Supermarkten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hypernova, Jičínská 1350 Mlada Boleslav. 15 km van Pluzna.

Kaufland, U Stadionu 1276 Mlada Boleslav 12,5 km van Pluzna.

Kaufland is heel kort bij het Skoda Automuseum.

Ik weet niet mer zeker of het de Kaufland was maar bij de afslag Mlada Boleslav centrum zit meteen een grote supermarkt (met bankomat) en 2 aangelegen tankstations. Wij hebben 2 nachtjes in Mlada Boleslav overnacht in een hotel.
 
He wij gaan vrijdag ook naar landal in Tsjechië.

ik heb gelezen dat ze er weinig groenten hebben en de wijn ook niet al te best is,
weet iemand van jullie of ze daar ook bordeaux wijn verkopen?

groet
 

Freddy2005

† In Memoriam
...en de wijn ook niet al te best is,

Van waar heb je die info ? Zelf eerst proberen en daarna vertel je ons jouw bevindingen. Probeer ook eens Bohemia Sekt.
champagne.gif
 
Lidl in Tsjechië

Wie weet toevallig waar de dichts bijzijnde LIDL zit ??
Vanaf Frantiskovy Lazne.

Alvast bedankt
 

Freddy2005

† In Memoriam
Inderdaad, waarom willen alle Nederlanders naar de Lidl. Er zijn toch tal van andere winkelketens, die toch dat ietsje meer te bieden hebben.
 
Omdat ik om een LIDL vraag en niet om andere winkel ketens misschien.
En omdat wij er veel boodschappen kunnen halen die wij nodig zijn.
 
Hoi Mirella,

Jij vraagt om een Lidl. Dat mag natuurlijk, maar de reden waarom je een beetje kortaf reageert tegen Freddy is mij toch wat onduidelijk, want ook in andere supermarkten kun je alles wat je nodig hebt, halen.
Bedenk dan ook nog dat de Lidl in Tsjechie niet de goedkoopste supermarkt in het land is.
In ieder geval : veel winkelplezier gewenst.
 
En en wat misschien ook wel handig is om te weten, is dat de Lidl in Tsjechië niet precies dezelfde artikelen verkoopt als in Nederland. Eens winkelen in een andere (lokale) winkel maakt de vakantie extra leuk.
 
Zoals bijvoorbeeld de Penny Market. Ook goedkoop, verkoopt net als de Lidl naast levensmiddelen ook allerlei andere spullen.
 
In Cheb is een lidl,ook zit daar de Tesco vlakbij,dus je kan nog kiezen.Zelf gingen wij trouwens liever naar de Kaufland.Maar goed,ieder zijn meug.
 
Ahold bestiert 239 supermarkten onder de vlag Albert,56 hypermarkten waarvan 13 Hypernova´s groter dan 5000m2.
Zijn deze winkels goedkoper dan Lidl?:confused:
 
ik zelf vind de albert niet echt goedkoper we zijn er ook maar 1 keer geweest. maar de lidl die heeft een gedeelte van het assortiment die hetzelfde als in nederland is maar ook veel andere producten het is daar gewoon een normale supermarkt en minder een prijsvechter. dus ongeveer dezelfde prijzen als de andere winkels.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Zijn deze winkels goedkoper dan Lidl?:confused:


Moet dat steeds het goedkoopste zijn, wat een gesukkel en maar kilometers rijden naar de Lidl. Is het enkel goedkoop wat telt ?

Wat hebben jullie toch allemaal met die Lidl. Gaan jullie in Nederland ook nergens anders aankopen ?
 
misschien is dat zo omdat ze dezelfde spullen als in nederland willen hebben( die de lidl in cz dus veel niet heeft)
 
Bovenaan