Sfeer impressie: ''Over en weer''

  • Onderwerp starter Deleted member 495
  • Startdatum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

D

Deleted member 495

Guest
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Ik heb me gisteren ook ingehouden. Dit is weer een typische lullige en zeikerige opmerking Vasek, die nergens op slaat. Als je een discussie wilt voeren, moet je niet zulke flauwe opmerkingen plaatsen. Je kunt dan beter zwijgen. En by-the-way, als je een aanval op iemand start, hoef je je niet te verschuilen achter een datum + tijds aanduiding. Je kunt gewoon de naam van de persoon schrijven. Als je verder nog iets van me wil, kun je een PM sturen. Dan hoef je het forum hiermee niet te belasten en te vervuilen.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Ŕobert, ik denk dat je niet in de gaten hebt dat je in de Hospoda zit.
smile.gif


Vašek
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Doe niet ter zake. Je plaatst geregeld lullige opmerkingen, ook in andere topics. Dat is vaak om te kotsen.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Erikita schreef:Jongens - we presenteren jullie met grote trots - het nieuwste forum plekje Hospoda.
yeah.gif
Dit is een unieke plek, omdat je hier naar hartelust slap kunt ouwehoeren, moppen tappen, over het weer klagen
grin.gif
alles wat maar in je opkomt.
Het is tegelijkertijd de enige plek waar je off topic kunt bezig zijn, dus leef je uit!

Misschien overbodig, maar nog even dit; het geldt natuurlijk ook hier dat we lief tegen elkaar blijven en het gezellig proberen te houden ten alle tijde.

Heel veel plezier en ik ben benieuwd wie met de eerste
bijdrage komt!
smiley20.gif


Cauec,
Erika
Wat een taalgebruik Robert, je bent weer duidelijk aan de vakantie toe.
grin.gif
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

ik was effe een tijdje afwezig (het leven is soms ook zo druk). tjonge wat een gezellig boel hier. laten we het alsjeblieft over dat hebben wat ons hier bind, nl tsjechie. over tsjechie en zijn (of is het haar) leuke, minder leuke, grappige en idiote dingen in taal, cultuur en samenleving is meer dan genoeg te ouwehoeren en diepgaand te discussieren.

grt

rene
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Robert schreef:
Je plaatst geregeld lullige opmerkingen, Dat is vaak om te kotsen.

Ik vind het vervelend om tegen je te zeggen Robert, maar ik vind het onderstaande, wat je onlangs hebt geschreven in een onderwerp over Tsjechische restaurants in NL, ook een lullige opmerking!

Hierbij je opmerking: Inderdaad makkelijk te zoeken Cor. Het had aardig van je geweest ook de informatie te verschaffen. Kleine moeite.
(nog net niet om bij te kotsen, maar je zet Cor zo wel een beetje op z'n nummer!)

Je had ook gewoon de informatie kunnen opschrijven, zonder deze opmerking te plaatsen; het lijkt nu net of Cor er te beroerd voor was, en dat jij het maar even hebt opgeknapt.

Van Vasek lees ik dit soort opmerkingen nooit
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Dat komt Ralph omdat Robert niet van halve informatie houdt zoals je hieronder in zijn woorden kunt zien.
ik houd niet van halve informatie.

En dat zie je ook "duidelijk" wanneer je al zijn berichten bekijkt
59.gif
59.gif
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

ik heb er niet op willen reageren omdat dat weer een nieuwe reaktie geeft,ik heb de reden gegeven waarom ik niet meer info heb gegeven,maar ja daar gaat robert niet op in,zal hij wel een reden voor hebben.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Wat ik jammer vind is dat sommige mensen, zoals Johanna, Vasek en nu ook heel duidelijk Cor soms door Robert en door Jan en Marcela negatief worden benaderd. Ik vind dat Ralph helemaal gelijk heeft. Net als Cor wilde ik eigenlijk ook niet reageren, maar ik zie dit niet meer als discussie, maar meer als een poging om iemand anders de grond in te boren en een ander de hemel in te prijzen.
Ralph en Cor, ik vind dat jullie gelijk hebben. Volgens mij heeft Cor de moeite genomen om informatie te verstrekken, maar dit wordt niet in dank afgenomen.
Als we het hebben om het forum positief te houden horen zulke opmerkingen hier niet op zijn plaats.
Ik vind de reacties van degenen die zo negatief reageerden op Cor verschrikkelijk flauw en eerlijk gezegd ook niet echt volwassen overkomen.
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Beste Jan, heb je wel eens goed naar de reacties van Cor, Vasek, Johanna en ook die van jezelf gekeken ? Wie boort wie dan de grond in ? Meer wil ik er niet over schrijven.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Sluit me hier bij aan. Cor bedoelt het goed om informatie te geven. Hij probeert hiermee te helpen. Hoeveel informatie hij geeft is toch zijn keuze. In plaats van dat dit gewaardeerd wordt, wordt hij afgezeken. Iedereen is natuurlijk welkom om info bij te voegen, dat is ook de bedoeling, alle beetjes bij elkaar. Maar dat kan gewoon op een aardige manier gebeuren.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Lees jij je eigen reacties ook wel voordat je ze verstuurt? Je geeft veel informatie, dat geef ik toe, maar als er iemand is die het volgens jou niet goed doet, dan vertel je hem/haar dat volgens mij op een totaal verkeerde manier. Een manier, waarmee je niets bereikt, alleen het tegenovergestelde.
Ik zou het heel fijn vinden als je zou kunnen opschrijven wat er mis is met mijn reacties. Wie boor ik de grond in? Als je vindt dat ik jou de grond inboor, dan denk ik dat je daar geen problemen mee zult hebben, want je bent volgens mij wel in staat om jezelf te verdedigen.
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Erikita schreef:
wordt hij afgezeken.
Nou, nou. Ik vind dit toch wel erg droevig. Als ik schrijf 'het had aardig geweest als....' is dan direct afzeiken ? Cor schreef in zijn reactie zelf dat het simpel te zoeken zou zijn met Google. Als hij dat zo schrijft, neem ik aan dat hij dat ook had kunnen doen, anders zou hij toch niet kunnen weten dat het zo simpel zou zijn. Klinkt dat logisch ? Tja ik ben een IT-er en denk misschien TE logisch voor sommige mensen (of is dit weer beledigend voor jullie) ? Sorry mensen, maar jullie maken van een mu een hele grote olifant. Enne, Erika, ga je me nog antwoord geven om mijn PM's of moeten we het toch maar weer via het forum doen ?
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Robert, je geeft nu wel een reactie op een ander bericht, maar ik zit steeds te wachten op een antwoord op mijn vraag. Ik zou het droevig vinden om geen antwoord te krijgen hierop.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Twee uur duurt al dit hanengevecht.
Zo als mijn man Jacques vanmiddag al schreef ; "elke mening die verdwijnt is er eentje teveel"
Blijkbaar willen we bloed zien vloeien.
Hier in deze discussie zijn geen winnaars,alleen maar verliezers.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Robert, ik heb je duidelijk mijn mening gegeven wat betreft onze communicatie. Als jij geen water bij de wijn wilt doen en de tijd die ik besteed aan het lezen van jouw PMs en het terugschrijven hierop niet genoeg vindt, dan houdt het wat mij betreft op.
Ik sta altijd open voor discussie, maar niet onder deze voorwaarden. Het moet eens afgelopen zijn dat jij hier het gedrag en de regels van anderen wilt bepalen. Kijk de regels even door. Met name punt 6,9, en 10 zijn interessant voor jou. Ja voordat je me dat onder de neus wrijft, ik overtreed de regels nu ook door dit niet via PM te doen. Maar daar is het je toch ook om te doen?
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Waarschijnlijk zullen er geen winnaars zijn, maar als het zover zou kunnen komen dat bepaalde mensen niet meer worden afgekat, dan is er wel een winnaar, namelijk het forum. Ik hoop dat dat het geval zal zijn. Mijn bedoeling om mee te doen in deze discussie is geweest om het op te nemen voor een aantal forumleden, omdat ik vind dat deze niet op de juiste manier worden benaderd. Mocht dit overkomen als het anvallen van anderen, dan is dit jammer, maar degenen die door mij worden aangevallen zijn volgens mij echt wel in staat om zich te verdedigen.
Jammer genoeg moet ik nu uitloggen, want ik ga mij nu melden voor mijn vrijwilligerswerk voor de plaatselijke dorpsvereniging. De resultaten van het klaverjassen en jokeren moeten namelijk weer worden uitgerekend. Ik wens iedereen een goede nachtrust toe en misschien kom ik om middernacht nog even kijken.
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Erikita schreef:
Robert, ik heb je duidelijk mijn mening gegeven wat betreft onze communicatie. Als jij geen water bij de wijn wilt doen en de tijd die ik besteed een het lezen van jou PMs en het terugschrijven hierop niet genoeg vindt, dan houdt het wat mij betreft op.
Ik sta altijd open voor discussie, maar niet onder deze voorwaarden. Het moet eens afgelopen zijn dat jij hier het gedrag en de regels van anderen wilt bepalen. Kijk de regels even door. Met name punt 6,9, en 10 zijn interessant voor jou. Ja voordat je me dat onder de neus wrijft, ik overtreed de regels nu ook door dit niet via PM te doen. Maar daar is het je toch ook om te doen?
Erika, je hebt me GEEN antwoorden gegeven op mijn PM's, laten we daar even duidelijk in zijn. Je hebt gevraagd naar de chatroom te komen en of ik een samenvatting nogals door wilde sturen. Dat ging me te ver. Ik had gewoon een antwoord verwacht.
Verder wil ik nog even vermelden dat Vasek een lullige reactie op de topic van Rontje heeft gezet. Leuk recept, maar het heeft niks te maken met het thema, want er kunnen alleen Tsjechische recepten gestuurd worden'. En wat hebben jullie als reactie daarop geschreven ? Niets, noppes. Nou schrijf ik iets over halve informatie, wat gewoon waar is, en krijg ik iedereen op mijn dak en wordt er gesteld dat ik mensen loop af te zeiken. pfffffffffffffffff.
 
Re: Sfeer impressie \'\'Over en Weer\'\'

Nog een laatste opmerking. Robert, wanneer krijg ik een reactie op mijn vraag?????????????????????????????? Misschien vanavond nog ????????????????????????????
 
Bovenaan