Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij gaan in de week van 24 feb naar Spindleruv Mlyn met 2 kinderen van 5 en 7.

Wie heeft ervaringen met skischolen (voor de kids) en skiverhuur? Welke taal spreken de skileraren? Mijn kinderen maken zich zorgen over onverstaanbare leraren (zal waarschijnlijk in de praktijk wel meevallen).

Is het beter om alles van tevoren via internet te regelen of kan dat ook goed ter plekke? Welke locatie van de skischool is aan te raden? Ik las ergens dat beschikbaarheid van materiaal een probleem kan zijn.

En is de route via Polen goed te doen of kan je beter via Praag rijden?
 
Wij hebben de grens van Rumburk gekozen, ging prima, geen vertraging, we hoefden onze paspoorten niet eens te laten zien.

Succes ermee :D

De sneeuw is trouwens nog redelijk te noemen, maar wordt smiddags papsneeuw.

Veel plezier nog iedereen!
 
Dat ging het zeker ja ;) Half jaar geleden toen we in de zomer naar CZ gingen, hoefden we het ook al niet.. Morgen vertrekken we weer naar Nederland, denk dat we dan weer niet hoeven te laten zien .. Hele fijne en grote grensovergang.
 
Ik ben ook in Splinderuv Mlyn geweest, en heb daar gesnowboard en gelest.. ook nog gewandeld, 1e keer in de winter, jammer dat er zo weinig sneeuw was, maaar was te doen. andere jaren gingen we altijd in de zomer. heel mooie natuur ook :) wij verbleven in een herberg van mijn oom in Vrchlabi, erg leuk en gezellig, superlekker eten ( 3 gangen ;) ) en er word bijna elke dag wat lekkers gemaakt als tussendoortje..
 
skischool spindleruv mlyn

Hallo allemaal,

Wij gaan naar Spindleruv Mlyn met 25 personen en hebben voor onze kids een skischool nodig. Wie heeft goede ervaringen met skischolen, en hebben ze wellicht ook nederlands sprekende leraren?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes Heleen
 
Skischool Sun - Spindleruv Mlyn

Wij gaan naar Špindlerův Mlýn met 25 personenen hebben voor onze kids een skischool nodig.

Wie kent- of heeft heeft ervaring met Sun Skischool? Deze werd ons eerder aanbevolen door Dhr. Michal van pension Fontana...

Bedankt alvast voor jullie antwoord,

Heleen
 
Bovenaan