Olympische Spelen Turijn 2006

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Arthur schreef:
Volgens mij wel, ze staan vierde in hun groep en gaan door naar de kwartfinales. Maar omdat ze slechts vierde zijn moeten ze tegen nummer een van de andere groep. Dat is Slowakije, lijkt mij. Dus Tsjechië-Slowakije dan...
De plaatsen liggen helemaal nog niet vast in beide groepen, veel hangt af van de wedstrijd van Tsjechië tegen Canada en de wedstrijd Rusland - USA die de rangschikking in groep B zal bepalen. Morgen zullen we pas weten wie tegen wie speelt in de volgende ronde.
 

Tabe

† In Memoriam
Ik denk dat de jongens nu de smaak te pakken hebben !! Ik gok toch nog op een medaille. Let maar op. Ze gaan het "alsnog "maken".
 

Freddy2005

† In Memoriam
Er moet inderdaad toch iemand voor goud gaan !
smilie_eishockey.gif
 

Freddy2005

† In Memoriam
Skispringen landenploegen

Ook bij het schansspringen liep het niet goed, het Tsjechische viertal, MATURA Jan, VACULIK Ondrej, SEDLAK Borek en JANDA Jakub konden zich niet bij de eerste acht plaatsen om de finaleronde te springen. Ze eindigen op de negende plaats in de rangschikking.:oeps:
 
4 x 7.5km Estafette - Mannen

De Duitse biatleten hebben de Olympische 4x7.5km estafette gewonnen. Ze bleven de Russen 20.9 seconden voor. De Fransman Raphaël Poirée bezorgde zijn land brons na een zinderende eindsprint met de Zweed Carl-Johan Bergman, die vlak voor de streep zijn evenwicht verloor.
Tsjechië werd zesde en ook Noorwegen viel buiten de prijzen.
 
Canada – Tsjechië

Tsjechen spelen vanmiddag zonder Čajánek en Židlický. Beiden zijn licht geblesseerd en worden gespaard voor de kwartfinale.

Wedstrijd begint om 16:30 uur
 
Ti vole,
Ik weet niet wat er met ze aan de hand is maar de trainer mag ze wel eens wakker schudden. Zoveel individuele kwaliteiten maar de trianer weet ze niet als team te gebruiken :(
 
Jammer,ik heb het niet gezien maar wat is er aan de hand??? Zijn zij in groep op vierde plaatst?!Hebben zij nog kans om door te gaan of hoe zit het nu?
 
Bovenaan