Schoenen uittrekken in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit kan ook.Informatie
:D



Scooba385%20280.jpg
Nooit meer dweilen. Eindelijk. De Scooba robotdweiler heeft een onovertroffen schoonmaakkwaliteit waar geen andere robotstofdweiler aan kan tippen. De Scooba heeft slechts enkele milimeters (+/-5mm) vloerspeling en zal daardoor de meeste vloerkleden en karpetten automatisch vermijden.

Wat kunt u ermee?
Uw woonkamer, slaapkamer, kantoor, eetkamer of andere ruimte in huis dweilen zonder moeite. Geen aansluitsnoer maar gewoon met één druk op de knop en de Scooba gaat automatisch door de kamer heen om de vloer te dweilen.

Hoe werkt het?
Met de iRobot Scooba dweilrobot worden uw vloeren grondig schoongemaakt. De Scooba 385 kan tot maximaal 80m2 dweilen op 1 acculading. Het waterresevoir heeft genoeg capaciteit voor 40m2. De Scooba werkt met een4 stappen systeem. Uw vloer wordt geprepareerd, natgemaakt, geschrobt en het vocht wordt weer opgezogen. Scooba werkt met schoon water met daarin speciaal Scooba schoonmaakmiddel (of een beetje azijn). Bij de Scooba zit 1 virtuele muur om een doorgang te blokkeren of om de Scooba weg te houden van een bepaalde plek.

De Scooba is niet alleen handig, maar juist ook erg slim. Wanneer de Scooba een plek aantreft waar zich veel vuil is, zal hij deze plek extra grondig reinigen. Bang dat Scooba de trap af gaat? Niet nodig, ook hier komt het slimme van de Scooba maximaal naar voren, het electronische oog aan de voorkant "ziet" dat er geen ondergrond is en de Scooba gaat automatisch achteruit om de rest van de ruimte schoon te maken.

Voordeel: drinkt geen bier :lmfao:
 
..... Mijn man haalt iig regelmatig even een dweiltje door de kamer. We hebben zelfs voor hem een speciaal apparaat gekocht in Tsjechië omdat hij vanwege zijn handicap niet kan wringen. .....
Laat hem dan voortaan dweilen met een emmertje bier i.p.v. water. Moet jij eens opletten hoe goed hij ineens kan uitwringen! :lmfao:
Hoewel... :denk: ... de kans is groot dat hij dan rechtstreeks uit het emmertje gaat drinken. Sjips, 't is toch niet zo eenvoudig allemaal. :(
 
Afgelopen zondag sprak ik op de meeting in Eindhoven een paar leuke Tsjechische dames die allen met een Nederlander getrouwd waren. Goh, vroeg ik zo, alledrie een Nederlandse man, zijn jullie dan zo tevreden met de Nederlandse man? :stout: Mwoah, :denk: nahhh, :denk: was het antwoord, en toen: ze zijn zo rommelig! :kwaad:
Ze laten áááltijd en overal hun rotzooi slingeren etc etc. De rest is te lang om op te schrijven maar ik heb gelachen! :D Dus naast de vieze schoenen ook nog eens rommelige mannen. :D En...Nederlandse man :stout:, het waren niet mijn woorden. :zwijg: Misschien een schrale troost voor de Nederlandse man, heb ook wel eens gehoord dat Tsjechische vrouwen moeilijker zijn (lees nog meer zeuren) dan de Nederlandse maar ook dat zijn niet mijn woorden. :zwijg: ;)
 
Bovenaan