TV-serie "Ik vertrek"

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

uhhhmmmm, heb geen kippen...
en ik ben nu helemaal alleen.....
maar ik heb 2 katten en een hond die me warm knuffelen en als het te koud wordt haal ik de schapen wel binnen.
Ik heb een houtkacheltje boven laten maken en als het echt te bar wordt kan ik altijd naar beneden verhuizen, daar is cv!!
Maar ik blijf liever boven, met mijn eigen spulletjes en mijn trouwe tv. Die braaf iedere avond tegen me praat en Jan via Skype natuurlijk.
Maar voorspeld wordt dat ik me wel terugtrek in de caravan, omdat daar de ruimte veel kleiner is om te stoken.
Tja, de eerste winter hier, maar Jan is hier over krap 3 weken weer krap 1 weekje even om met me mee te kleumen of om me op te warmen, of allebei!!!
Ik zie nog steeds de humor in van alles en geniet met volle teugen van de herfst in volle gang.
Tjeetje, als er nou eens net zoveel euro's aan de bomen zouden groeien als walnoten, hazelnoten, appels, peren en kersen....
dan zou ik kopen......allereerst nieuw stucwerk, een nieuw dak, nieuw zink, nieuwe schoorstenen dan heb ik dat alvast gehad!!! Iedereen doet het hier in het dorp en de prijzen gaan alleen maar stijgen van al dat bouwmateriaal, de uurlonen vast ook. Dus dat kun je maar beter zo snel mogelijk doen. Waarom wachten totdat het echt nodig is, maar ons dak is nog oke!!
Ik heb al veel bomen, maar heeft iemand een euro boom over?
Czk bomen ben ik ook nog niet tegengekomen, maar die kunnen ook wel een plaatsje krijgen in mijn boomgaard.
Ik droom nog steeds!!!!!
 

Maria

Geroyeerd Lid
Nou, lekker volhouden zo Corrie! Volgens mij kan je van dat fruit ook best lekkere dingen stoken, blijf je ook warm.
 
Hoi Corrie, zo zie je maar weer, als er maar genoeg tegen je aan praten zie je door de bomen het bos niet meer en is die euroboom ook meteen verdwaald!! :stout:
Hou je taai, misschien komen wij met onze caravan (ook een solifer) nog wel een keertje aan.

Groetjes

Corrie en Jan ( Ja... kan ik ook niet helpen!! :oeps: :D )
 
Hoi Corrie, de appeltaart was geweldig lekker, je zou ze kunnen verkopen!:lekker: we komen gauw weer helpen. groetjes
 
Hoi Corrie,
Als jullie hebben gedaan wat jullie graag wilden doen is het een goede beslissing. Want daar gaat het in het leven om! En soms moet je dan tegen de mening van "de hele wereld" ingaan, maar dat maakt niet uit.
Het is jullie eigen verantwoordelijkheid en de gevolgen zijn ook voor jullie en jullie gaan daar op een prima manier mee om.
Ik heb bewondering voor jullie!
Ik wens jullie veel succes en ik weet zeker dat het goed komt!!!
 
Jammer dat ik het niet gezien heb.... ik ga es kijken op www.uitzendinggemist.nl Hoe dan ook (met enige jaloezie) petje af! & veel succes.

gevonden:
http://player.omroep.nl/?aflID=5656205&md5=def79fcbfa1562a25b8698b0eaead846

Maar tsjongejongejonge..... Mijn grootste bewondering is voor jullie jongste zoon, zo positief! Ik schrok in het begin wel van het bedrag dat jullie er in beginsel voor betaald hadden....! Mijn god wat een berg geld! Mijn bescheiden mening, maar daar zijn jullie inmiddels al achter, is dat het dat absoluut niet waard was. omgerekend is dat zo'n 4 miljoen in kronen..... je moest eens weten wat je daarvoor niet kunt krijgen hier. Het spijt me om te moeten zeggen, maar jullie zijn een goed voorbeeld waarom het nooit kwaad kan eerst eens iemand mee te nemen die de taal spreekt, en weet wat de prijzen zijn. Ik wil mezelf niet omhoogpraten hoor..... maar ik denk dat ik je 50.000 euro had kunnen besparen..... minstens. Maar goed, hoofdzaak is dat jullie er wel iets prachtigs van gemaakt hebben, en ik hoop dat jullie weer samen in dat paradijsje mogen zijn. Wat dat betreft nog steeds, met enige jaloezie (positief bedoeld) , bewondering
 
De follow up van Ik vertrek van ons, komt nu 6 december 2007 op TV.
Zo zie je maar, kan het toch nog dit jaar.
Groetjes Hetty en Peter :zwaai:
 
We gaan zeker weer kijken, ook de eerste gezien met het leeghalen van de trailer in de sneeuw....We zijn zeer benieuwd en de datum staat genoteerd in de agenda.
 
Hallo Corrie en Jan, hoe gaat het ermee?
Ik heb al op jullie site gekeken naar jullie dagboek maar er is al een tijdje niets meer bij geschreven. Gaat het goed met jullie?
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Potver ik zie net je berichtje pas, ze zitten een 1 of andere serie te kijken hier :kwaad: Nou ja, je kunt het toch wel weer ergens in uitzending gemist kijken toch :fluit:
Was het leuk ?
 
Ook gemist, door de repetitie van het cabaret. Morgen maar op de site van de Tros naar kijken naar de aflevering. Ik ben erg benieuwd.
 
Bovenaan