Ons boerderijtje in Vrcen

Topic in 'Onroerend Goed' gestart door steffie1980, 18-06-2016.

1. Eindelijk alle papieren rond, school geregeld. Net thuis na vier drukke regeldagen maar het is rond ;) Na 2 jaar met ups en downs dit huis gekocht. Ja er is nog wat werk aan. Het gaat om een boerderij in Vrcen. "Oude" gedeelte heeft momenteel 1 hele grote slaapkamer, bijkeuken, keuken, wc, badkamer, grote woonkamer. Maar een trap naar de zolder waar wij 4 slaapkamers en (een andere) badkamer gaan zetten. De badkamer beneden verdwijnt dan.
    Daarnaast een casco woning met voorlopige indeling: woonkamer met open keuken, slaapkamer, badkamer en stook/washok.

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Er zijn dus buiten de twee woningen nog:
    - grote schuur in gebruik als werkhuis momenteel
    - een schuur met twee verdiepingen (grootte van de oppervlakte woningen ong) met hooizolder, 2 bergruimtes, een grote open ruimte en plek voor 4 paardenstallen (muurtjes staan nog, deurtjes moeten er terug in haha)
    - Kelder
    - Bunker bij kippenren
    - groententuin
    - mestput
    1 hectare weides met een aantal fruitbomen. Stuk ernaast van 4000m2 gaan we nog achteraan. Ligt namelijk tussen huizen en onze grond in en is niet bereikbaar voor de eigenaar. Stond blijkbaar voor heel weinig te koop....

Wij zijn er blij mee. Er is nog wat werk aan, maar handige mannen (papa en mijn man) en de aangeboden hulp en wij zullen vast deze winter al wat beter zitten. Het is al leefbaar dat scheelt. Goede stroom, lokaal water, aangesloten op gas en een goede houtkachel. En geen vocht!

En nu eindelijk slapen ;) Want dat is er de laatste week niet echt van gekomen.

ave271, Vinchenzo, Arie cz en 17 anderen vinden dit leuk.
  2. Hoi Steffie, succes en heel veel plezier in het mooie Tsjechië.

ave271 en steffie1980 vinden dit leuk.
  3. Pelhřimov

Pelhřimov Donateur

gefeliciteerd en heel veel succes met het klussen.

steffie1980 vindt dit leuk.
  4. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Heerlijk het huis in een mooie landelijke omgeving:top: en verveling voorlopig niet aan de orde.:wow: Ik wens jullie er alle geluk van de wereld.:yess: Het lijkt me mooi de werkzaamheden op dit forum te blijven volgen.:dank2:

5. Dank jullie :) En natuurlijk zal ik regelmatig blijven updaten :D

Pelhřimov en hgmw vinden dit leuk.
  6. Heel veel succes met jullie nieuwe stek!!

7. Wat fijn Steffie, dat jullie zo ver zijn! Veel geluk hier met elkaar! Maar dat gaat lukken!

8. Proficiat, veel geluk!!

9. cor

cor

succes en werk ze!

10. Gefeliciteerd en heel veel geluk in Tsjechie.

11. veel succes

12. Proficiat en mogen jullie er naar hartelust van genieten !

13. Mooie plek, mooie stek!
    Heel veel succes en veel plezier.

14. Dank je :) Het is best onwerkelijk haha en er moet nu ineens weer zoveel geregeld worden ;) Maar ach....voor een super goed doel!

martinkovice vindt dit leuk.
  15. Gefeliciteerd en heel veel geluk in Vrcen.

16. Gefeliciteerd met jullie aanwinst

17. Franky

Franky Donateur

Heel veel geluk :top:met jullie huis in het mooie Tsjechië:cheers:

bruinh en steffie1980 vinden dit leuk.
  18. Wow, wat goed dat nu alles gelukt is, heel veel succes met jullie prachtige huis en er is zeker genoeg ruimte voor de paardjes.

bruinh en steffie1980 vinden dit leuk.
  19. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Ik ben nieuwsgierig hoe het Steffie met haar gezin vergaat in Vrcen. Waarschijnlijk zullen ze het wel heel druk hebben om alles een beetje op orde te krijgen, maar na een lange periode van bijna dagelijkse berichten is het nu toch wel erg stil.

bruinh vindt dit leuk.
  20. Ja inderdaad, toevallig zat ik dat ook te denken!

bruinh vindt dit leuk.

Deel deze pagina