Rampenhotel Fit Fun (noch fit, noch fun) in Harrachov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Ach Strijen,.. je moet het gewoon positief bekijken!!..

Als er helemaal niets bijzonders was gebeurd, dan was je deze vakantie over een aantal jaren misschien al weer vergeten....

Nu kun je nog jaren teren op deze belevenissen!!.. Dat is toch ook mooi?...

Char.
 
Je kunt je voorstellen dat we er mega veel lol hebben gehad! Een vakantie en kerst om nooit te vergeten, maar had liever de vakantie nooit vergeten door het heerlijke eten en de geweldige pistes ;-). Rampenhotel is natuurlijk wat overdreven, maar ach dat mag wel. Het levert veel reacties en lezers op. Op die manier hoop ik te voorkomen dat iemand die zich hier inleest nog naar dat hotel zal gaan en hopelijk wel een goede ervaring aan Harrachov overhoudt.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Onze eerste ervaring in Tsjechie, toevallig ook in Harrachov, was ook rampzalig. Ik weet niet eens meer hoe dat pension heette, maar het was zoooo gedateerd dat het zelfs rook naar vergane glorie ;). Toch heeft dit ons er niet van weerhouden nogmaals te gaan, naar een andere accomodatie natuurlijk. (Maar goed, dat is ieders keus, Tsjechie is natuurlijk ook helemaal niet hip en stoer voor jonge gasten).
 
Durf het bijna niet te roepen op dit forum, maar ben ook niet zo weg van de sfeer in het Reuzengebergte... :bloos2:Tip: probeer gewoon eens een ander deel van Tsjechië!

Ik wil mezelf toch even nuanceren. Natuurschoon in het reuzengebergte waardeer ik enorm, maar ben gewoon vééééél gekker op andere delen van Tsjechië.

Da's ook lekker haha, wij net een huisje geboekt hihi. Maar wij gaan ook voor natuur en clutuurschoon....

Essie
 
haha

Hallo allemaal,

Dit relaas van Strijen komt mij bekent voor, alleen niet specifiek voor dat hotel in Harrachov en van deze winter...

Ik ben 3 winters (1994/1995, 1995/1996 & 1996/1997)reisleider voor Do it...vakanties geweest in Spindleruv Mlyn en heb toendertijd al veel gasten moeten uitleggen dat als je op vakantie naar het buitenland gaat je enigszins moet aanpassen aan de normen en waarden van het land, alwetende dat het toen ook zo was...
Heb wel vaak de Tsjechen en het land in bescherming genomen, maar wist natuurlijk wel dat het niet altijd door de beugel kon met het eten en vooral de 2 handdoekjes die je kreeg voor de hele week...Moest alles recht lullen, al met al weinig echte klachten gehad...de meeste gasten kwamen jaar op jaar weer en sommige gingen toch liever naar Oostenrijk of Frankrijk...

Nou dacht ik, we zijn nu ruim 10 jaar verder en zal alles wel verbeterd zijn...helaas zijn er hotels die nog stilstaan bij de "goede oude tijd"....Leuk om te lezen, een feest van herkenning...

Met vriendelijke groeten

Jesmer Doele
 
Bovenaan