Sterke drank Welke Tsjechische sterke drank vind je het lekkerst?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

BECHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! :D :D liefst in combinatie met bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

wat k ook van tijd tot tijd wel lekker vind is de kersen variant van Jelzin.......maar dat schijnt weer een vrouwendrank te zijn :D
 
Ik drink helemaal geen sterke drank. :kwaad: Zwakke maag :traan: u weet wel...

Oh, en Jacob vindt alles gewoon lekker, tenminste hij drinkt echt alles daar. Maar hij neemt altijd Fernet Stock Citrus mee naar huis, dus dat zal hij dan wel 't meest waarderen. :D En Klasterni Tajemstvi, maar dat is weer lang niet bij alle winkels te krijgen...:kwaad:
 
Krulletje schreef:
Ja maar, ik drink helemaal geen sterke drank. :kwaad: Zwakke maag :traan: u weet wel, dus voor mij alleen maar PIVO. :) (En liefst Krusovice)
beetje Off topic, maar ik ben ook maagpatient (slik ook Nexium ervoor) en dan is een Becherovka een uitkomst. Als ik dat heb gedronken (icm bier) dan heb ik vrijwel geen last van m'n maa de dag erna (waar ik om een of andere vreemde reden toch al minder last van heb in CZ)
 
Krulletje schreef:
Becherovka... Sorry, ik geloof je , maar eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken...;)
Ik zal het proberen dit weekeinde, maar ik ben bang dat Jacob 't op moet drinken...:D
hahaha, kan me er iets bij voorstellen. Dronk het in het begin ook alleen als k al genoeg op had zeg maar, anders kregen ze me zo gek niet. Nu heb ik het wat beter "leren" drinken..........

Succes ermee :D ;)
 
Bovenaan