Sneeuw: winterseizoen 2006-2007

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgend jaar kunnen we niet eens in Tsjechie komen, vanwege de enorme sneeuwval. Alle wegen zullen afgesloten zijn.
De stoeltjeslift in Rokytnice zijn onbruikbaar, omdat de stoeltjes door de sneeuw heen gesleept worden.

Kijk, dat is ook een voorspelling. Kan ook gebeuren.

Ik ga ervan uit dat dit jaar een uitzondering was. Tuurlijk wordt het steeds warmer, maar twee uitzonderlijke winter achter elkaar (nu en volgend jaar) dat zie ik niet gebeuren.
 

Freddy2005

† In Memoriam
De sneeuw die vorig jaar jaar gevallen is was waarschijnlijk de voorraad voor dit jaar. Er was dus geen reserve meer hierboven en hebben ze hier en daar wat restjes naar beneden gegooid.

Maar er kan dit jaar zeker nog heel veel sneeuw vallen, denk maar aan november december, dus hou nog een weekje vrij in jullie agenda voor eind dit jaar. ;)
 
Roerend mee eens, volgend seizoen gaan we er weer voor....
Ik heb al weer geboekt en heb er het volste vertrouwen in dat we niet 2 van deze winters achter elkaar krijgen!
 
ja mee eens. de winter van 2005 duurde iets van zes maanden niet normaal. die van 2006 was ook niet normaal lijkt me sterk dat deze trend zich gaat voortzetten. ....

ron
 
Inderdaad Bob en Andrea zijn ook in Dolni Lanov en hebben gisteren nog fijn geskiëd in Spindl met een heerlijke zon. Verder zijn ze druk met het regelen van hun bruiloft.
 
Ik wil niet vervelend zijn, maar in Janske Lazne ligt er ook nog steeds 60 cm en op de webcam te zien wordt er nog steeds geskied, heerlijk toch zo met de zon op je bolletje, ik zou het wel weten .... http://www.holidayinfo.cz/kamera.php?lang=1&id_cam=2-4-423

Je hebt helemaal gelijk Esthertje!

Wij zijn zojuist terug gekomen van een weekje Cerny Dul en hebben alle dagen heerlijk kunnen skiën/snowboarden in Janske Lazne en Spindleruv.

Ze doen daar hun uiterste best om de wintersporters het naar de zin te maken maar dat lukt al gauw met maar liefst 21 graden en 60 cm. sneeuw ;)

We kunnen niet wachten tot volgend jaar, daarom gaan we van de zomer nog maar een keertje....

Groetjes van Cees en 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan