Een mooie baby op komst...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maria

Geroyeerd Lid
Valt op zich mee, maar met al die sleetjes enzo wordt 't natuurlijk snel vol. Misschien kan je een (volle) skibox aanleveren???
 
Daar heeft Essie nu toch helemaal geen tijd voor. Broerlief zit eventjes in Nederland zodat Essie en mannetje ff nader tot elkaar kunnen komen :). Nog eventjes met zn 2tjes voordat de dag komt dat er een nieuwe wereldbewonertje bij is.

Laat ze ff lekker met rust ja :kwaad:. Zijn jullie helemaal ....... ;)

Es moet gewoon ook ff tijd maken voor ons...........

Dus niks rust en ff tijd voor elkaar.
Wij zijn ook elkaar..........

:oeps:

Dus we willen gewoon een updatetje.......
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Stelletje gekke meiden :D Hartstikke druk man hier, babywinkels afstruinen, uitrusten, dan weer shoppen, dan weer uitrusten, maar ik vergeet jullie niet hoor, ik vind jullie medeleven erg lief en leuk.
Vandaag idd naar de gynaecoloog geweest. Ik moet morgen even voor een controletestje naar het ziekenhuis in Hradec Kralove, daar na volgt verslag ok.
 
Hee esther,
hoop dat het goed met je/jullie gaat.
Wiebe vroeg vanmorgen nog of esther de baby al had gekregen,zei tegen hem nee dat duurd nog even.
het was zo leuk wat hij toen zei,jemig ze knapte bijna uit elkaar,hahah(hij bedoelt het goed).
En zijn de suikerbroden en vla al naar binnen gewerkt door albert en lukas(ik hoop het wel want anders loopt het bijna weg).
Doe rustig aan en we horen wel hoe het verder met jou/jullie gaat.
Liefs Rika
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Alles gaat als het goed is goed. Van de suikerbroden is er 1 verorberd door Ab en Luky, de andere zijn de vriezer in en ja de vla, ik kon het niet laten :D Die was een paar daagjes later toch ineens op.
 
hallo luitjes ik laat even weten dat jullie nu niks van esther horen want ze is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis en dat de baby morgen met de keizersnee gehaald gaat worden i.v.m complicatie`s ik ga er het weekend naar toe dus zo gauw ik wat meer weet laat ik het wel weten groetjes allemaal moby moeder van esther
 
sterkte toegewenst allemaal ,wel spannend hoop er het allerbeste van.
laat Esther haar handtekening uitkomen. alles komt goed.
Veel liefs toegewenst, Cees Fijneman
 
Sjips, was al bang dat er iets aan de hand was, gister vertelde ze al dat ze voor extra onderzoek naar ziekenhuis moest. Tjee wat een gedoe. Nou ja, het is beter voor moeders en kind. Mams, doe haar en Luky dikke knuf van me geven. En voorzichtig er naar toe.
 

spookycat

† In Memoriam
Dit is geen goed nieuws dus,wel schrikken hoor
We hopen snel iets meer te weten
Is toch wat he altijd in de weer voor een ander en nu dit
Wens ze heel veel sterkte
 
sjips sjips, zo'n eind van de zwangerschap gun je niemand en zeker onze Esther niet.
Meid we denken allemaal aan je, houd je haaks.

En laat ons gauw weten wat het is geworden. Maar dat kunnen we aan Moby Dicky wel overlaten want tenslotte wordt dat weer een zeer trotse oma.
 
Ik wou dat ik geloofde dat bidden hielp, ik zou me de pest bidden!! Maar duimen zal ik zeker!!
Esther hou je taai en doe je best!!!
 
Lieve Esther, dit is wel even schrikken.Ik ga er absoluut vanuit dat alles goed komt.En Corry geloofd dan niet in bidden maar ik zal zeker even een kaarsje aan steken.
Je weet dat wij geen kinderen hebben maar schreef al in een pb dat wij gek zijn op kinderen.Ik weet zeker dat alles goed komt ook al is dit natuurlijk niet zoals het gepland is.Er hebben van mij al heel veel zussen in het ziekenhuis gelegen tijdens en na de zwangerschap en ze kwamen altijd met z'n tweetjes thuis,dat gebeurd bij jullie ook.
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal.

Sorry dat ik heel persoonlijk wordt,hoop dat jullie dat niet erg vinden
 

Maria

Geroyeerd Lid
Esther wat rot voor je! Ik hoop en ga er van uit dat alles goed komt. Heeeeeeel veel sterkte, hou je taai, alles komt goed!!!
Ook voor je familie natuurlijk, zeker voor de Nederlandse kant moet het moeilijk zijn hier te zitten terwijl jij van alles ondergaat en zij daar een nieuw nichtje en kleindochtertje krijgen ('k denk maar zo dat het een meisje is). Hou je taai en zet 'm op!:hart:

Jolanda: jouw laatste zin: tuurlijk niet zeg! Eigenlijk best fijn dat je dat hier kwijt kunt en voelt dat dat kan.

groetjes,
Maria
 
duimen, hopen ......en alles goed laten komen....

Esther,

We denken aan je!!!
Veel sterkte en we horen van jullie.
Intussen houden we de duimen strak vast!

Liefs,

Loek en Ria
 
He moeders je bent me al weer voor geweest.
het is nu 21.00 uur ik heb Es net aan de telefoon gehad in het tsjechische ziekenhuis. Het gaat goed met haar, ondanks dat het even slikken was dat ze morgen al moeder gaat worden en lukas vader, is ze ook wel opgelucht dat ze nu niet hoeft op te zien tegen een bevalling.
Ze krijgt inderdaad een keizersnee omdat de baby niet voldoende groeit en de dokter het toch beter vindt om de baby in een couveuse te zien ! Ze heeft nu om de paar uur een apparaat om de hartslagen te meten van de baby en ze realiseert zich heeeel goed dat het de laatste zwangere nacht is. Ze is vooral heel nieuwsgierig hoe het allemaal zal zijn morgen, ze ziet er niet enorm tegen op. Ze vond het wel heel vervelend voor Lukas dat die door die storm nog helemaal naar huis moest (70 km) om de laatste zaken te regelen voor gasten die a.s. zaterdag in Belvedere komen en natuurlijk om voor Senna de poes te zorgen. Afijn, vanaf morgen of overmorgen komt de zus van Lukas om alle baby spulletjes verder in orde te brengen (wassen en bedje opmaken enzo) en dit weekend gaan pa en ma erheen en ik wil er natuurlijk ook heen. Ze wilde graag dat ik jullie alvast op de hoogte bracht van dit nieuws en jullie krijgen allemaal de groetjes alvast. Zodra ik morgen meer weet, horen jullie het gauw.


oja, en wat ik zeker nog moet vertellen is dat het niet aan het dieet ligt ......

groetjes van Zus Margret
 

spookycat

† In Memoriam
Bedankt Margret,zal wel hektis geweest zijn en vooral schrikken:(
We wachten op verder nieuws ,ze zijn in goede handen,het komt wel goed;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan