Vakantie 2023 vlak bij Pisecna

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tot nu toe was het een extreem koud voorjaar, maar ik neem aan dat het tij over twee weken wel gekeerd is!!!
Ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen :zon:

Geniet er van Franky !
En we horen achteraf uiteraard graag hoe het bevallen is.
Als je mijn verhalen een beetje kent weet je dat die doorgaans al tijdens het verblijf starten :deuk:
 
@Franky , de restaurants zijn open, kleinere winkels zijn gesloten, shopping centra kunnen open zijn, zie hun website.
Dinsdag en zaterdag kan het regenen, hou rekening met een dip in de temperatuur half de week.
Goede reis. Hopelijk ben je al voorzien van een digitaal vignet, want in Rozvadov is de automaat stuk in het benzinestation, ik weet niet of het overal zo is. Er werd gezegd dat ze liever hadden dat de tickets vooraf gekocht werden op het internet.
Ze sturen je naar het wisselkantoor en daar betaal je 350 Kronen i.p.v. 310 :kwaad:, wachtrij half uur...
Ga niet naar het eerste wisselkantoor maar neem de automaat even verder op de parking!

 
Laatst bewerkt:

kuurgast

Donateur
in Rozvadov is de automaat stuk in het benzinestation,
Ik denk dat Franky via grensovergang Breitenau/Krásný Les rijdt.
restaurants open zijn op 1 mei?
Restaurants zijn open, maar niet in jouw dorp.
De supermarkt in het dorp is met lunchtijd dicht, maar ook op feestdagen dicht.
Naast restaurant is een slager open ma-vr 08.00 – 17.00 uur, die ook dicht zal zijn op feestdagen.
Let op......8 mei is ook een speciale vrije dag!
Heb nog interessante restaurants voor jou: restaurantsauna en een voor de goochel vertaling indickanepalskapardubice.cz.
 
@Franky , de restaurants zijn open, kleinere winkels zijn gesloten, shopping centra kunnen open zijn, zie hun website.

Goede reis. Hopelijk ben je al voorzien van een digitaal vignet,
Inderdaad nog thuis het vignet besteld, gelukkig kan dit al weer een paar jaar. En inderdaad zijn de grote winkels open, net als ons favoriete restaurant in Melnik. Maar dat ik even voor wat het nu is. Komt allemaal terug in het verslag. En tenslotte dank jullie voor de goede wensen, heeft zeker geholpen
 
Ik denk dat Franky via grensovergang Breitenau/Krásný Les rijdt.

Restaurants zijn open, maar niet in jouw dorp.
De supermarkt in het dorp is met lunchtijd dicht, maar ook op feestdagen dicht.
Naast restaurant is een slager open ma-vr 08.00 – 17.00 uur, die ook dicht zal zijn op feestdagen.
Let op......8 mei is ook een speciale vrije dag!
Heb nog interessante restaurants voor jou: restaurantsauna en een voor de goochel vertaling indickanepalskapardubice.cz.
Klopt inderdaad Kuurtje, daar passeerden wij inderdaad de grens. En verder, zoals altijd weer bedankt voor je tips e.d. :toppie:
 
Bovenaan