Reis hoogbejaarde oom

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wat leuk om oom Jaap zo blij te zien! Heel fijn dat hij zo blij was met onze kaarten. Hij ziet er geweldig uit!!!

Ik reed laatst voor mijn werk door Nový Bor en dacht terug aan onze mooie ontmoeting daar met oom Jaap en Míla twee jaar geleden. Jammer dat oom Jaap hier niet in de auto zit in plaats van mij, schoot er door me heen. Oom Jaap en Míla zijn heel bijzondere mensen waar ik veel respect voor heb. Net als voor de geweldige familie van Míla.
 
Prettige Kerstdagen!!!

:s_hug:Hoi Allemaal!!! Mede namens Oom Jaap wensen wij jullie prettige kerstdagen!!

Oom Jaap is nu bij ons voor het kerstdiner en groet jullie hartelijk!!

Hartelijke Groeten,

Agnes en Jaap:nazdravi:
 
Gelukkig en Gezond 2009

Hoi Allemaal, Wij wensen jullie een liefdevol en gezond 2009 toe! Bedankt voor wat jullie ook in 2008 voor Ome Jaap hebben betekend! Hij bedankt jullie hartelijk voor de kerst en nieuwjaarswensen, die hij hier en per post heeft ontvangen.:s_hug:.

Hartelijke Groeten,

Agnes en Jaap
 

Bijlagen

  • 100_3582.jpg
    100_3582.jpg
    145,4 KB · Bekeken: 9
zo zie je maar oude liefde roest niet! Wat een prachtig verhaal. Heel veel succes met je actie. Kijk uit naar het vervolg... misschien met een fotootje van de geliefden?

Liefs, Liesbeth
 
Slecht Nieuws.... :(

Goeiemiddag Allemaal,

Vanmorgen kregen wij het droevige bericht dat Mila op de leeftijd van 84 jaar plotseling is overleden.

Wij zijn het droevige nieuws zojuist bij Oom Jaap wezen vertellen. Hij is intens verdrietig dat er nu een einde is gekomen aan een jarenlange vriendschap.

Ik kom later nog terug, maar wilde jullie als "de computervrienden van Oom Jaap en Mila" toch alvast even op de hoogte stellen.

Hartelijke Groet,

Jaap
 
Bovenaan