Een mooie baby op komst...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy2005

† In Memoriam
wachtwoord69 schreef:
Nou we zijn 3 dagen verder en esther heeft alles voor ons geregeld bij de buurman en buurvrouw.
Voor de apres - ski zal Esther ook nog wel instaan en als het even kan springt Lukas achter het fornuis.:deuk:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Freddy, tegen die tijd loop ik hier met een dikke pens en een vol pension, dus dit soort dingen beloven kan ik helaas nog niet.
 
hahaha

HELEMAAL SUPER nu weet ik ook wat ik voor jullie mee moet nemen
Gefeliciteerd en doe het dan inderdaad een beetje rustig aan.
groetels
 
nou we hebben gelijk een nieuw onderwerp gestart
voor de dames onder ons gelijk leuk om al de bevallings verhalen neer te zetten enz enz(o jee)foto's van echo's en noem zo maar op PFFFFF ik heb er drie en das genoeg van mij geen foto's van echo's meer
dit natuurlijk wel in het kader om de vrouwlijke leden van dit forum die op dit moment zwanger zijn de komende tijd bij te staan
 
Niet te snel. Foto maken is niet moeilijk. We willen van elke week een foto van dr dikke pens.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Esthertje schreef:
Freddy, tegen die tijd loop ik hier met een dikke pens en een vol pension, dus dit soort dingen beloven kan ik helaas nog niet.
Een ietsje meer officiele bevestiging van dergelijke belangrijke gebeurtenis zou hier echter wel op zijn plaats zijn. Nu ik hier bovenaan als topicopener wordt vermeld moet ik wel reageren. Ik was reeds van heel veel "geruchten" op de hoogte en wachtte echter op iets heel officieel. Dus Esther vertel het hele verhaal nu maar.:deuk:
 
dan zullen jullie nog ff moeten wachten want er is nog niks te zien van die dikke buik en ik kan het weten want wij komen er net vandaan:deuk: :deuk: :deuk::kus: :kus: :kus: :kus: ik hou van jullie esther
 
ze is ook nog maar een paar maand zwanger,dus dat buikje komt echt nog wel.
ik vindt dikke pens toch zo oneerbiedig.
kunnen we misschien van een mooie dikke buik spreken
 
Ha, dus toch. Ik zat vorige week dat stuk van Cees te lezen, dat hij weer naar huis moest omdat hij opa werd. Dat hij nu luiers moest leren verschonen, omdat hij dan ook ESTHERTJE ermee kon ontlasten. Mmmm, dacht ik nog zou ze dan toch? Dus inderdaad ons Esthertje is zwanger! Van harte gefeliciteerd iedereen daar :bloem: (en hier natuurlijk voor de achterblijvers)!!
 
wachtwoord69 schreef:
ze is ook nog maar een paar maand zwanger,dus dat buikje komt echt nog wel.
ik vindt dikke pens toch zo oneerbiedig.
kunnen we misschien van een mooie dikke buik spreken
Ze is er zelf mee gekomen en begonnen, dus tot wederbericht van Essie zeggen we gewoon lekker dikke pens :D
 
Ik zei van mijn pasgeboren dochter ook dat ze scheel keek, drie onderkinnen had en haren had die rechtovereind stonden, maar dan moest een ander toch eigenlijk altijd wel minstens zeggen dat het wel meeviel en dat het een schatje was!!!

Snap je???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan