Sfeer impressie: ''Over en weer''

  • Onderwerp starter Deleted member 495
  • Startdatum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Robert schreef:
Verder wil ik nog even vermelden dat Vasek een lullige reactie op de topic van Rontje heeft gezet.
OK, je begint weer. Wie doet eigenlijk lullig? Ik?
grin.gif
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Dit houdt dus niet op hier. Ik denk dat er een paar mensen onderling maar iets moeten uitvechten en dat er voor de rest geen mensen moeten reageren. Want dit loopt weer giga uit de hand.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Het negeren van berichten is iets waar ik zelf ook aardig goed in ben geworden. Vele anderen ook. Naar mijn mening zo veel dat sommige helemaal niets meer schrijven.

Ik ben meer tijd kwijt met het lezen van andermans ellende, dan met het zoeken naar de paar leuke items hier.

De ene pot verwijt de andere ketel dat hij zwart ziet, en we schieten er niets mee op. Ik heb er ook totaal geen problemen mee om af en toe een heftige discussie te lezen. Net als Jan Zinger wel eens schrijft, zie ik ze soms graag. Maar wat ik nu allemaal voorbij zie komen ???? Ik weet het echt niet meer..... Van sommige leden komt dezelfde mening 10 keer voorbij. Ik zie daar echt het nut niet van.

Je kunt bijvoorbeeld van Johanna zeggen wat je wilt, maar ze heeft gewoon haar mening gegeven. Dat die wat discussie opriep, was logisch. Ik heb daar zelf ook op gereageerd, maar dat was inhoudelijk op het thema. Johanna heeft het nog eens uitgelegd, en haar visie verder verduidelijkt. Prima! Ik deel die mening niet, maar waarom zou dat moeten? Haar mening is duidelijk, die van anderen, en de mijne ook. Waarom moet dit dagen later nog steeds als een steek onder water terug komen, om maar een voorbeeldje te noemen.

Sommige zijn hier roomser dan de paus, en fanatieker dan de fanatiekste missionaris, om zijn / haar mening te verkondigen. Jammer, jammer, jammer!

Ik verhul me weer in de mist, en ga met de andere moderators maar weer eens kijken wat we er aan kunnen doen. Zo kom ik zelf dus steeds geen bal verder met die taalcursus, want ik heb ook niet alle tijd van de wereld hier te besteden.

Dit was een persoonlijk bericht van mij.

Groet,

Maarten
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Sorry mensen, maar dit is alleen nog maar katten over en weer.
Waarom kunnen we niet gewoon elkaars mening respecteren, reactie geven kan altijd, maar moet dat nu zo?
Ik ga er maar een tijdje tussenuit, misschien is de sfeer dan weer wat beter.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Paula, je past precies in het verhaal hierboven: roomser dan de paus! LAAT ZE DAN TOCH!
Als er mensen zijn die het gevoel hebben dat ze sommige zaken uit moeten praten: PRIMA TOCH!
Dit is een "KROEG"-afdeling.... en ik heb er begrip voor. Door jouw opmerking sluit je je eigenlijk aan.
Wat Maarten schrijf is volledig OK.
Maar ook Robert heeft in veel opmerkingen gelijk..... Vandaar dat hij zoveel geprikkelde reakties krijgt?!
 
Bovenaan