Tsjechië Totaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit lijkt meer de strijdbijl opgraven, door iemand die zelf redelijk anoniem blijft. Zie zijn/haar (?) profiel.
Voor persoonlijke vendetta's lijkt mij dit forum niet bedoeld.
 

Vodnik

† In Memoriam
..... ik heb flapper van Tsjechie eerst een mail gestuurd om proberen ons geschil zo op te lossen, ik heb hem een week gegeven voor antwoord, komt er niets uit dan zal ik mij bekent maken en het hele verhaal hier vermelden.
Daar is in NL een instituut voor, genaamd "rechtbank"
(eventueel een mediator maar ik denk dat die stap al voorbij is.)
 
Het is absoluut niet de bedoeling om anoniem te blijven.
Ik heb zelf 1.5 jaar bij Tsjechie /Slowakije totaal gewerkt daar verzorgde ik de presentaties van projecten maakte DVD en vidio films dat was nog op de Steenhovenweg in Helmond.
alleen werd het laatste half jaar nooit betaald, ook heb ik de eigenaar een geldbedrag geleend wat maar gedeeltelijk is terugbetaald en de rest kan ik naar fluiten.
Ook heb ik een rekeninh in Tsjechie geopend waar hij ook bij kon en dat heb ik geweten hij heeft de rekening voor een groot gedeelte geplunders ook de rente en het valuta verschil heeft hij in zijn zak gestoken.
en wat ik 2 jaar lang ook probeer ik grijg geen antwoord of contact met de persoon en daarom probeer ik het op deze mannier ik kan ook aangifte doen van fraude diefstal het gaat tenslitte om een bedrag van € 33.000.00 en dat is wel de moeite
van alles heb ik bewijzen op papier en bankafschriften.
groetjes
winkeltje
 

Vodnik

† In Memoriam
..... ik kan ook aangifte doen van fraude diefstal het gaat tenslitte om een bedrag van € 33.000.00 en dat is wel de moeite
van alles heb ik bewijzen op papier en bankafschriften.
Je moet het niet bij kunnen laten, aangifte doen is de enige juiste methode, nog beter eerst een advocaat inschakelen (bij veroordeling zal de verliezer ook die kosten moete betalen.
Wat je nu doet is een ander terecht of onterecht beschadigen en vooral jezelf belachelijk maken.

Welke "oen" laat zoiets zolang op z'n beloop!
 
Nogmaals, het forum is niet de plaats om dit uit te vechten. Inderdaad een goede advocaat inschakelen. Dat is de enige juiste weg. Verder heeft niemand er eigenlijk verder wat mee te maken.
 

Marcel

Moderator
lijkt me beter om een en ander voor een rechter uit te knokken dan hier allerlei zaken te schrijven :
1. waar wij weinig mee kunnen.
2. waar wij niet alle feiten kennen en dus ook het waarheidsgehalte niet kunnen meten.
 
Het is absoluut niet de bedoeling om anoniem te blijven.
Ik heb zelf 1.5 jaar bij Tsjechie /Slowakije totaal gewerkt daar verzorgde ik de presentaties van projecten maakte DVD en vidio films dat was nog op de Steenhovenweg in Helmond.
alleen werd het laatste half jaar nooit betaald, ook heb ik de eigenaar een geldbedrag geleend wat maar gedeeltelijk is terugbetaald en de rest kan ik naar fluiten.
Ook heb ik een rekeninh in Tsjechie geopend waar hij ook bij kon en dat heb ik geweten hij heeft de rekening voor een groot gedeelte geplunders ook de rente en het valuta verschil heeft hij in zijn zak gestoken.
en wat ik 2 jaar lang ook probeer ik grijg geen antwoord of contact met de persoon en daarom probeer ik het op deze mannier ik kan ook aangifte doen van fraude diefstal het gaat tenslitte om een bedrag van € 33.000.00 en dat is wel de moeite
van alles heb ik bewijzen op papier en bankafschriften.
groetjes
winkeltje


Pff Winkeltje ik weet nu precies wie je bent.......

Maar geloof me dat ik die man niet meer hoog na ongeveer hetzelfde meegemaakt te hebben. Gelukkig had ik het UWV achter me staan en kwam het allemaal goed.

Ik wil echt niets meer met de hele zaak te maken hebben maar mocht maar dat hij je dit heeft aangedaan zou ik ook niet over me kant laten gaan! aanpakken die handel!

Heel veel sterkte!!!!!
 
winkeltje schreef:
alleen werd het laatste half jaar nooit betaald, ook heb ik de eigenaar een geldbedrag geleend wat maar gedeeltelijk is terugbetaald en de rest kan ik naar fluiten.
Ook heb ik een rekeninh in Tsjechie geopend waar hij ook bij kon

Een half jaar niet betaald worden, geld aan je debiteur lenen en dan óók nog toegang tot je rekening geven...:denk:

:stom: Dan roep je de problemen gewoon over je zelf af.

Verder vind ik dat je dit soort zakelijke geschillen hier niet uit hoort te vechten, hoewel het tot nu toe meer op moddergooien lijkt.
 
Na heel lang aarzelen om te reageren op jullie berichtten, daar ik eerst nog heb geprobeerd om de zaak met de Hr. Flapper te regelen, maar dus niet. Mijn naam is Johan en ben een oudere broer van Holke Flapper. ik heb hem geholpen daar waar hij een pand gekocht had in Tsjechie het pand heette DEDOV maar geen middellen om het te betalen heb ik hem geld geleeend om het pand te betalen, en tot op heden is er ongeveer de helft van terug betaald en het restant wil hij niet meer betalen. ook wil hij werkzaamheden en waar ik kosten voor heb gemaakt niet betalen wat wel afgesproken was. verder heeft hij van een rekening die ik in Tshechie had lopen ongeveer € 20.000.00 achter over gedrukt, en nu zal iedereen wel zeggen wat naief om hem bij je rekening te laten komen, ik heb hem vertouwd maar dat is wel iets anders uitgekomen. van de opnames die hij gedaan heeft heb ik wel de bankafschriften die hij eerst niet wilde verstrekken maar ik heb zezelf in Tsjechie opgehaald. Mocht iemand het hele verhaal willen horen wat ik hier niet kan vermelden want het beslaat bijna een boek laat het maar weten via een reactie op dit Forum. groetjes Johan
 
was dat maar waar, van een oplichter is het moeilijk geld te vangen.
ik reageer wat laat, maar ben een poos uit de roulatie geweest, maar ik ben er weer.
Ik ben ook op zoek naar een vroegere werknemer van toen nog Tsjechie totaal,
zijn naam is Paul Vermeulen.
Jan Flapper
 
Bovenaan