Een "Blob"?

Topic in 'Flora & Fauna' gestart door mayca, 04-09-2006.

1. Je bedoeld natuurlijk: Wat een zelfkennis ;)

2. Gelukkig snap ik het niet. :?:

3. Ik wel:deuk:

4. Ik zat vannacht "De Blob" nogeens door te lezen, visite weg en even ontspannen en ineens drong het tot me door dat met Javornik het pension van Esther bedoeld werd. Ja, ik weet het , erg laat, maar als ik dat had geweten had ik me vrijwillig laten afvoeren:D

5. Nou Mayca,
    Dat is wel heel toevallig,ik heb namelijk vannacht voor het eerst deze topic gelezen en ik moet zeggen ik heb af en toe echt in een deuk gelegen.:deuk:

6. blob

hoi mayca,:lmfao:
    een van de eerste berichten die ik echt tot de laatste letter heb uit gelezen,en erg heb moeten lachen ,maar goed ik ga dit jaar naar stribrec dit ligt naast chlum u trebone ,en ik ga dus zeker op zoek naar de blob ,en kijken of ik iets kan uitzoeken daar .
    alleen hoop ik hem niet onverwachts tegen :deuk: te komen tijdens een zwempartij.
    groeten anniwil:snik:

7. Esthertje

Esthertje Geroyeerd Lid

:deuk: kom maar hoor :D Wat een blob wel niet teweeg kan brengen ...

8. Wel aangeven Mayca wanneer je wil keuze is er genoeg als ik teveel
    reisgenoten heb kan je gratis in de skibox liggen maak ik er wel kijkgaten in.:D :deuk:

9. Nou, ik kan je bijna garanderen dat je er wel ergens eentje ziet of voelt, lekker onder je voeten tussen je tenen.

Ik dacht dat het echt een "gekkenhuis" was nu weet ik gelukkig beter. :)

10. blobs

Deze vonden we vandaag aan de rand van onze tuin, aan de oever van de rivier!

Het lukt me dus niet om de foto te laten zien, die staat in de fotogalerij!

11. ha geweldig,daar is er weer 1,
    er zit wel een hele deuk in,misschien is dit diezelfde waar mayca op heeft gestaan.
    ik vindt hem leuk,zijn er nog meer van deze ???

12. Leuk om te zien dat de maffe familie Blobs ook Tsjechie als vakantieland verkozen heeft :) Hoe meer zielen , hoe meer ...... Ben wel heel benieuwd naar wat het nu eigenlijk is....?????

13. Je kunt je nieuwsgierigheid geheel bevredigen door gewoon (met name de latere pagina's van) dit topic door te lezen. Het heeft de nodige hoofdbrekens gekost, maar we zijn er uiteindelijk wel uitgekomen. ;)

14. Het water in de rivier hadden ze laten zakken, zeker wel 1 meter, dus vandaar dat er van alles te zien was wat je normaal niet ziet!
    Onze tuin lag vol met zoetwatermosselen die hard hun best deden het water weer op te zoeken en 2 van deze blobs!
    Inmiddels staat het water weer hoog dus zijn ze weer weg!

15. ja ja ze zijn weer weg !!!!
    Ik zou maar uitkijken :deuk:

16. Je weet nooit waar ze weer boven water komen.

17. Ik zal het fototoestel bij de hand houden, wie weet :confused: wat ik nog meer tegenkom!

18. Hoera,
    Ik heb al eerder gevraagd of iemand wist wat het was. Ik ben blij dat ik er nu achter ben. Gelukkig kan ik eindelijk rustig slapen :D.
    We vertrekken a.s. vrijdagnacht weer naar Tsjechië, maar niet in de buurt van deze blobs. Hoop ik tenminste: Jan en Akkelien, we komen naar jullie, hebben jullie last van blobs? :(

19. Jan en Akkelien hebben geen last van Blobs maar de rivier loopt vlak langs het terrein van de camping. Dus je weet maar nooit....... :D
    Houdt dus in ieder geval camera in de aanslag.

20. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

De "blobs" of Bochnatka americká halen vandaag opnieuw de pers. De eerste exemplaren zijn vorige week reeds bovengehaald. De oorspronkelijk uit Noord-Amerika afkomstige dieren komen steeds meer voor en dit komt waarschijnlijk door het verhogen van de gemiddelde temperatuur van het water.

idnes.cz

Deel deze pagina