Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tibor in Cerny Dul wordt wel eens gezien als het beste restaurant. Wij waren van plan om er vanavond te gaan eten. Komen we daar, is er een bruiloft. Door dat feest ging ons feest niet door ( het was vandaag ook onze trouwdag ). Hotel/restaurant Posta in Cerny Dul is een zeer goed alternatief. Wij hebben daar vanavond erg lekker gegeten.
Tibor komt dit weekend nog wel.
 

spookycat

† In Memoriam
Tibor is echt super hoor
Wij logeerde van de winter in hotel aurum in cerny dul,ook lekker eten hoor maar tibor is supper,in de winter was het er wel heel druk en veel gereserveerd,de waard spreekt zelfs een beetje nederlands:)
 
Tibor in Cerny Dul wordt wel eens gezien als het beste restaurant. Wij waren van plan om er vanavond te gaan eten. Komen we daar, is er een bruiloft. Door dat feest ging ons feest niet door ( het was vandaag ook onze trouwdag ). Hotel/restaurant Posta in Cerny Dul is een zeer goed alternatief. Wij hebben daar vanavond erg lekker gegeten.
Tibor komt dit weekend nog wel.
Nou Jan dat is wel heel toevallig dezelfde trouwdag als wij, wij zijn een dag later bij Tibor gaan eten heerlijk.
wij waren op zondag bij Labut maar ik vond het deze keer niet zo als we gewend zijn.
 
Hallo,

Net twee weken terug uit vrchlabi en dus ook enige toevoegingen op de restaurantenlijst (is er eigenlijk wel wat anders te doen dan eten in deze buurt ??). Gelukkig wel dus, maar al dat geloop en gefiets en gehos maakt blijkbaar wel hongerig.

Het restaurant naast Vejsplachi, volgens mij bedoelen we daar DELTA mee (zit een fietsenzaak in hetzelfde pand). Goed eten, leuke prijzen en veel variatie.

Ook een leuke tent is restaurant PETRA aan de weg naar Jilemnice. Grote rookkast aan de weg en een terras aan de drukke doorgaande weg. Vind je dat niks, dan ga je toch gewoon binnen zitten.

Had trouwens wel graag dat adres van dat klooster wat duidelijker willen hebben, kan dat?

Henk
 
Biker Henk,
Ik weet niet meer precies welk voormalig klooster het was, maar ik dacht dat het in Horni Branna was.
Wij gaan het even uitzoeken want we gaan 14 oktober weer die kant op en dan gaan we er zeker weer een keertje eten.
groetjes, Benthe.
 

char

† In Memoriam
Het restaurant SPORT (Sporthotel) in Vrchlabi, is volgens mij in andere handen overgegaan. Vroeger was de bediening en het eten een 9 plus. Dit jaar (augustus) : eten 6- en bediening niet meer dan een mager 5je. Jammer. Verder ken ik, bijna, alle hiervoor genoemde restaurants. En, Tibor in Cerny Dul, springt voor wat ons betreft overal boven uit.! POSTA ook goed, maar daar zouden ze eens een paar gordijnen op moeten hangen. Wat een herrie, in die galmkast!!
Carlo
 
POSTA ook goed, maar daar zouden ze eens een paar gordijnen op moeten hangen. Wat een herrie, in die galmkast!!
Afgelopen winterseizoen meerdere malen in Hotel/restaurant Posta in Cerny Dul gegeten. Erg gezellig, druk wel, maar prima eten voor weinig. Aanbeveling is de hertenbief en de hazenrug.

Ik vindt het een top tent. De auto kan je parkeren op de parkeerplaatsen op het plein voor het restaurant/hotel.

:eten:
 
Ja zeker, net de laatste paar dagen dat we in Vrchlabi zaten ontdekt en het lekkerste gegeten van allemaal, een echte aanrader!
wij gaan ieder jaar naar cerny dul voor de sneeuw (afgelopen jaar iets minder helaas) en natuurlijk eten wij ook in posta, iedere avond en ik moet zeggen, wat cerny dul betreft blijft dit voor ons de topper!! (vooral de toast posta is errug goed)

char schreef:
POSTA ook goed, maar daar zouden ze eens een paar gordijnen op moeten hangen. Wat een herrie, in die galmkast!!
dat is inderdaad zo, het is daar wel rumoerig om het nog een beetje zacht uit te drukken, maar ja, voor het eten zou ik het niet laten.
 
Hallo uit het dorp Horní Branná, dat ook vermeld was wat uit eten gaan betreft. :-) Inderdaad hebben we hier een kloster waar je gezellig kan gaan eten... De eigenaar wordt genoemd Obelix of Buurman... Er zitten in Horní Branná trouwens 2 restaurants en allebei in het klooster. Eentje heet Zámecká, gezellig oud kroegje - waar dus Obelix de eigenaar is - en de andere Ámos, ligt aan de weg, goed eten maar niet gezellige sfeer. En het adres? Horní Branná nr. 1
 
In de omgeving van Rudnik/Javornik zijn diverse gezellige restaurantjes waar je lekker en (voor Nederlanders) goedkoop kunt eten.

In Rudnik kun je naar Billy Dvur, deze zit aan de weg richting Hostinne.
In Rudnik is restaurace Herman een afrader, onbeleefd personeel.

Als je iets verder wilt rijden, ga je richting Mlade Buky en dan linksaf richting Pec pod Snezkou. Dan kom je op die weg door het dorp Horni Marsov, met aan je rechterhand een fel (met feestverlichting) verlicht gebouw. Ik weet de naam niet, maar je kunt er lekker eten en gezellig om de open haard.

Vanaf Rudnik is Vrachlabi ook snel te bereiken, daar vind je ook goede restaurants.
 
Drevenka ligt in Dolni Lanov ongeveer 10 min rijden buiten Vrchlabi,aan de doorgaande weg. Inderdaad erg goed eten ,weinig parkeerplaats .Ik ben er vorige week nog geweest !prijzen zijn er redelijk goedkoop gezien de hoeveelheid die je krijgt!!
groet Sibbel
 
in de spekstube kun je ook heerlijke zweine haxel eten.
Ik vond de spekstube erg tegenvallen. Die Haxe had ik ook maar vond hem niet geweldig. Uiteindelijk blijft er ook niet zo heel veel vlees over om al dat bot. En van wat er over bleef was een hoop ook redelijk taai. Bediening was om te huilen. Bestek ben ik (na 2x vragen) uiteindelijk maar zelf gaan halen (eten werd koud). En de 2de ronde drinken werd pas gebracht toen we het eten al bijna op hadden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
 
sibbel, rij de andere kant op, richting hostinne, staat ook een heerlijk restaurant, spreken bijna tot geen duits, maar met handen en "voeten" red je je dr wel. heerlijk eten, en niet duur.

IMG_09611111.JPG
 
Bovenaan