Tsjechië Totaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Elders op internet las ik een bericht van Pietou waarvan ik me afvraag wat er van waar is en waar deze Pietou zijn informatie vandaan haalt en/of op baseert:

pietou schreef:
als je nu naar tsjechietotaal.nl gaat kom je op de site van Fulda Tsjechië en daar zie je het zelfde adres als wat tsjechietotaal had, ook het telefoonnummer is het zelfde, ik vermoed dat de Hr Flapper in een afgeslankte vorm toch doorgaat

Graag zou ik dan ook antwoord krijgen van deze Pietou.
 
tsjechietotaal

hier even een wijziging

Ik heb vernomen dat tsjechietotaal helemaal is gestopt en dat hij dan ook niets met Tsjechisch Onroerend Goed heeft te maken, zie bericht hieronder.

Kun jij effe contact opnemen met die mensen cq antwoord geven op een vraag van „Arno“? Ik zou het fijn vinden wanneer je daar kunt benadrukken dat dhr Flapper niet meer werkzaam is als makelaar en met FundaTsjechie en Tsjechisch Onroerend Goed helemaal niets te maken heeft. Hij is nou niet echt dat je zegt populair bij ons. :o) Arno vraagt ook een „bron“. Jammer dat hij, als „moderator“ nou zelf niet effe de moeite neemt om ons bijvoorbeeld op te bellen. Kan hij het ons allemaal zelf vragen.

Groet en alvast heel erg bedankt,

Tsjechisch onroerend goed
Remko Herremans
 
Tsja

Tsjechie Totaal nu Tsjechie Ahoy

Zij hebben nog steeds dezelfde eigenaar/beheerder!
Alleen proberen ze op deze manier een doorstart te maken. Onder de naam Tsjechie Ahoy

Niet helemaal de juiste manier natuurlijk maar ja niemand die daar z'n eigen druk over maakt in deze moeilijke tijd.
De slechte delen laat je achter en start met de gezonden delen verder.

Heel veel succes

p.s.
Tsjechietotaal.nl hadden iets te vroeg van de hand gedaan aan een nieuwe betrouwbare partij .
En zij zijn nu een nieuw concept op door gegaan denk ik zo.
Tsjechietotaal.nl hadden ze waarschijnlijk iets te vroeg van de hand gedaan.
 
En hiermee is de info over Tsjechië Totaal dermate verwarrend geworden, dat ik (en waarschijnlijk vele anderen met mij) geen flauw idee meer heb wat nu de feitelijke situatie is. :confused:

Ik zou in ieder geval geen zaken doen met die toko als alles zo vaag is.
 
ik heb net even gekeken bij de kamer van koophandel en de BV "tsjechie totaal" bestaat officieel nog steeds is niet officieel failliet en ligt officieel niet stil. het bedrijf is gevestigd aan de lagedijk 10, 5705 bz helmond (dossiernummer bij k.v.k. 17153696).

ik zag dat er een nieuw lid is op het forum "tsjechie ahoj" te helmond dus wellicht kan deze tekst en uitleg geven indien die daar behoefte aan heeft.

ron
 
Op dit moment is Tsjechië Totaal officieel in staat van faillissement, zie de KVK.
Alleen zijn ze weer actief onder een andere naam Tsjechië - Ahoy
Ik zeg dus maar 1 ding oppassen met z'n toko. Iemand die zich zo makkelijk van zijn verplichtingen wil ontdoen, zou ik mijn centjes niet toevertrouwen.
Zijn er misschien nog mensen die een betrouwbare club weten voor de aanschaf van een woning in Tsjechië ?
 
Tsjechie totaal is Failliet en is verder gegaan als Tsjechie AHOI met nog steeds dezelfde eigenaar .
Deze eigenaar bemiddeld ook in andere projecten maar dan onder een andere naam,

afz. Winkeltje
 

Vodnik

† In Memoriam
wat is de bedoeling dit zeer oude, achterhaalde draadje te heropenen?
Zeker door een lid dat één dag lid is, krijg een vreemd gevoel hierbij! (maar mischien heb ik het helemaal mis, dat lezen we dan wel!)
 
wat is de bedoeling dit zeer oude, achterhaalde draadje te heropenen?
Zeker door een lid dat één dag lid is, krijg een vreemd gevoel hierbij! (maar mischien heb ik het helemaal mis, dat lezen we dan wel!)
Ik ben inderdaad nog maar een dag lid, maar ken de persoon die achter de Tjechie / Slowakije - Tsjechie BV en Tsjechie Ahoi beter als wie dan ook, en ik heb dan ook zeer lang geaarzeld voordat ik hier aan begonnen ben en ik zou dan ieder willen aanraden met deze persoon absoluut geen zaken te doen want die heb ik zelf ervaren en dat heeft mij zeer veel gekd gekost.
T winkeltje
 
Meer informatie volgt, maar ik wil de persoon in kwestie nog even laten gissen en bunglen, wat ik al kwijt wil is dat ik een paar jaar voor hem heb gewerkt, en zodoende alles van dichtbij heb meegemaakt.
Ik weet nu zelfs waar hij mee bezig is want ik volg hem al een paar jaar, wees gerust dit heeft zeker een vervolg in een keer zou het een heel boek worden.
Winkeltje
 
Ik ben inderdaad nog maar een dag lid, maar ken de persoon die achter de Tjechie / Slowakije - Tsjechie BV en Tsjechie Ahoi beter als wie dan ook, en ik heb dan ook zeer lang geaarzeld voordat ik hier aan begonnen ben en ik zou dan ieder willen aanraden met deze persoon absoluut geen zaken te doen want die heb ik zelf ervaren en dat heeft mij zeer veel gekd gekost.
Even voor de duidelijkheid, TST heeft GEEN pand meer aan de Lagedijk 10. Ook de activiteiten van Dhr. Holke Flapper staan op een laag pitje. Zo zie je maar dat er op de achtergrond ook personen zijn die TST heel goed kent. Ook de personen die allemaal hun of zijn graantje mee wilde pikken van de verkoop van onroerend goed in Tsjechie en Slowakije. Denk aan Frank, Remko, Anna, Kamila, Harry, Manon, en zo kan ik nog wel even door gaan. Dus, Winkeltje, bedenk goed wat je allemaal wellicht gaat oprakelen. Met modder gooien is heel gemakkelijk, zeker als je anoniem blijft.
Groeten Ton.
 
. Dus, Winkeltje, bedenk goed wat je allemaal wellicht gaat oprakelen. Met modder gooien is heel gemakkelijk, zeker als je anoniem blijft.
oprakelen of waarschuwen ?
ik ken ze allemaal niet ,maar als een sro failliet gaat en meteen een doorstart maakt is vreemd.
tevens de paar contacten die ik had met nl makelaars waren altijd met fraude verbonden.
blijkbaar kun je hiermee alleen geld verdienen als je de boel oplicht.
uitzonderingen daargelaten .........
 
met een week horen jullie meer, ik heb flapper van Tsjechie eerst een mail gestuurd om proberen ons geschil zo op te lossen, ik heb hem een week gegeven voor antwoord, komt er niets uit dan zal ik mij bekent maken en het hele verhaal hier vermelden.
winkeltje
 
Bovenaan