Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

houtsma schreef:
heel goed in een restaurant vlak buiten Nova Paka. Een restaurant ongeveer 1 km aan je linkerhand aan de 16 als je vanuit Nova Paka de richting van Trutnov/Hostine rijdt (met houten portaaltje aan de voorkant). Ook hiervan ben ik helaas de naam kwijt.
Dit is restaurant pension Maja waar wij ook zeer tevreden over waren
 
Hoi Allemaal,

ik heb even een overzichtje gemaakt van de restaurants die hier besproken zijn. Wij willen volgend jaar nl. zelf naar Vrchlabi. Zouden jullie willen nakijken of ik het goed heb begrepen? Ik heb geprobeerd de naam van het restaurant, de ligging (indien te achterhalen) en de waardering in de lijst te vermelden. Graag jullie op- en aanmerkingen en aanvullingen.

Alvast bedankt!
  • Bij IT-centrum; een soort van grill restaurant
  • Pension Sabi, goede berichten
  • Hotel Harmonie (in Dolni Lanov. Als je Vrchlabi uitrijdt, richting Trutnov, dan je kom je op een gegeven moment bij hotel Harmonie). Goede en slechte reacties.
  • Drevenka (in Dolni Lanov. Als je Vrchlabi uitrijdt, richting Trutnov, dan je kom je op een gegeven moment bij hotel Harmonie. Daar moet je rechtsaf. Als je dan een kilometer of drie doorrijdt, dan staat aan de rechterkant Drevenka). Alleen goede reacties.
  • Italiaanse restaurant aan het eind van de hoofdstraat (1e Pizzeria vanaf camping Velspachie), hele goede reacties
  • Italiaanse restaurant aan het begin van de hoofdstraat (tegenover het marktplein), hele slechte reacties voor een aantal weken, nu weer goed.
  • Tegenover camping Veisplachy, hamburgertent, Ligt aan de rotonde om richting Spindl te rijden
  • Euro Air Camp
  • Sporthotel, Hele goede reacties
  • Bierbrouwerij
  • It's winkelcentrum, restaurant bij de algemene ingang
  • Even buiten Vrchlabi, richting Spindleruv zit een brouwerij, maar dan verkleedt als restaurant.
  • Het restaurant bij het station
  • Restaurant boven de it’s. Heel slecht.
  • Hotel Labut, goede reacties wel prijzig (relatief)
  • Hotel Basta, goede reacties\
  • Steak Restaurant
  • Trautenberk, goede reacties
  • Dichtbij Vrchlabi een soort van klooster. Richting Dolni Brana en ong. 6 km. van camping Vrchlabi
  • Spek stube, veel te vet
  • Posta in Cerny Dul, zeer goede reacties
  • Mexicaan, zit richting spinderluv tegenover de kerk, goede reacties
  • restaurant Tibor in Cerny Dul, zeer goede reacties
  • Pension K, goede reacties
  • pizzeria in Trutnov, in de zijstraat van de winkelstraat, zeer goed
  • restaurant naast camping vejsplachy, heel goed
  • pension restaurant maja in het plaatsje nova paka op weg naar Jiltsin, goed
  • restaurant na Kopecku Horni Marsov aan de doorgaande weg van Trutnov naar Pec pod Snezkou een aanrader
  • Chinees van Vrchlabi. schuin tegenover het politieburo. Slechte ervaringen in 2005
  • Baron in Dolni Dvur. Vrchlabi uitrijden richting Dolni Lanov. Ipv rechtsaf naar Dolni Lanov ga je linksaf naar Dolni Dvur. Perfect eten.
 
Over het algemeen kan ik mij goed vinden in deze aan en afraders. Let wel de slechte pizzeria zit aan het begin van de hoofdstraat tegenover het marktplein. Dat we geen misverstanden krijgen omdat het volgens mij wel uitmaakt wat je het begin van de hoofdstraat vind. Kom je vanaf camping Velspachie dan is de eerste pizzeria erg goed
 
Enkele van onze gasten zijn naar deze pizzeria geweest. Het gaat om pizzeria/steakhouse. De kwaliteit liet aan het begin van de vakantie flink te wensen over, maar gelukkig is dit positief veranderd. Wij gaan het deze of volgende week nog even testen.
 
