Een mooie baby op komst...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Margret dank je wel dat je het nieuws van Esther aan ons hebt doorgegeven, we wachten en duimen tot morgen!!
 
Ik had stiekem al het een en ander gehoord. Maar ik ben blij om te lezen dat Essie er niet tegenop ziet. Nou mocht je ze nog spreken, geef ze een dikke knuf allebei van mij.
 
Ik wens Es ook nog een rustige zwangere nacht toe! Morgen is ze mama, het wordt vast een prachtig kind:D :top:
 
mnnnnn,ik ben zo verdietig,ik hoop dat alles goed mag gaan en zal aan jullie denken.
Esther als je dit berichtje later leest,weet je dat ik eerder een berichtje schreef dat wiebe vroeg of esther haar baby al geboren was.
Ik hoop dat morgen alles goed mag gaan,en kan wiebe morgen vertellen dat esther en lukas hun baby is geboren op zijn verjaardag.(6 jaar geleden had ik dus dezelfde nacht als die jij nu zal hebben,s'morgens 9 uur hadden we een pracht kind)
kus van Rika Gerben Tiny Wiebe en Siebren
 
Fijn Margret dat je nog even iets laat horen,ben alweer iets meer gerustgesteld.
Zal voor jounook niet meevallen om zover van je zus weg te zijn nu.
Nou we horen het wel als je tante geworden bent.
 

Freddy2005

† In Memoriam
We hopen met z'n allen dat morgen alles goed gaat en zeker ook daarna. We wachten met spanning af hoe alles verlopen is, Margret hou ons op de hoogte.

En dan wordt er een nieuw topic geopend.......
 
Hoi Esther,
Potverdikkeme dat is schrikken geblazen. Was vandaag nog niet op het forum geweest maar had gisteren gelezen dat je naar het ziekenhuis moest voor een controle. Ik zet dus speciaal de compu aan om te lezen hoe het was geweest. En dan lees ik dit allemaal. Ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat alles gaat zoals het hoort te gaan.
Ook de familie hier in Nederland heel veel sterkte.
En Esther: Alles komt goed!!
 

Tabe

† In Memoriam
Esther en Lukas.
Hopelijk gaat alles goed en kunnen we er een borrel op gaan drinken. We wachten af.
Sterkte gewenst.
 
Hallo allemaal,
Ik zie dat jullie al helemaal op de hoogte gehouden worden.
Ik zit nu in NL en zal morgen terugkeren op het honk in Javornik.
Ik heb Esther net aan de lijn gehad en ze heeft goed geslapen ondanks de harde storm gisteren en de tijdelijke stroomuitval in het ziekenhuis.
Ze zal vanmiddag onder algehele narcose gebracht worden en dan zal de baby gehaald gaan worden.
Als we wat weten horen jullie het wel.
Groetjes allemaal en bedankt voor jullie lieve woordjes en medeleven in deze spannende tijd.
Albert
 
Bedankt Albert goede terugreis toegewenst koppie erbij houden.
Esther en lukas de groetjes en we wachten vol spanning af.
Tot ziens.Cees
 
Hee Alberto, dank voor dit bericht nu weten we dat ook wij nog tot vanmiddag moeten wachten.

We wachten in grote spanning af.

PS rijdt morgen met de grootst mogelijke voorzichtigheid terug naar het "honk"
 
Nou oom Albert, voorzichtig terug naar CZ met mams en paps. Ik ben als op afstand tante al helemaal voorbereid sinds gister. Ik heb een goede nacht gehad dus ik kan er tegen, kom maar op ;)
 
dus als jij morgen terug komt in Jarvornik kun je meteen het nieuwe wonder gaan bewonderen.Ga je Esther en lucas eigenlijk ook meehelpen met de vieze poepluiers?????
Ik zal proberen om niet meer op dit topic te kijken tot vanmiddag.
ik wordt een beetje gek als ik kijk en er staat nog niets.
:?:
We wachten gewoon af,kunnen ook niet meer doen lijkt me zo en alles komt goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan