Deel tien.

Denk niet dat we ons niet vermaakt hebben. Integendeel.
Maar de verhuurder zit mis met zijn informatie.
Deze is misleidend.
Het huis is oud, matig ingericht en zeker niet geschikt voor 9 personen.
Je zou het huis maar huren met twee gezinnen en dan daarbij nog slecht weer hebben.
Echt vrolijk wordt je dan niet in het huis.
Als de verhuurder ballen heeft dient hij te vermelden dat het een oud Tsjechies huis is met minimale voorzieningen, gedateerd en geschikt voor maximaal 4 personen.

De overige omschrijvingen , zoals de omgeving, boodschappen doen etc.: daar klopt niets van. Feitelijk is het list en bedrog.

Ik claim niets, ik hoef geen geld terug, geen korting op het te huren volgend huis.
Niets van dit al.
Gewoon eerlijke voorlichting.
Niets meer en niets minder.

Ter vergelijking: ik heb een groter, mooier, beter huis met alle voorzieningen te huur voor minder geld.

En als ik de verschillende aanbiedingen zie van leden van dit forum ben ik niet de enige.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar andere ervaringen van mensen die een huis hebben gehuurd via huiselijke gelukken.
Klopt hetgeen vermeldt in de brochure/internet met hetgeen je aantrof?
En heer Punk, deze mini roman hoorde toch zeker wel thuis bij accommodaties, vraag, aanbod en ervaringen?

Ik denk dat de verhuurorganisatie mee leest, deze moet zich herkennen aan het interieur.
Waar vindt je een globe in het huis?
Of zou de verhuurder lange tijd geen controle meer hebben uit geoefend.
Als de verhuurder ballen heeft reageert hij/zij hierop.
En noemt zijn naam.
Anders doe ik het wel na mijn vakantie.

EINDE
 
Het is een geweldig verhaal geworden Kukel, wij hebben ook iets dergelijks meegemaakt, maar ik kan er absoluut niet zo'n mooi verhaal van maken als jij doet, ik ben jaloers!! :( ;)
 

Maria

Geroyeerd Lid
Wij hebben ook iets dergelijks meegemaakt, en kregen overal ongelijk in.
Wel was in de volgende brochure een aantal punten aangepast.
Helaas niet aangaande de accomodatie (wel: skihuur, omgeving etc.). De volgende klanten hebben toch íets voordeel van ons klagen gehad, hoop ik dan maar.
 
Wij hadden, particulier, een hele week geboekt in een vakantiehuis in West-Bohemen. Volgens de site en info van de eigenaar was het een heel groot en goed ingericht huis in een mooie omgeving. Het huis zou naar westerse maatstaven zijn ingericht, een grote gezellige woonkamer met een grote eettafel voor 14 personen, maar liefst 5 slaapkamers waarvan 2 hele grote, een speelkamer voor de kinderen, verdeeld over het huis verschillende zitjes, een volledig ingerichte keuken, 3 badkamers, grote houtkachel, veel warm water, centrale verwarming, Nederlandse sateliet televisie, etc.etc.etc.
De prijzen zouden inclusief hout, electra, water, schoonmaak etc. zijn.

Na een reis van maar liefst 8 uur, wij wonen tenslotte helemaal aan de kust, komen we eindelijk op de plaats van bestemming aan en wat denk je...........






Geen woord van gelogen :deuk:
 
Bovenaan