Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben vorige week bij verschillende rest. gegeten:
sinds lange tijd weer eens bij de Sport geweest, Partyzane,het rest. voor het vliegveld aan de linkse kant(t.o. de benzinepomp v.a. Vrchlabi) volgens mij heet het Vetranclub, Hotel Lanovsky Dvur en natuurlijk bij Chapeau Bass en echt we hebben overal heerlijk gegeten.
 
Neen het is Chapeau bas dat ik bedoel, menu ook in het nederlands, en de ober, vorig jaar, lang donker type, sprak een beetje nederlands, en was heel vriendelijk. Wij zijn er meermaals geweest omdat we ook in Horni Branna verbleven.
 
Heb nog eens goed gekeken Freddy het rest. in Vrchlabi heeft inderdaad 2 namen. er staat langs de straat een bruinige plaat met vetranclub en voor de ingang staat Carclub!!
Vertelde ik vorige keer dat we bij rest. de Sport zo lekker hadden gegeten : dit wordt nu gesloten wegens crisis vertelde de ober.
Mijn Familie heeft lekker gegeten bij het motorrest. op de rotonde van Vrchlabi/Spind.
volgens hun was het een aanrader.
 
Er is in Vrchlabi tegenover Zakopane Pes, aan de Elbe, een hele leuke Kavarna geopend in het zogeheten huis met de zeven gevels. Dat is een heel oud ( oudste huis van Vrchlabi) karakteristiek huisje, wat ook helemaal in oude stijl is opgeknapt en ingericht. Je komt ogen tekort als je daar bent, ook al is het heel klein binnen. Je kunt daar heerlijk koffie enz. drinken, maar ook kleine (lunch) hapjes eten. Zeker de moeite waard, alleen al voor het authentieke karakter van het geheel.
 
Idd. De Kavarna heeft geen eigen website, maar je kunt ook koffie halen en meenemen. Buiten staat dus: Coffee to go! Maar het is leuker om er lekker te gaan zitten en rond te kijken, oude foto's, oude gebruiksvoorwerpen enz.
 
Traditioneel restaurant in Dolní Lánov: DŘEVĚNKA

nodigt U uit in een stijlvolle omgeving in ons hout-stenen huisje en van de zomer op ons terras onder de 100 jaar oude linde, waar u ontspannen van onze specialiteiten kunt genieten:
GEROOKTE EN GEGRILDE VIS (afhankelijk van het assortiment van de dag: forel, karper, snoek, snoekbaars, meerval)
WILDSPECIALITEITEN (afhankelijk van het seizoen en het assortiment van de dag: edelhert, ree, wild zwijn)

Openingstijden:
di t/m vr vanaf 16:00 tot 22:00 uur
za en zo vanaf 12:00 tot 22:00 uur
ma gesloten

Reservering:
Yvona Pavlišová
00420 777 053 047
Jirka Pavliš 00420 604 647 530

www.drevenka-lanov.cz, e-mail: drevenka-lanov@seznam.cz
 
Bovenaan