Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

restaurant Drevenka en Posta

kan iemand mij vertellen wat het tel.nr is van restaurant Drevenka en restaurant Drevenka omdat wij graag willen reserveren voor 2e kerstdag voor 15 personen en wat raden jullie aan om daar lekker te gaan eten in de buurt van Vrchlabi
groetjes Rieky
 
klooster bij vrchlabi

Er is dichtbij Vrchlabi een soort van klooster waar je heel lekker en goedkoop kan eten, b.v. een kruiwagentje vol vlees, was richting Dolni Brana en ong. 6 km. van camping Vrchlabi. Wie weet hoe het heet?
 
Smaken verschillen!! het is inderdaad een heel mooi restaurant, vooral buiten om met kindjes te zijn.
Wij zijn er vorig jaar met 8 personen geweest en niemand was enthousiast over het eten, de meesten vonden het veel te vet. Tsjaaa de naam spektube zegt al iets.
Misschien hebben wij ook wel pech gehad, maar wij gaan er niet meer naar toe.
 
Wij zijn er ook verschillende keren geweest, het meeste eten is er zeker vet, (varkensknie, ribbetjes!!) maar ik heb er salade gegeten, dat was een aardige maaltijd en echt heel lekker!! En dat was echt niet het enige dat niet (modder) vet was.
 
Restaurant Tibor

Het val mij op dat niemand restaurant Tibor vermeldt.... Vind ik persoonlijk altijd super.
Zeer behulpzame en vrolijke eigenaren, goede bediening en super eten.......

Grill-Pasta-Pizza Restaurant Tibor
543 44 Černý Důl 254
Tel: 00420 603 163486
 
Hallo,

In Vrchlabi kun je prima eten bij de diverse restaurants. Kijk maar eens rond als je daar bent. Maar ook (vlak) buiten Vrchlabi zitten er restaurants waar je prima kunt eten en nog steeds voor niet al te veel geld.

Groeten,
Marcooo
 
Zodra ik weer in Tsjechië ben ga ik zeker eten in Hotel Posta in Cerny Dul en Drevenka in Dolni Lanov.
Er zijn op dit forum zoveel positieve reacties dat ik het zelf wil ondervinden...
Weet iemand of deze restaurants een eigen site hebben? Met googelen vond ik ze niet.
 
Verder is er ook een Chinees

Vorig jaar Juni een week wezen vissen met 10 man en wij verbleven in Vrchlabi.
Overal wezen eten en de laatste avond zijn we bij de Chinees geweest, had niet mijn voorkeur met al die lekkere eettentjes maar ok....
De haaievinnensoep rook een beetje vreemd.
De volgende dag waren we alle 10 aan de schijterij.......en we moesten 950km rijden, ken je dat :traan:

Jos
 
Wij zijn net terug uit vrchlaby en hebben heerlijk pizza gegeten bij de pizeria in de winkelstraat, zonder het buitenterras. hier was de bediening en het eten voortreffelijk. ook hebben we de pizzeria tegenover het marktplein en de it uitgeprobeerd. Hier kregen we geen door ons bestelde soep maar stond het wel op de rekening, en dan begrijpen ze ons opeens niet meer. Ook toen wij om de soep vroegen begrepen ze ons niet, dus dat was een tegenvaller. Verder is het restaurant naast camping vejsplachy goed met lekkere risotto en vele vleesgerechten. Ook hebben wij heerlijk gegeten in pension restaurant maja in het plaatsje nova paka op weg naar Jiltsin waar ook de bediening snel en uiterst netjes was en ook is restaurant na Kopecku Horni Marsov aan de doorgaande weg van Trutnov naar Pec pod Snezkou een aanrader. Verder hebben we zo veel restaurants bezocht dat het moeilijk is om ze allemaal aan te geven maar dit zijn degene die er positief of negatief uitsprongen. Wel hebben wij het idee dat in noord tsjechie weinig variatie is voor vegatariers. Maar echtgenote is vegatarier, maar kon dit jaar moeilijk iets ander vinden dan een kaasplak of iets wat daar veel op leek. Dit was de afgelopen drie jaren niet het geval.
 
De spekstube was vet eten en ga ik niet meer naar toe. Ook vergaten ze ons bestek te geven en de aandacht trekken van die bedienster bleek een onmogelijke opgave. Uiteindelijk maar zelf messen en vorken gehaald. Wel een leuk speeltuintje voor de kids.

De pizza's bij dat grote pizza restaurant tegenover dat pleintje (met die boogjes) en die hout-gestookte oven in het midden van het restaurant (ben de naam ff kwijt) is vrezelijk slecht. Zelden zulke slechte pizza's gegeten. Zwart aan de buitenkant, alleen mager belegd in het midden, en een weke taaie bodem alsof de pizza een week ervoor gebakken is.

Er schijnt nog een andere pizzeria te zitten in Vrchlabi die wel goed is. Overigens de pizzeria in Trutnov (in de zijstraat van de winkelstraat) is geweldig. Kon niet beter. Alles wat slecht was bij die pizzeria in Vrchlabi was uitmuntend in Trutnov.

Verder hebben we nog heerlijk gegeten in de Baron in Dolni Dvur en ook heel goed in een restaurant vlak buiten Nova Paka. Een restaurant ongeveer 1 km aan je linkerhand aan de 16 als je vanuit Nova Paka de richting van Trutnov/Hostine rijdt (met houten portaaltje aan de voorkant). Ook hiervan ben ik helaas de naam kwijt.

Gr, jan
 
Bovenaan