"Vogeltjesdans"

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

mayca schreef:
Waar zit jij dan Krulletje, ook daar in de buurt. Trouwens weet wel wat je zegt, want we komen dan met z'n zevenen (zoals het er nu naar uitziet) en een luidruchtige hond:DEn we hebben mijn zwager en zoon ook al helemaal gek gemaakt en die wil ook mee, dus dan zitten we op 9. Een hele invasie dus:D

Nee, is nog niet helemaal bekend waar we heengaan. Hebben wel een paar interessante lokaties, maar de plaatsen worden natuurlijk weer geheimgehouden:kwaad: , dus dat gaat weer een hoop moeite kosten. Een koper voor ons huis heeft zich ook al gemeld, weet nog niet wat-ie wil geven. Kijk dan komt er schot in de zaak.:)

Maar zodra ik het het weet, ben je de eerste die bericht krijgt!

Oh, en het is de bedoeling dat de camping vol raakt, dus een invasie lijkt me een goed idee...:D
 
Ik heb dierbare herinneringen aan de vogeltjesdans...
Toen wij trouwden, bijna 17 jaar geleden, deden een aantal kleine nichtjes en buurmeisjes van ons de vogeltjesdans als verrassing.:D
Dus... De vogeltjesdans kan ook heel romantische gevoelens teweegbrengen...:snik:

Ik moet hem alleen weer uit m'n kop zien te krijgen!:(
 
Lukas14 schreef:
Er staat hier toch echt mei 2006 :deuk: ...

Maar, mooi verhaal :top:

Lukas

btw: De vogeltjesdans...ken ik die? :confused: :lmfao:
Heel goed opgemerkt Lucas, dit jaar mei;) en de vogeltjes dans wil je niet kennen, behalve zoals ik hem heb gezien:D en nee, de Tsjech was geen 14, een paar jaartjes ouder.
 
Krulletje schreef:
Mayca, unieke en kostelijke kijk van deze man op Nederland!:top: Ik word persoonlijk niet goed van alle toespelingen op drugs, Ajax, Cruyff en Amsterdam!

Wat te denken dat Nederland bekend staat als 's werelds grootste XTC leverancier.
Schaam me er persoonlijk diep voor. Nee, dan heb ik meer respect voor de vogeltjesdans. :yess:
 
Sandra schreef:
Wat te denken dat Nederland bekend staat als 's werelds grootste XTC leverancier.
Schaam me er persoonlijk diep voor. Nee, dan heb ik meer respect voor de vogeltjesdans. :yess:

Daar heb je helemaal gelijk in, dacht eerst ook dat er hele andere dingen zouden komen, maar nee, de vogeltjesdans :D
 
Bovenaan