Sneeuw?! Winter 2010/2011

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
wel gaaf dat kasteel is er ook een programma bekend .......wordt er eerder in die week al wat gedaan en zo wat wat?
Er is geen exact programma bekend. Als het goed is dan wordt er nu al een programma gedaan met de 26ste het eindspektakel. Op de webcam zie je enkele tenten daarvoor staan dus gewoon gaan kijken.
 
In Rokytnice regent het al de hele dag, i.p.v. de voorspelde sneeuw.

De voorspellingen die ik gelezen heb, gaven voor vandaag regen. Dat klopt op dit moment helemaal, helaas. Dezelfde voorspelling geeft voor de nacht van vrijdag op zaterdag sneeuw. Misschien dat dat ook klopt.
 
De voorspellingen op de lange termijn zijn erg wisselvallig. Kan dus nog veel aan veranderen. Maar zoals het er nu uit ziet is het niet gunstig. Overdag boven nul en snachts net onder nul.
 
... is er ook een programma bekend want helaas is de verovering op de zaterdagavond en tjsa dan rijden wij en als het goed is zijn wij er al weer bijna naar huis. wordt er eerder in die week al wat gedaan en zo wat wat?
Ja, ik kreeg vandaag toevallig een programma per mail van vrienden uit Harrachov. Het is niet alleen de verovering dus, gedurende het winterseizoen is er drie dagen per week (wo.do.vrij) een show:
sneeuwkasteel.jpg
Maar ze schreef dat het kasteel erg hard achteruit gaat nu het regent.:(
Hopelijk sturen ze, zodra het vriest, een restauratieploeg?
 

Freddy2005

† In Memoriam
Er zijn shows in de namiddag om 14h30 en s'avonds is er de verlichte show om 19h30. De namiddagshows gaan de humoristische toer op maar s'avonds is het bittere ernst en wordt er met vuur "gespeeld".
 
Ja bedankt Freddy, ik was even iets minder punctueel met het overnemen van de gegevens van de flyer dan jij. ;)
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ik heb de website van de "acteurs" bezocht en daar staat ook een en ander. Zo zag ik dat ze onder meer reeds in Mělník op de Mělnickém vinobraní zijn opgetreden, waar ik ze dus wel zal gezien hebben en dat ze iedere zaterdagavond in het Restaurant-Cafe Svatého Václava op het Václavské náměstí in Praag optreden.
 
Wanneer het kasteel overeind blijft gaan we donderdag naar de middagvoorstelling.

De temperatuur daalt, vanmiddag 6 graden, nu 3, dus wie weet misschien is het morgenvroeg wel wit.
 

kuurgast

Donateur
Wat leuk deze informatie. :top: Nancy alvast veel plezier en vergeet je klikklak plaatjes-apparaat niet. ;)

Nu weten we hoe laat de shows zijn morgen kijken op de webcam of er iets van te zien is.
 
kijk dat is leuk nu nog hopen dat het er over een week ook nog staat en dan gaan we beslist kijken.
bedankt :top:
 
Graag gedaan, het was toevallig dat ik de flyer kreeg. Ik hoop dat het kasteel er over drie weken ook nog staat, dan zijn wij er. :D
 
Het is nu -4. Dus wie weet...
We wilden eigenlijk morgen naar het sneeuw kasteel gaan , maar toen zag ik dat er op woensdag, donderdag en vrijdag een voorstelling is. Keuze snel gemaakt. Gisteren lukte niet want we wilden naar de jeugd wedstrijd ijshockey Amerika- Tsjechie in Hradec Kralove. Ook erg leuk om te zien.
 
Heeft iemand enig idee hoe de conditie van de pistes is in het Reuzengebergte? Zoals in Janske Lazne, Pec pod Snezkou, Cerny Dul, Mladé Buky?
 
Bovenaan