Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nogmaals excuses, ik had niet alles goed gelezen en door zijn opmerkingen van 'niet alles lezen wat je gelooft' begon ik te twijfelen aan zijn weersvoorspelling.
Nogmaals sorry!
 
Ik had het in ieder geval niet verkeerd opgevat. Beste Plank, mijn uitingen op dit forum zijn gebaseerd op de weercomputers en mijn eigen amateuristische kennis/ervaring. Ik zou er zelf zelden geld op in zetten wat ik voorspel. Er is anders niets zo veranderlijk als het weer.

Aliën.
 
Wij gaan met de voorjaarsvakantie naar Spindleruv Mlyn.
Weet iemand op welke wijze (pinnen, creditcard of contant) er voor de skipassen betaald kan worden? Dit kan vervelende situaties bij het afrekenen voorkomen. Vorig jaar in PpS hebben wij al het contant geld bijeen moeten schrapen om de passen te kunnen betalen.
Bijkomend probleem was dat beide pinautomaten in Pec pod Snezkou enkele dagen uit gebruik waren omdat ze niet tijdig werden bijgevuld.

Ariejan
 
Volgens mij kan je alleen maar contant betalen voor de skipassen in Spindl. Wellicht dat het nu ook met een creditcard kan, maar dat durf ik je niet te zeggen. Ook in Spindl zijn de pinautomaten soms leeg, omdat iedereen tegelijk geld nodig heeft. Het lijkt me dat vooral in de voorjaarsvakantie hier problemen mee kunnen zijn vanwege de enorme drukte, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Misschien dat anderen je daar iets over kunnen zeggen.
 
Ik ben er vorig jaar geweest en we moesten het contant betalen. Hadden het via onze reisorganisatie geregeld dus weet verder eigenlijk niet hoe het anders zit en hoe je dat moet betalen. We hadden verder geen problemen met pinnen konden altijd pinnen ook waren we er in de voorjaarsvakantie ..
 
Spindleruv

Ik wou ook best's in Spindleruv logeren, maar't lijkt me daar zo druk, ook op de pistes. We gingen vanaf Rokytnice wel's binnendoor over een pasje naar Horni Misecky/Medvedin en dan daar skiën.
Wij konden ook'n keer door erge sneeuwval niet in Spindleruv komen met de auto.
 
Dat ligt er een beetje aan wanneer je gaat. In de vakantieperiodes is het enorm druk, dan kan je je er beter niet laten zien. Je staat dan vaak langer in de rij voor de lift dan dat je lekker bezig bent. Buiten de vakanties om is het goed te doen. Vooral voor de kerst is het meestal heerlijk, bijna alleen op de pistes. Al was dat dit jaar helaas niet mogelijk door de groene pistes...
 
Ik wou ook best's in Spindleruv logeren, maar't lijkt me daar zo druk, ook op de pistes.
Ik vond het afgelopen jaar helemaal niet zo druk hoor. Hoefde steeds maar eventjes te wachten. En dat was meestal reuze gezellig, muziek op de achtergrond!! (hoop dat ze dit jaar wel andere cd's hebben dan nickelback en lenny kravitz) twee dezelfde cd's heel de week door..
 
Ik ben al 2 maal in PEC geweest , en vorig jaar naar SPINDLER

Over 2 weken ga ik weer terug naar Spindler. Bevalt me goed.
Heb voor het 2e jaar Aquapark. Perfect hotel , alleen het eten is er maar zozo.
Weet iemand in de omgeving van Medvedin misschien een goed restaurant ?

Vorig jaar , wel veel goede restaurants gevonden in Spindler zelf.
 
Haha daar ben ik nog in de zomer geweest, in dat zwembad. Hangt misschien nog iets van me aan het plafond daar ;) Iets te hoog gegooid met overgooien :D
Prima zwembad trouwens!
 
Bovenaan