Wij zijn vanavond naar de pizzeria/steakhouse geweest ( aan het eind van de winkelstraat, tegenover het politiebureau ) Wij komen eigenlijk al een jaar of zeven in deze pizzeria en altijd waren wij heel tevreden. Een paar weken geleden was de kwaliteit opeens een stuk minder. Dit is een tijdje zo gebleven.
Vanavond weer geweest en alles was weer zoals vanouds. Er zaten meer Nederlanders en die zaten er deze week voor de tweede keer. Dat zegt al genoeg.
Jullie kunnen deze pizzeria dus ook op jullie lijst zetten als aanrader,
 
Hey Jan,

Hebben we het over dezelfde in de lijst als deze?

- Italiaanse restaurant aan het begin van de hoofdstraat (tegenover het marktplein), hele slechte reacties

Hoop van je te horen! Thanks
 
Wij blijven bij Drevenka,in de vakantie 3 of 4 keer gegeten en elke keer prima.
Spekstube wel een lekkere spies gegeten,maar de sfeer is toch heel anders en een stuk duurder.
Ook bij Harmonie was het goed eten.
 
Uitzetter bedankt voor de lijst, ik heb deze gelijk vastgelegd in mijn computer!!!
Heb ik wat te doen volgend jaar:D

Jan, deze lijst uitprinten en op Papillon ophangen???
 
Pension Baron in Dolni Dvur was ook perfect eten! Dit is Vrchlabi uitrijden richting Dolni Lanov. Maar dan i.p.v. rechtsaf naar Dolni Lanov ga je linksaf naar Dolni Dvur. We hebben hier 3x heerlijk gegeten. Je kunt hier volgens de kaart ook met 2 of meer personen fonduen, maar dat kun je dan beter van te voren aangeven want toen wij dit gewoon spontaan wilden verontschuldigden ze zich in alle toonaarden dat ze hiervoor niet alles in huis hadden.
 
Pension Baron,

Wij zitten op dit moment voor de caravan met draadloos internet op Camping Euro-Air in Vrchlabi!!!
Hadden even het forum bekeken met wat restaurant adviezen.
Gekozen voor Drevenka. Zit hier bijna om de hoek.
Jammer genoeg bleek hij op maandag gesloten te zijn!!
Toen even terug gereden naar Pension Baron.
Forel en zalm besteld. We hebben gesmikkeld!!!
Hier hopen we zeker deze week nog een keer naar toe te gaan.
Menulijst ook in het Duits. Een praatje met de kok gemaakt, ook in het Duits. Zéér vriendelijke bediening.
De hoeveelheden zijn geen massa's maar de kwaliteit was geweldig!!
En de prijs viel ook erg mee. ( Ckr 470,00 Dochterlief had spaghetti en incl. drankjes.):)
 
drevenka

Nou, dat hebben we ondertussen gedaan. Het was heerlijk!
Flinke porties!
Nu wordt de keuze voor een volgende keer ons wel moeilijk gemaakt: Wordt het Drevenka of toch De Baron??
Waar je al problemen mee kan hebben he? Wel luxe probleem!
Maar mijn man is duidelijk: Drevenka!

Keuze gemaakt!:D
 
Wij gaan vanavond naar Labut. Jorik is samen met zijn vriend iets eerder thuisgekomen na een rondreis met openbaar vervoer door Hongarije, Roemenie, Kroatie, Slovenie en Oostenrijk. Hij mocht kiezen en koos dus voor Labut.
 
Vanavond dus gegeten in Labut, maar het restaurant is waarschijnlijk in andere handen overgegaan. Op de gevel e.d. staat nog steeds Labut, maar in het restaurant is de nieuwe naam ten dele doorgevoerd. Op de kaart en de kleding staat de nieuwe naam : Parapa, maar op de borden staat nog steeds Labut.
Eerst kreeg je als voorafje altijd brood met reuzel, maar dat wordt niet meer gedaan. Ook het borreltje bij het afrekenen is verdwenen. wat wel gebleven is, is de prima kwaliteit. Het valt wel in de hogere prijsklasse, maar dat is toch ook wel relatief.
 
Bovenaan