"Vogeltjesdans"

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Gorrit schreef:
Nee joh, Henkie
Lust Corrie geen konijn dan??:D

Jawel hoor, maar nog liever haas!!! Maar niet als hij door Tabe en zijn kornuiten is neergeknalt!! :kwaad:

Wij hebben al een paar keer haas gegeten die door een auto was aangereden, mijn man heeft ze dan schoongemaakt en gebraden. Echt HEERLIJK!!!!! :) :)
 
He nee dat meen je niet. Je rijd zo'n zielig diertje aan, dan neem je hem bebloed en platgereden mee in je eten, dan ga je m villen of wat dan ook en eet je m ook nog eens op. Bah |Corrie :snik: :traan:
 
Nee Sas, hij is dan niet platgereden want dan is hij niet meer te eten!!!!

Maar dit is alleen maar humaan, want als je hem laat liggen, komen er andere dieren opaf om het dode haasje op te eten en worden dan ook weer doorgereden, is dat lief dan???? :snik:

Buitendat smaakt een haas echt heel lekker hoor!!! :D
 
Corrie schreef:
Jawel hoor, maar nog liever haas!!! Maar niet als hij door Tabe en zijn kornuiten is neergeknalt!! :kwaad:
Die hazebouten uit de AH zijn in een hoek gedreven en dan met netten gevangen om een langzame dood te sterven. Toch maar één die op slag overleden is door tegen een schot hagel te lopen??:D
Corrie schreef:
Wij hebben al een paar keer haas gegeten die door een auto was aangereden, mijn man heeft ze dan schoongemaakt en gebraden. Echt HEERLIJK!!!!! :) :)
Alleen schoongemaakt of ook aangereden:D :deuk:
 
Ik koop ze dan ook niet bij Appie Hein hé, daar koop ik trouwens zowiezo niet, ik vind de meeste dingen bij hun te duur én niet goed (zoals het gehakt, 50% vet!!!)

Dat aanrijden hebben wij ook één keer gedaan ja, alleen niet expres!! :confused:
 

Tabe

† In Memoriam
Sandra schreef:
Wat te denken dat Nederland bekend staat als 's werelds grootste XTC leverancier.


Sandra.
Waar heb je deze info vandaan ??
Misschien heb je wel gelijk, maar ik denk dat de meeste XTC thans in voormalige oostbloklanden wordt geproduceerd, met name Polen en Roemenie.Dit in verband met de geringere risico's in die landen.
Dat DAAR de Nederlanders vaak achter zitten is juist.

Kan het helaas niet meer staven wat ik nu beweer. omdat ik niet meer in dat (opsporings)werk zit. Gegevens zijn dus van 2004.

En weer :offtopic:
 
Corrie schreef:
Nee Sas, hij is dan niet platgereden want dan is hij niet meer te eten!!!!

Maar dit is alleen maar humaan, want als je hem laat liggen, komen er andere dieren opaf om het dode haasje op te eten en worden dan ook weer doorgereden, is dat lief dan???? :snik:

Buitendat smaakt een haas echt heel lekker hoor!!! :D


Ja maar dan hebben die andere diertjes tenminste ook te eten. Zij zullen dat haasje wel de berm mee in sleuren. Nu ontneem jij de beestjes hun eten :( :traan:
 

Tabe

† In Memoriam
Gorrit schreef:
Die hazebouten uit de AH zijn in een hoek gedreven en dan met netten gevangen om een langzame dood te sterven. Toch maar één die op slag overleden is door tegen een schot hagel te lopen??:D
Alleen schoongemaakt of ook aangereden:D :deuk:


Jongens en meisjes : HIER zouden we niet meer over beginnen!!!!!:kwaad:
 
Ik stap net binnen en het gaat nu over "De konijnendans":deuk: Geweldig hoe we dit toch weer altijd voor elkaar krijgen:D. Trouwens, ik heb nog nooit konijn gegeten, er eentje aangereden of afgeschoten. Ik heb ze wel in de tuin lopen. Daar word ik nu ook niet echt vrolijk van want "charly", heeft de pas gepote zonnebloemen opgegeten.:snik:
 
Bovenaan