Welke Tsjechische levensmiddelen moeten in NL te krijgen zijn?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

(of had ik dit niet mogen schrijven?)

Natuurlijk mag je dat schrijven, ik betwijfel alleen of je gelijk hebt.... Natuurlijk zullen de producten uit Frankrijk, Spanje, Turkije de overhand hebben in de aanmeldingen en natuurlijk is de kans het grootst dat producten uit die landen uitgekozen worden, maar ik betwijfel het dat de uitslag al bekend is.... Want als dát zou uitlekken bereiken ze het tegendeel van wat ze willen bereiken... :wijs:

Ik was trouwens alleen benieuwd welke typische Tsjechische producten voor zo'n actie in aanmerking zouden komen...
Die knoflooksoep klinkt leuk, alleen zullen heel veel Nederlanders daar hun neus voor ophalen denk ik....
 
Wij zijn héél voorzichtig en nog kleinschalig begonnen om Tsjechische producten te importeren naar Nederland. We hebben nog geen assortimentslijst maar ja, je moet toch ergens beginnen. Het werkt nu nog zo dat we zeer regelmatig naar Tsjechie gaan en daar heel veel producten inslaan. Dat is met name dus het eet- en drinkbare. Meer informatie? Graag via een PM en tips zijn altijd welkom.
 
of anders die wafels van karlovy vary met hazelnoot vulling er tussen, die zijn zo lekker, en anders die soort van schuim langevingers die je vind in de tesco enzo. nog nooit in een ander land gezien.
 
Bovenaan